tomasm64 Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Witam. Mam pytanie: jaki olej silnikowy zalać do silnika BRE? Nie wiem, jaki olej był-jest zalany obecnie.
bish - kopt Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=15435.0
tomasm64 Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 Czytałem, czytałem, ale nie wyczytałem jaki do BRE! Nie znam się, nie wiem, czy mam pompowtryski czy nie, dlatego napisałem o pomoc.
tomasm64 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 Dziękuję, teraz wiem, czego szukać.[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2010, 15:42_________________________________________________Jeszcze jedno pytanie. Czy przy wymianie filtra oleju wymienia się cały filtr(met.puszka) czy tylko wkład, taki jak ten: http://allegro.pl/org-filtr-oleju-audi-a3-a4-a5-a6-q5-tt-1-9-2-0-tdi-i1239503379.html ?!?[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2010, 16:32_________________________________________________Czy samemu jesteśmy w stanie wymienić olej wraz z filtrem, mając do dyspozycji kanał?! W którym miejscy jest usadowiony ten filtr w B7?!
piotreki Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Filtr jest po prawej stronie od silnika jak stoisz przodem do silnika troszke po prawo od bagnetu oliwy, troszke glebiej masz filtr paliwa(pare wezykow wchodzi i wychodzi) Czy sam wymienisz to nie wiem, mnie mechanik zakladal jakas metalowa kopulke aby odkrecic gore obudowy filtra Czytalem jeszcze ze powinno sie wymienic po kazdej wymianie srube od miski olejowej N 90813202 - wg Gajosa to 5,72 PLN brutto
pukko Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Czy wymiana oleju jest tak droga w jakimś warsztacie żeby tyle kombinować?
tomasm64 Opublikowano 1 Października 2010 Autor Opublikowano 1 Października 2010 Dzięki za dygresję, ale pytałem z czystej ciekawości w związku z wymianą oleju i filtra samemu sobie. Oczywiście zrobią to na warsztacie. Czy jest coś przy tym, na co warto zwrócić uwagę ? Zawsze miałem benzyniaki a teraz mam diesla-czy postępuje sie tak samo, tyle, że tym razem z częściami do diesla?!
Musashi Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Czy wymiana oleju jest tak droga w jakimś warsztacie żeby tyle kombinować? Ile biorą 20 zyli? Rozumiem gdybyś miał 20 letniego grata i rentę, ale trochę nie kumam, no chyba że ambicje na Dobromira i Zosię Samosię niektorzy lubia bawic sie przy swoich autach, wiec tego typu uwaga jest dalece nie na miejscu do wymiany potrzebujesz klucz nasadowy, o ile dobrze pamietam 24, szeroki klucz plaski do demontazu oslony pod silnikiem. bez problemow wymienisz to sam. 1. wymieniasz gdy silnik jest nagrzany 90C. 2. demontujesz pokrywe pod silnikiem oraz silnika 3. odkrecasz pokrywe filtra ale jej nie wyciagasz oleju 4. otwierasz wlew oleju na pokrywie glowicy 5. odkrecasz korek oleju w misce olejowej (uwaga na goracy olej) 6. wyciagasz pokrywe filta wraz filtrem. 7. czekasz az przestanie kapac. 8. usuwasz stary filtr z pokrywy, uszczelke z pokrywy (jest na koncu gwintu pokrywy) 9. wkrecasz nowy korek oleju ok 30Nm - jezeli nie masz klucza dynamometrycznego to z wyczuciem 10. nowa uszczelke - oring smarujesz starym olejem, i montujesz w miejsce starej 11. do metalowego wspornika obudowy filtra wkladasz wklad filtra. 12. wkrecasz pokrywe filtra wstepnie reka pozniej kluczem, w pewnym momencie powinno byc slyszalne klikniecie filtra, dokrecasz - z wyczuciem!!!!!!!!!!!!!!!! nie wolno sie silowac. 13. wlewasz 3,5 l oleju 14. zakrecasz wlew. 15. uruchamiasz silnik.sprawdzasz czy nie ma wyciekow. montujesz oslony dolne i gorna. chyba wszystko
tomasm64 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 Czy z tego wynika, że potrzeba zaopatrzyć się w nowy korek oleju przy każdej wymianie? Jeśli tak, to może macie jakieś namiary, gdzie taki kupić?
wojtekce Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Czy z tego wynika, że potrzeba zaopatrzyć się w nowy korek oleju przy każdej wymianie? Jeśli tak, to może macie jakieś namiary, gdzie taki kupić? nie nie trzeba
bish - kopt Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Czy z tego wynika, że potrzeba zaopatrzyć się w nowy korek oleju przy każdej wymianie? Jeśli tak, to może macie jakieś namiary, gdzie taki kupić? nie nie trzeba pewnie chodzi o to że uszczelka jest zintegrowana z korkiem, też mi sie wydaje że nie trza tego wymieniać ale jak chcesz to w aso za pare groszy dostaniesz
Musashi Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 dokladnie chodzi o uszczelniacz metalowy, ktory jest niewymienny ale rowniez gwint ktory sie zuzywa. korek kosztuje chyba 6 czy 7 zeta. mozna kupic w ASO.
tomasm64 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 Wymieniłem olej na MOTUL SPECIFIC 504.00/507.00 5W30(auto świezo zakupione-nie wiedziałem na czym jeżdżę), filtr oleju i korek spustu z miski olejowej, filtr powietrza i filtr kabinowy, filtr paliwa (nie zalewałem filtra paliwa i musiałem z 8-10 razy kręcić stacyjką aby zapalił). Wymieniłem wszystkie ważniejsze płyny ustrojowe. Na razie jest OK. Jeśli coś się zmieni dam znać. Pozdrawiam ! ! !
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Wymieniłem olej na MOTUL SPECIFIC 504.00/507.00 5W30(auto świezo zakupione-nie wiedziałem na czym jeżdżę), filtr oleju i korek spustu z miski olejowej, filtr powietrza i filtr kabinowy, filtr paliwa (nie zalewałem filtra paliwa i musiałem z 8-10 razy kręcić stacyjką aby zapalił). Wymieniłem wszystkie ważniejsze płyny ustrojowe. Na razie jest OK. Jeśli coś się zmieni dam znać. Pozdrawiam ! ! ! Pamiętaj przy następnej wymianie i ew. dolewkach, też ma być 507.00 bo masz DPF-a
Musashi Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Pamiętaj przy następnej wymianie i ew. dolewkach, też ma być 507.00 bo masz DPF-a albo i nie masz, w BRE trzeba sprawdzac po kodach wyposazenia
tomasm64 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 Czy z tej części wlepy można to ustalić?
piotrsob1 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Wejdź na tą stronkę http://www.audiklub.org/wyposazenie.html , wklep swoje kody wyposażenia i może się nieco rozjaśni Prawdopodobnie go nie masz, u mnie na wlepce jest napisane DPF w czwartej linii za 103 kw, a przed A7M ( licząc z VIN-em)
tomasm64 Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 Sprawdziłem kody wyposażenia z mojej wlepy i nie ma żadnej wzmianki o DPF, czyli brak.
yesfan Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Szukaj na wlepce kodu 7GG (jest DPF) lub 0GG (brak).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się