oro Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 A co powiecie na te logi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13710355dd495f70.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c6b86eab78ea703.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b88a6f941cca442.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3003402be5274874.html
betoniaraxxx Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 Lepiej juz nie jezdzij, tylko zajrzyj do rozrzadu. Moze rolka padla i wystarczy wymienic. Kiedys bylo cos takiego na forum, ze darlo pasek bo rolka sie wysrala. Nie ryzykuj jazdy... Ja mam identyczny przypadek w mojej audi, dzwięk ten sie nasila, oleju nie bierze i 1000 km temu wymieniłe pasek rozrządu, wszystkie rolki, napinacze, pompe wody i wszystko co trzeba było. Sprawdzili łożyska na wszystkim co przy okazji było widac i było oki. Jedyne co mi powiedzili to, że sprzegło na alternatorze jest na wykończeniu. Na turbo sie nie znali więc nie chcieli sie wypowiadać. Więc jedyne co może byc realne to tak jak wy mówicie TURBO pada i mam pytanko tak przy okazji ile kosztuje nowe turbo do mojej B6 a ile może kosztowąć regeneracja. Zastanawiam sie nad szybkim sprzedaniem furki dopuki jeszce jest oki, ale troche mi szkoda bo naprawde jestem zadowolony z niej.
DareQ Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Opublikowano 6 Maja 2008 Ja mam identyczny przypadek w mojej audi, dzwięk ten sie nasila, oleju nie bierze i 1000 km temu wymieniłe pasek rozrządu, wszystkie rolki, napinacze, pompe wody i wszystko co trzeba było. Sprawdzili łożyska na wszystkim co przy okazji było widac i było oki. Jedyne co mi powiedzili to, że sprzegło na alternatorze jest na wykończeniu. Na turbo sie nie znali więc nie chcieli sie wypowiadać. Więc jedyne co może byc realne to tak jak wy mówicie TURBO pada i mam pytanko tak przy okazji ile kosztuje nowe turbo do mojej B6 a ile może kosztowąć regeneracja. Zastanawiam sie nad szybkim sprzedaniem furki dopuki jeszce jest oki, ale troche mi szkoda bo naprawde jestem zadowolony z niej. Jezeli reszta w aucie jest ok to nie sprzedawaj, tym bardziej ze jestes zadowolony. Turbo moze pasc nawet bez ostrzezen w postaci dziwnych dzwiekow. Ja jezdze do tej pory, oleju troche bierze ale chyba jeszcze w jakis rozsadnych granicach. Nowe turbo do AWX/AVF mozna dorwac za ok 2tys, mozesz tez zalozyc suszarke z 2.0TDI 170KM i zapodac konkretnego wiruska ale taka bardzo trudno dostac a nowa ok 5tys. Co do regeneracji to sam nie wiem czy sie zdecyduje, moze w jakims naprawde solidnym, polecanym zakladzie, ktory daje gwarancje na swoje uslugi
letallec Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 Czy tu jeszcze nie pisalem ze po wymianie poduszek ten dzwiek zanikl. Jedna poduszka rozwalona calkowicie, druga w stanie agonalnym. Teraz ciszaaaaaaaaaaaaaaaa
DareQ Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Opublikowano 6 Maja 2008 rozrzad, turbo, alternator, poduszki,.... czy my wszyscy mamy na pewno ten sam dzwiek :gwizdanie:
betoniaraxxx Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 Jezeli reszta w aucie jest ok to nie sprzedawaj, tym bardziej ze jestes zadowolony. Turbo moze pasc nawet bez ostrzezen w postaci dziwnych dzwiekow. Ja jezdze do tej pory, oleju troche bierze ale chyba jeszcze w jakis rozsadnych granicach. Nowe turbo do AWX/AVF mozna dorwac za ok 2tys, mozesz tez zalozyc suszarke z 2.0TDI 170KM i zapodac konkretnego wiruska ale taka bardzo trudno dostac a nowa ok 5tys. Co do regeneracji to sam nie wiem czy sie zdecyduje, moze w jakims naprawde solidnym, polecanym zakladzie, ktory daje gwarancje na swoje uslugi No własnie dlatego mam taki dylemat bo furka normalnie cacy, stan poprostu ideał jak i na zewnetrz tak i wewnątrz. Chyba zrobie tak jak mówisz, dopuki chodzi to gitara, a martwił sie bede potem. A co do oleju to nic nie bierze jak narazie, byłem w PL 1500 km zrobiłem w jedna i 1500 w druga strone i nic na miarce nie ubyło to chyba dobrze nie A ile kosztuje nowa turbawka do mojej audiki ?
paaluh1 Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 u mnie objawy są następujące. Podczas postoju i jazdy, gdy silnik jest na około 2 tys. obrotów i wcisnę sprzęgło słychać szuranie pod tak przez około 1-2 sekundy. Nasłuchiwało mi już 2 mechaników i jeden stwierdził że może być jakaś rolka od klimy i nadmuchu a drugi że łożysko oporowe od skrzyni biegów. Autko mam 2 tyg i jestem załamany bo przed wymianą rozrządu nic nie było słychać. A4 2002 rok 1,9 tdi 130 KM. Po podniesieniu maski dźwięk dochodzi z lewej strony. Raczej nie jest to wina rozrządu.
oro Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 umnie to samo jest przed wymianą rozrządu była cisza wymieniłem rozrząd wszystkie rolki, wszystkie paski, rolke ze sprzęgiełiem na artelnatorze sprzęgiełko na klimie bo było zerwane i zaczeł się własnie wydobywac ten dzwięk z lewej strony jak u wszystkich[br]Dopisany: 23 Maj 2008, 06:19 _________________________________________________wszystko na orginale
paaluh1 Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 i co wiesz już co to jest? ja nie zmieniałem nic na alternatorze ani na klimie. Mam nadzieję, że to może jakiś mało ważny pasek. Turbina u Ciebie ok? Jeździsz z tym? Ja w poniedziałek odstawiam auto do mechaniora i niech rzeźbi bo wkur... mnie to niesamowicie.
Aydaho Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 A ile kosztuje nowa turbawka do mojej audiki ? 2 kpln + robocizna jakieś 300 pln
oro Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 nic nierobie bo nikt niewie co to jest jak zrobisz to napisz co to jest
paaluh1 Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 witam ponownie. dzisiaj byłem u mechanika i sprawdzał dosłownie wszystko co może wydawać ten dziwny dźwięk o którym mowa. Napomknął mi o jakimś wirniku przy turbinie, która delikatnie się rusza na osi i stąd ten dziwny dźwięk. Sprawdzaliście u siebie w autach tą część? nie wiem czy to koniec turbiny?
DareQ Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Opublikowano 29 Maja 2008 Maly luz poprzeczny jest dopuszczalny (do 1mm), luzu wzdluznego nie powinno byc. U mnie poprzeczny wystepuje, wzdluznego nie wyczulem
letallec Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 Napomknął mi o jakimś wirniku przy turbinie, która delikatnie się rusza na osi i stąd ten dziwny dźwięk. Sprawdzaliście u siebie w autach tą część? nie wiem czy to koniec turbiny? To niekoniecznie to. U mnie tez tak bylo slychac, jakby wirnik w turbinie orał łożyska. Co prawda turbo łapało notlauf'a, więc wierzylem ze to rzeczywiscie wirnik tak halasuje. ALE, turbo sie wysralo, zalozylem nowe i dzwiek nadal wystepowal. Po wymianie poduszek, jak ręką odjął
Hołk Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Podpinając się do tematu miałem dokładnie to samo w lagunie II 1,9dci jak po dodaniu gazu spadała z obrotów coś charczało w okolicy turbiny, jeździłem tak przez 1,5 roku i było ok ,dalej nie wiem bo sprzedałem auto.(do końca śmigała super).
GILI Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 tylko że laguna to nie audi tam turbo siada co chwila sąsiada ma 120tys i dwie wymiany Wszystko wygląda mi na specyfikę tego modelu przecież nikomu nic się nie rozsypuje jeździć nie wydziwiać panowie bo można diagnozować do bólu i będzie tak samo.Pozdrawiam
paypal Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Podpinam sie Panowie pod temat, czy ktos zdiagnozował to dziadostwo ?? U mnie dzwiek wystepuje w przedziale 1800-2100 obr. Niepokojace jest tylko to ze przy przyspieszaniu takze go słysze czyli w dwie strony go słychac. To samo gdy depne gaz i nagle puszcze, przez 1-2 sek słuchac takie chrobotanie. Dopowiem iz nie wziął nic oleju przez 11000km, nie kopci, normalnie przyspiesza w pełnym zakresie obrotów, normalnie wskakują biegi i bieże sprzegło (myslałem czy to przypadkiem nie jakis dwumas). Nie czysciłem jeszcze EGR ale nie wydaje mi sie to problemem, jutro bede robił logi - przynajmniej postaram sie je zrobic a czy cos wyjdzie to zobaczymy Latallec - jaki koszt wymiany tych poduszek ?? I ogólnie jak sprawdzic te luzy poprzeczne i wzdłuzne w turbo ?? Wstyd sie przyznac ale nie do konca nawet wiem gdzie ono jest pod maską coś trzeba odkręcać ?? Nie wiem czy ma to tez jakies znaczenie, ale gdy na postoju chodzi auto dzwieku praktycznie nie ma, słychac go tylko podczas jazdy. Inna sprawa to fakt, sam nie wiem czy ma mnie niepokoić - podczas postoju i gazowania auta z obrotów od 1000-3000 auto normalnie wskakuje a gdy wcisnę sprzegło autem tak jakby lekko buja w momencie dodania gazu (wkreca sie normalnie na obroty) czy to jest normalne ??
letallec Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Latallec - jaki koszt wymiany tych poduszek ?? jedna sztuka coś kolo 300PLN, ale skontaktuj sie z kolegą TOM77. Moze bedzie je mial w dobrej cenie . Wczesiej jeszcze zdiagnozuj, czy rzeczywiscie sa do wymiany, bo szkoda by bylo ~600PLN, gdyby Twoje były OK.
paypal Opublikowano 24 Lipca 2008 Opublikowano 24 Lipca 2008 Dzieki za odpowiedz Dzis znów jezdziłem i nasłuchiwałem i sam juz nie wiem co to. Jak juz wspmoniałem wystepuje zarówno przy przyspieszaniu jak i opadaniu obrotów, nie wystepuje na biegu jałowym (trzeba aby silnik miał obciazenie i ciągnął). Moga to byc te poduszki a moze tez byc rolka z jakiegos paska (dzis na to wpadłem). Rozrzad był wymieniany przy 116 tys km a teraz mam 178 tys tak wiec wymiana sie szykuje. Powymianiem wszystkie rolki, napinacze i poprosze jednoczesnie o kontrole poduszek, sprzegła i turbiny - zobaczymy co powiedzą a poki co jeszcze z jakies 5-10 tys posmigam tak jak jest no chyba ze coś wczesniej sie wyjasni.
Aydaho Opublikowano 24 Lipca 2008 Opublikowano 24 Lipca 2008 rozrząd nic nie zmienia - tak już musi być - to chrobotanie to dzwięk wywołany wyrównaniem różnicy ciśnienia - jak otworzysz drzwi od strony pasażera to lepiej bedzie słychać
Rekomendowane odpowiedzi