grzybk Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 witam wszystkich i proszę o poradę. O maja mam a4 z silnikiem BPW. Doszło do wymiany oleju i ku mojemu zdziwieniu było tam aż ok. 7,5 litra. Nie wiem co jest? Wydaje mi się, że ten olej ma inną konsystencję czyli może być rozrzedzony przez ON. Proszę o porady i ewentualna pomoc. Będę wdzięczny, pozdrawiam Krzysztof
fusse Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 a nie masz moze masła pod korkiem? moze to peknieta glowica,lub uszczelka? ogolnie powazna awaria
grzybk Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 no nie, masła to nie ma, płynu chłodniczego też nie ubywa. Przez tak wysoki poziom oleju w silniku zaczęło mi go wywalać przez nasadę miarki do oleju przy bloku silnika
Madas Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 a wcześniej sam lałeś olej czy ktoś inny zalewał ? dziwna sprawa ..
ksiu85 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Zapewne masz nieszczesnego DPF-a w samochodzie to znaczy filtr czastek stalych!! i dlatego bylo tyle oleju bo probowal sie on oczyscic przez co byla podawana wieksza dawka paliwa do spalania ktorej nie przepalil i paliwo splywalo do miski olejowej mieszajac sie z olejem i przez to ta wodnista konzystencja a pewnie jezdzisz na krotkich trasach?a do wypalenia potrzeba okreslonej temperatury zeby proces zostal pomyslnie zakonczony.Poszukaj tematu o dpf tam wszystko jest opisane!Takie jest moje zdanie,poczekajmy moze ktos bardziej obeznany jeszcze cos podpowie ale ja bym stawial na to
grzybk Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 DPF-a mam, raz miałem z nim problem gdy jeździłem tylko po mieście. Teraz jeżdżę przeważnie po krótkich trasach tzn około 100km dziennie i DPF się nie pali. Z informacji serwisu wynika, że w Niemczech był już wymieniany. Przebieg obecny auta to 180 tys. A jeżeli o olej to wcześniej ja go nie wymieniałem -tak przyjechał z Niemiec i był po przeglądzie.
fyky Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 kolego przeczytaj to, trochę rozjaśnia sprawę. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=55877.45
Musashi Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 prawdopodobnie paliwo w oleju, przyjrzalbym sie uszczelnieniom pompowtryskiwaczy
lukaszrud Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 w wielu dwu litrówkach padał zimering na pompie tandem-paliwowa+vakum-i paliwo dostawało się do oleju
turdzi Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 tez o tym slyszalem w NO byla nawet chyba akcja w tych silnikach w A6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się