Nosb 3 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Nie pierdyknal bym takiej gafy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Nie pierdyknal bym takiej gafy ok, rozumiem staram sie tylko wyeliminowac podstawowe usterki a rozbierał ktos tylny mechanizm? nie jest uszkodzony? nie ma tam przypadkiem jakiegoś Quaif-a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 sluchajcie, to nie jest efekt swapa na 99%. generalnie taki efekt mam od 3 lat, nie pamietam tylko, czy sie poglebil, czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 ale cos powoduje "przeskakiwanie" koła na zakretach :mysli: co jest bardzo niepokojące i może prowadzic w prostej drodze do powaznego uszkodzenia machanizmów różnocowych ;( ;( ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Tomek, przeczytaj ten topik dokladniej - kolo mi nie przeskakuje na zakretach. Chyba, ze zakretem nazywamy skret 90 stopni z uliczki w uliczke... Czuc i slychac to "przeskakiwanie" przy mocniej skreconych przednich kolach, ale nie podczas normalnej jazdy w lukach, czy na prostej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 a czy promien skretu w eS-ie jest inny ? np wiekszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel88ST 1 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Słuchaj, mam taki sam efekt, też 2,5 tdi quattro, wcześniej jeździłem a4 b5 2,8 quattro automat i było to samo, gdzieś kiedyś czytałem że można było sobie wziąśc do audi mechanizm różnicowy o ogr. poślizgu(seryjna szpera) tylko nieiwem czy w tych modelach co my mamy też to było, może coś takiego mamy, ja tak śmigam od pół roku, wydaje mi się że to normalne, zresztą jak jeźdisz tak od 3 lat to by coś napewno już padło. Ludziom sie wydaje to nienormalne bo cały czas jeżdzą ośkami i nie rozumieją co to znaczy wał pod samochodem i 4 ciągnące koła , napisz jak sprawdzisz inne autka z quattro. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 gdzieś kiedyś czytałem że można było sobie wziąśc do audi mechanizm różnicowy o ogr. poślizgu(seryjna szpera) ooo... a to jest ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 pisalem juz ze moze masz na tyle Quaif-a, tylko ze on jest oparty na Torsenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 ale cos takiego wychodzilo seryjnie? mozna bylo sobie domowic podczas konfiguracji auta? musze sie przejechac innymi Q w B6... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 wiem ze szlo to na pewno w niektorych modelach A8, w eS-ach nie spotkalem tego, najprosciej bedzie zajrzec do przekladni. W srodku zamiast przekladni planetarnej powiniem byc maly walec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel88ST 1 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 [2H1/GH2] Audi drive select ze sportowym mechanizmem różnicowym coś takiego znalazłem w konfiguracji audi s5 na stronei nowe.mojeauto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 No tak, ale to S5, troche latek do przodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Michal masz moze wlepke z tej eS-y z ktorej robiles przekladke? Moze cos sie wyjasni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Może ich się zapytaj ocb. http://www.quattro-service.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel88ST 1 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Niby tak, ale jest to taki przykład, byćmoże w naszym przypadku niema tego jeszcze w oznaczeniu kodowym, może jest podciągnięte pod coś innego, np tylko dla silnika v6 i tylko dla s-line z zaw. 1BV. Trzeba by wziąść jakieś 1,9 quattro bez s-line na 1 BA i potestować bo z tego co wiem to s4 ma już coś inaczej w torsenie, nie pamiętam juz co ale chodzi tam o czas reakcji zmiany napędu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3rs 2 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Mam tak ale na pełnym skręcie, np. zawracanie na pasie zieleni, chociaż w B7 mniej odczuwalne. Przecież to chyba normalne skoro oba tylne koła ciągną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Michal masz moze wlepke z tej eS-y z ktorej robiles przekladke? Moze cos sie wyjasni Ja mam skrzynie, wal, dyfer od 2.5TDI. Nic nie zmienialem poza samym silnikiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Od paru dni mam mala zagwozdke. Kazdy kto jedzie ze mna autem pyta sie czemu tak dziwnie zachowuje sie naped Pytanie do wszystkich posiadaczy Q... :gwizdanie: Parkowanie prostopadle - skret ~ 60-90 st w lewo/prawo, mala predkosci - przeskakuja Wam kola z tylu? (taki dosc charakterystyczny efekt) Skrecanie pod katem ~ 60-90 st przy malej predkosci (np. na skrzyzowaniu, albo w uliczke) - przeskakuja Wam kola z tylu? Jazda po malym rondzie w kolko - kola przeskakuja z tylu? Te katy 60-90 stopni to tak "na oko" oczywiscie. Hmmm raczej nie przeskakują, ale da się usłyszeć pracę mechanizmu np. podczas zawracania. Tak jest w moim i trzech innych B6Q jakie znam, z przebiegiem 100-240kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Dodam jeszcze, ze mam opony 235. Ciekawe jakby bylo na wezszych... Z drugiej strony 235 mialem seryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się