variocustoms Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 jeżeli fabrycznie było 205/55/16 to zamiennik jest 225/40/18, też tak miałem
Bart-S Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 chłopaki zrobilem dzisiaj mini sesje audiczki.. http://i.imgur.com/UCVbZ.jpg http://i.imgur.com/4tHoH.jpg Jak się prezentuje ? Dobre fotki
fantastic Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 jeżeli fabrycznie było 205/55/16 to zamiennik jest 225/40/18, też tak miałem a dla 17'' ?
Bart-S Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 225/45r17 ? Jeśli chodzi o rozmiary opon dobierane przez fabrykę... dla 15" = 195/65 lub 205/60 dla 16" = 205/55 lub 215/55 dla 17" = 235/45 dla 18" = 235/40 Dlatego Bartku IMO Slo dobrze dobrał...
fantastic Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 ja mam 225/45/17 lato i licznik oszukuje wiecej niż na zimie 205/55/16
variocustoms Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 ciekawe, ja jako zamiennik miałem 225/40/18, jak się wczytsz to zamiennnik 235 jest do opony 215 [TABLE=class: metoda-2] [TD=class: label]opona wzorcowa [/TD] 631.9 mm 0 mm 0 % (205/55/16) [TD=class: label]zamiennik 1 [/TD] 637.2 mm 5.3 mm 0.83 % (225/40/18) [TD=class: label]zamiennik 2 [/TD] 645.2 mm 13.3 mm 2.06 % (235/40/18) [/TABLE] Różnica w prędkości [TABLE=class: metoda-2] [/TH] 50 km/h 100 km/h 150 km/h [TD=class: label]zamiennik 1 [/TD] 50.42 km/h 100.83 km/h 151.25 km/h [TD=class: label]zamiennik 2 [/TD] 51.03 km/h 102.06 km/h 153.09 km/h [TABLE=class: metoda-2] [TD=class: label]opona wzorcowa 642.9 mm 0 mm 0 % (215) [TD=class: label]zamiennik 1 [/TD] 637.2 mm -5.7 mm -0.89 % (225/40/18) [TD=class: label]zamiennik 2 [/TD] 645.2 mm 2.3 mm 0.36 % (235/40/18) [/TABLE] Różnica w prędkości [TABLE=class: metoda-2] [TH]50 km/h 100 km/h 150 km/h [TD=class: label]zamiennik 1 [/TD] 49.55 km/h 99.11 km/h 148.66 km/h [TD=class: label]zamiennik 2 [/TD] 50.18 km/h 100.36 km/h 150.53 km/h [/TABLE] [/TD] [/TABLE] ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:30 ---------- 215 ma obwód większy i stosowana była przeważnie przy większych motorach jak 2.5 i 3.0
slo Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 2km/h w tą czy w tą.. kto na to patrzy? ...
variocustoms Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 niby nikt ale ja jestem pedantem w tym zakresie
slo Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 chłopaki zmienię temat. Dzisiaj podczas jazdy w zakrętach pomrugiwała mi kontrolka ESP, normalne pokonywanie zakrętów nawet nie było mowy o jakimkolwiek uślizgu. Pomrugało trzy razy, trochę mi mocy odjęło na kilka sekund w tychże zakrętach i kontrolka ESP zapaliła się na stałe. Zgasło dopiero do zatrzymaniu i odpaleniu ponownym. Jak jechałem później z powrotem, całkowicie wyłączyłem ESP żeby nie świrował, ale podczas łuku w prawo tak jakby mega mocno przyhamowało mi prawe tylne koło i trochę rzuciło autem... Dodam, że występuje to po założeniu nowego zawieszenia 1BV z s-line plus sprężyny -30.. Zrobili pełną geometrie i zbieżność.. jednak co się dzieje na drodze to masakra. aż boję się jeździć. od razu po odebraniu od mechanika chyba wszystko było ok. Po przejechaniu ok 500KM zaczęły być cyrki właśnie z ESP. I jeszcze na koleinach strasznie tańczy, że ciężko go uprowadzić.. Jutro jade do tego mechanika żeby zobaczył co jest grane. A Wy co myślicie o tym ?
Lele Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 A ja dzisiaj gadalem z sasiadem i te same fele bede w piatek miał tylko on ma chyba 225/45/18:naughty: ---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:39 ---------- chłopaki zmienię temat. Dzisiaj podczas jazdy w zakrętach pomrugiwała mi kontrolka ESP, normalne pokonywanie zakrętów nawet nie było mowy o jakimkolwiek uślizgu. Pomrugało trzy razy, trochę mi mocy odjęło na kilka sekund w tychże zakrętach i kontrolka ESP zapaliła się na stałe. Zgasło dopiero do zatrzymaniu i odpaleniu ponownym. Jak jechałem później z powrotem, całkowicie wyłączyłem ESP żeby nie świrował, ale podczas łuku w prawo tak jakby mega mocno przyhamowało mi prawe tylne koło i trochę rzuciło autem... Dodam, że występuje to po założeniu nowego zawieszenia 1BV z s-line plus sprężyny -30.. Zrobili pełną geometrie i zbieżność.. jednak co się dzieje na drodze to masakra. aż boję się jeździć. od razu po odebraniu od mechanika chyba wszystko było ok. Po przejechaniu ok 500KM zaczęły być cyrki właśnie z ESP. I jeszcze na koleinach strasznie tańczy, że ciężko go uprowadzić.. Jutro jade do tego mechanika żeby zobaczył co jest grane. A Wy co myślicie o tym ? Moze to nie to samo, ale mojemu ojcu w b5, jak hamowal i juz prawie sie zatrzymywal, to abs sie zalaczal. okazalo sie lozska byly do wymiany
variocustoms Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 jak lata w koleinach to wina szerokich opon, jak masz zbieżność przodu zrobioną? jakie wartości? masz 4ry równe? jakie zużycie? jak stare są te opony?
slo Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 niech lata ale nie aż tak. Nie wiem jak zbieżność. Powiedz mi co się spytać u mechanika to Ci powiem opony wszytskie takie same. ok 4mm bieżnika, średniawki. Myślę, że to nie wina opon. i wogóle dziwnie reaguje na skręt kierownicą. podczas jazdy prawym pasem normalnie gdy mijam się z jakimś samochodem z naprzeciwka muszę normalnie prawie że skręcać w lewo żeby samochód utrzymać na swoim pasie. Jadę prosto a kierownica ok 60 stopni w lewo.. Ale podczas jazdy środkiem drogi, na równym asfalcie kierownica jest prosto. Na prawym pasie gdy już jest delikatny spad jezdi w prawo, to już muszę kierownice w lewo bardziej trzymać. Strasznie dziwne uczucie, jak by był wielki luz na drążku kierowniczym Rozumie ktoś o co mi chodzi ?
Lele Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 dlatego będę przyjeżdżał nadal Michał jakby co to moge podjezdzac po Ciebie o ile bede mogl przyjechac na spota:naughty: i tak mam po drodze:kox:
Maxcudo Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 dlatego będę przyjeżdżał nadal Michał jakby co to moge podjezdzac po Ciebie o ile bede mogl przyjechac na spota:naughty: i tak mam po drodze:kox:
Lele Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Teraz w nd raczej bede bo ide na tydz urlopu zeby do BT jechac:kox: chyba ze na weekend bedzie wyje....ka z roboty:facepalm: oby nie
Bart-S Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 ciekawe, ja jako zamiennik miałem 225/40/18, jak się wczytsz to zamiennnik 235 jest do opony 215[TABLE=class: metoda-2] [TD=class: label]opona wzorcowa [/TD] 631.9 mm 0 mm 0 % (205/55/16) [TD=class: label]zamiennik 1 [/TD] 637.2 mm 5.3 mm 0.83 % (225/40/18) [TD=class: label]zamiennik 2 [/TD] 645.2 mm 13.3 mm 2.06 % (235/40/18) [/TABLE] Różnica w prędkości [TABLE=class: metoda-2] [/TH] 50 km/h 100 km/h 150 km/h [TD=class: label]zamiennik 1 [/TD] 50.42 km/h 100.83 km/h 151.25 km/h [TD=class: label]zamiennik 2 [/TD] 51.03 km/h 102.06 km/h 153.09 km/h[TABLE=class: metoda-2] [TD=class: label]opona wzorcowa 642.9 mm 0 mm 0 % (215) [TD=class: label]zamiennik 1 [/TD] 637.2 mm -5.7 mm -0.89 % (225/40/18) [TD=class: label]zamiennik 2 [/TD] 645.2 mm 2.3 mm 0.36 % (235/40/18) [/TABLE] Różnica w prędkości [TABLE=class: metoda-2] [TH]50 km/h 100 km/h 150 km/h [TD=class: label]zamiennik 1 [/TD] 49.55 km/h 99.11 km/h 148.66 km/h [TD=class: label]zamiennik 2 [/TD] 50.18 km/h 100.36 km/h 150.53 km/h [/TABLE] [/TD] [/TABLE] ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:30 ---------- 215 ma obwód większy i stosowana była przeważnie przy większych motorach jak 2.5 i 3.0 Bartku - ale ja się nie będę sugerował kalkulatorem opon. Patrzę co Audi oryginalnie dawało dla danej obręczy
Madas Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 a kiedy jest następny spot ? ---------- Post added at 23:36 ---------- Previous post was at 23:33 ---------- chłopaki zrobilem dzisiaj mini sesje audiczki.. http://i.imgur.com/UCVbZ.jpg http://i.imgur.com/4tHoH.jpg Jak się prezentuje ? super
JawoR36 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Panowie, nie macie czasem uszkodzonego Concerta na sprzedanie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się