Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Wymienić czy nie? Łancuszek i napinacz


Gość hiczkok2

Rekomendowane odpowiedzi

jak silnik jest jezdzony na bardzo dobrym oleju do napinacz wytrzyma cale jego zycie. Lancuch max 200tkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego trzeba brać faktury u super sprzedawców itp-EOT

A wiecie że są podruby napinaczy na allegro ??? :decayed: Są tańsze i mają znaczki ale jak weźmiesz do ręki stary i nowy to od razu widać różnice i potrafią paść po przejechaniu 1500km :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm czyli jak ja mam u siebie obecnie 277 tkm przelotu a autko posiadam od 236 tkm to wypadało by wymienić łańcuszek?? dodam że nie mam żadnych niepokojących objawów w postaci szurania ani innych hałasów.

Możliwe że jeszcze za "niemca" wszystko było pozmieniane??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nic nie slychac to nie ma co sie bawic z wymiana, do ktorej nalezy doliczyc jeszcze koszt nowej uszczelki pod pokrywe ok 90zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie-290 tys na blacie i łańcuch z napinaczem nie ruszane-wiem bo mam historię serwisową,leję maxlive valvo 5w/40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym bardziej ze ori lancuch plus napinacz jest skalkulowany na 250 000km przebiegu, takze warto

To ja już nic nie rozumiem ... u mnie hitlerowiec wymieniał cały zestaw przy 154 tyś na contitech ( o ile wierzyć wlepce ) Po co by miał to robić jeżeli opchnął furę przy przebiegu 156 tyś ? Założę się że wymiana rozrządu kosztowała go co najmniej 400 ojro . Nie widzę w tym sensu i logiki ( ze strony germańca ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym bardziej ze ori lancuch plus napinacz jest skalkulowany na 250 000km przebiegu, takze warto

To ja już nic nie rozumiem ... u mnie hitlerowiec wymieniał cały zestaw przy 154 tyś na contitech ( o ile wierzyć wlepce ) Po co by miał to robić jeżeli opchnął furę przy przebiegu 156 tyś ? Założę się że wymiana rozrządu kosztowała go co najmniej 400 ojro . Nie widzę w tym sensu i logiki ( ze strony germańca ) .

proste masz 250tyś przebiegu :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jedynie przy 180tyś. puszczała uszczeleczka pod napinaczem łańcuszka.Uszczeleczka 30zł. + troche pracy i jest lux.

Lać olej 5w30 np. Shell i nie myśleć o tym :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz zadam takie hipotetyczne pytanie co się stanie jak się w porę nie zmieni łańcuszka albo napinacza??

Łańcuszek strzeli = efekt podobny jak po strzeleniu rozrządu??

Łańcuszek przeskoczy = spadek mocy nierówna praca, uszkodzenie silnika??

Czy nic się nie będzie działo po za tym że będzie głośno silnik pracował??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybciej strzeli niz przeskoczy, chociaz nie spotkalem sie z takim przypadkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proste masz 250tyś przebiegu :gwizdanie:

Wątpię , auto sprowadzał znajomy z którym jeździłem do niemiec po auta . Chyba że brudne ruskie nasienie bawiło się vagiem w komisie w co wątpię . :wink4:

Edit:

popatrzyłem właśnie do serviceplanu jak byk pisze że 166 tyś ( a nie 156 jak pisałem wcześniej )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym bardziej ze ori lancuch plus napinacz jest skalkulowany na 250 000km przebiegu, takze warto

To ja już nic nie rozumiem ... u mnie hitlerowiec wymieniał cały zestaw przy 154 tyś na contitech ( o ile wierzyć wlepce ) Po co by miał to robić jeżeli opchnął furę przy przebiegu 156 tyś ? Założę się że wymiana rozrządu kosztowała go co najmniej 400 ojro . Nie widzę w tym sensu i logiki ( ze strony germańca ) .

To Contitech robi łańcuchy ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koles chyba nie zakumal, ze oprocz paska ma jeszcze lancuch na walkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

Kolego nie lej minerała. Nie słuchaj głupot pseudomechaników. Ja w swoim ADR miałem takie same objawy. Okazało się że poszedł napinacz łańcucha wałka rozrządu. W zeszłym tygodniu wymieniłem. Powiem tak, jest to grubsza robota, a i napinacz nie jest tani, 520 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...