Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Wymienić czy nie? Łancuszek i napinacz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam odebrałem dziś auto od mechanika z tylnej części silnika wydobywał się dziwny dzwięk jakby lancuszek dzis mechanik powiedział mi ze ten lancuszek i napinaz jest ok i zaproponował wymiane oleju na mineralny teraz jest pól syntetyk stwierdzil ze napinacz sie nie dopelnia olejem .auto jak chodzi na wolnych obroach jest ok a jak wiekszaja sie obroty i spadaja w okolicy 2 tys slychac ten niepokojący dziwęk

Opublikowano

a co ma olej do tego :wallbash: oleju nie zmieniaj

Opublikowano

a moze warto sprawdzic cisnienie oleju? nie jestem mechanikiem wiec nie wiem co ma olej do tego on mi to zaproponowal

Opublikowano

zmien mechanika, nie zmieniaj oleju na mineralny!!! jak napinacz i lancuch brzeczy to wymieniaj, koszt czesci oryginalnych u tom77 nie przekroczy 850pln

Opublikowano

napinacze tak szybko nie wyp.....ją sie

wymien łańcuszek i po kłopocie

koszt ok 65zł, pamietaj że gdy zdejmiesz wałki musisz wycisnąc olej ze wszystkich kompensatorów

bo jak tego nie zrobisz narobisz sobie kłopotu

Opublikowano

A jaki olej teraz lejesz?

Opublikowano

Nigdy minerał, do 1.8T najlepiej syntetyk.

Opublikowano

wszyscy piszecie nie dla mineralnego-wytłumaczcie dlaczego?

Opublikowano

bo hydraulika w glowicy, bo turbina, wystarczy ?

Opublikowano

mineralny, duzo gestszy, to chyba wystarczy, zakleja z czasem kanaly olejowe, utworzy zator w przewodzie olejowym idacym do turbiny itd.

devastation, lancuszek za 65pln?? gdzie jest tak tanio, chyba ze jakas uzywka :blink:

Opublikowano