Musashi Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 No właśnie o tekturze też pomyślałem. Jakie jest najlepsze miejsce żeby ją wstawić ? Niektórzy mówią że przed chłodnicę a inni że za. sprawdz swiece zarowe dogrzewajace uklad chlodzacy jezeli nie termostat do wymiany zakladam ze czujnik G62/G2 sprawny?
osax Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Witajcie Po dwudniowym postoju auto dzisiaj odpaliło bez większych problemów (chwilkę musiał kręcić) mimo, że na dworze -19 C. Niestety po drodze mała niespodzianka - obrotomierz przestał działać. Czy jest to wina mrozu i zacznie działać normalnie jak się trochę "ociepli" czy może coś się uszkodziło na stałe ? Miał ktoś coś takiego ? Pomijam, że auto szarpie i przerywa przy mocniejszym dodaniu gazu (pewno zmarznięte paliwo jest gęstsze i gorzej się rozpyla.
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 dzien doberek -11C[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 09:08_________________________________________________ Witajcie Po dwudniowym postoju auto dzisiaj odpaliło bez większych problemów (chwilkę musiał kręcić) mimo, że na dworze -19 C. Niestety po drodze mała niespodzianka - obrotomierz przestał działać. Czy jest to wina mrozu i zacznie działać normalnie jak się trochę "ociepli" czy może coś się uszkodziło na stałe ? Miał ktoś coś takiego ? Pomijam, że auto szarpie i przerywa przy mocniejszym dodaniu gazu (pewno zmarznięte paliwo jest gęstsze i gorzej się rozpyla. jezeli bz. po nagrzaniu kabiny, to cos z licznikiem. tankowales w mrozy czy przed?
osax Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Tankowałem w czwartek. Stacja Shell. Dolać "uszlachetniacza" do paliwa ? Kabina myślę, że nie zdążyła się nagrzać do końca. Przez pierwszych 5 minut obrotomierz działał później nagle spadł na 0 i tak został.
Madas Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 a na jakim Shellu tankowałeś ? niezbyt dobre opinie jeśli chodzi o zamarzanie paliwa ma np Shell w Swaju
Bart-S Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Siema. U mnie cuda z zapalaniem zaczęły się po zatankowaniu na Orlenie w Swarzędzu. Póki co testuję... Jeśli planujecie spot na najbliższą niedzielę to bardzo chętnie się piszę
osax Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 a na jakim Shellu tankowałeś ? niezbyt dobre opinie jeśli chodzi o zamarzanie paliwa ma np Shell w Swaju Shell na Al. Solidarności (koło Makro).
drosdek Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Siema. U mnie cuda z zapalaniem zaczęły się po zatankowaniu na Orlenie w Swarzędzu. Póki co testuję... Jeśli planujecie spot na najbliższą niedzielę to bardzo chętnie się piszę u mnie pompki zaczęły świrować po tankowaniu na orlenie na stróżyńskiego odradzam Orlen !!! tenkowałem teraz V-power na obornickim -17 za pierwszym choć przez 5 sekund trzaskał jak czołg
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Siema. U mnie cuda z zapalaniem zaczęły się po zatankowaniu na Orlenie w Swarzędzu. Póki co testuję... Jeśli planujecie spot na najbliższą niedzielę to bardzo chętnie się piszę u mnie pompki zaczęły świrować po tankowaniu na orlenie na stróżyńskiego odradzam Orlen !!! tenkowałem teraz V-power na obornickim -17 za pierwszym choć przez 5 sekund trzaskał jak czołg byc moze ze moja pompka tez zostala podlana jakims dziwnym cudem.... zastanawiam sie czy po raz pierwszy nie odezwala sie przypadkiem wlasnie po shelu z sieradza a co do orlena potwierdzam, po paru tys tankowania ecodiesla z orlenu ( kolo PKS) praca silnika sie pogorszyla
nike21 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 ja całe życie tankowałem na al. Solidarności i zawsze bylem zadowolony. teraz z racji zmiany miejsca zamieszkania tankuje na Obornickiej przy wiadukcie Narutowicza i jak narazie jest ok.
Madas Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 to może od dostawy zależy jakość paliwa ?
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 o taka dygresja, niby to shell... i to V-power http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=242769.msg2914515#msg2914515
osax Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Co w tej sytuacji radzicie ? Dolewać coś do paliwa czy tak je wyjeździć i zatankować tam gdzie do tej pory ? Co do obrotomierza to jest opcja jakoś sprawdzić co szwankuje ?
Madas Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 to jest dosłownie jakaś masakra w piz*u .... płacisz i możesz jeszcze mieć łopoty z odpaleniem [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 13:46_________________________________________________ Co w tej sytuacji radzicie ? Dolewać coś do paliwa czy tak je wyjeździć i zatankować tam gdzie do tej pory ? Co do obrotomierza to jest opcja jakoś sprawdzić co szwankuje ? ja to bym podjechał na tą stację z zapytaniem dlaczego w temp -17 zamarza paliwo a nie powinno
osax Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 No właśnie nie mam pewności że zamarzło. Po prostu auto przy mocniejszym wciśnięciu gazu zaczyna się dławić. Jakoś tragicznie nie odpalało i przy bardzo spokojnej jeździe chodzi równo.
Madas Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 to już nie wiem niech Szajbus doradzi coś
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Co w tej sytuacji radzicie ? Dolewać coś do paliwa czy tak je wyjeździć i zatankować tam gdzie do tej pory ? Co do obrotomierza to jest opcja jakoś sprawdzić co szwankuje ? zdemontowac obrotomierz i sprawdzic omomierzem czy jest sprawny.[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 13:58_________________________________________________ to jest dosłownie jakaś masakra w piz*u .... płacisz i możesz jeszcze mieć łopoty z odpaleniem [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 13:46_________________________________________________ Co w tej sytuacji radzicie ? Dolewać coś do paliwa czy tak je wyjeździć i zatankować tam gdzie do tej pory ? ja to bym podjechał na tą stację z zapytaniem dlaczego w temp -17 zamarza paliwo a nie powinno zatankowalbym litr w butelke, zostawil na mrozie i po nocy sobie obejrzal, pozniej wizyta na stacji z PIH i kontrola jakosci paliwa.... albo negocjacja z wlascicielem dozywotni rabat na paliwo [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 14:00_________________________________________________ No właśnie nie mam pewności że zamarzło. Po prostu auto przy mocniejszym wciśnięciu gazu zaczyna się dławić. Jakoś tragicznie nie odpalało i przy bardzo spokojnej jeździe chodzi równo. moze parafinowy korek spowodowal przytarcie PD... one sa smarowane wylacznie paliwem, jezeli przez moment nie dotrze na miejsce - kaplica....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się