piotr_1982 Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Witam Niedawno usunolem DPF i oczywiście zmieniłem tez program. Mam pytanko czy pasowal by katalizator razem z plecionka od silnika BKE. Da mi ktoś rady to sprawdzić. Chce założyć katalizator bo śmierdzi spalinami i czasami jak mam ogrzewanie to czuć spaliny w środku. Dzięki 1
Kolkov Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 wg mnie to katalizator Ci nic nie da, może plecionka powiedziała sajonara... Sprawdź najpierw szczelność wydechu skoro czujesz spaliny w środku auta.
piotr_1982 Opublikowano 1 Października 2010 Autor Opublikowano 1 Października 2010 plecionka jest z cala rura koszt w audi okolo 1000zl. Myslisz ze mozna wstawic zamiennik co inaczej wyglada niz orginal.
griga-st Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Odświeżę trochę Pasował by KAT z np. 1.9AWX(m/w) Plug & Play zamiast filtra DPF w 2.0BPW? Mam usunięty filtr i ogólnie same plusy, tylko dla mnie za dużo kopci:kwasny: Rurki są do dołu, a mimo to na zderzaku sadza:doh:Kolor sprintblau, wiec widać. Do tego przegląd w marcu a "paździoch" nie jest na polskich blachach, wiec musi "ori" wyglądać.
.Pablo. Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Odświeżę trochę Pasował by KAT z np. 1.9AWX(m/w) Plug & Play zamiast filtra DPF w 2.0BPW? Mam usunięty filtr i ogólnie same plusy, tylko dla mnie za dużo kopci:kwasny: Rurki są do dołu, a mimo to na zderzaku sadza:doh:Kolor sprintblau, wiec widać. Do tego przegląd w marcu a "paździoch" nie jest na polskich blachach, wiec musi "ori" wyglądać. Kolego nie wiem kto ci robił program ale ja po usunieciu dpfa mam tylko trochę okopconą rurę z tyłu żadnej sadzy na zderzaku. Mam w tej chwili 190KM i 400Nm i prawie w ogóle nie kopci. A dpf jak mi aligator usuwał to pucha filtra została więc wygląda jakby dpf był
Pawelkiwi Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 U mnie też wszystko od spodu jest ok. Puszka została, rurki są, czujniki są. Przegląd ostatnio bez problemów a gość był "upierdliwy". Do szyb mi się oklejonych doczepił. DPF usuwać, same plusy.
niestandardowy Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 wracajac do tematu tez myslalem by w miejsce dpf-u wstawic katalizator. sprawdzal to juz moze czy daloby rade?
griga-st Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 U mnie po wymianie pompek rurki bardziej czyste jak w 2.0tfsi:facepalm: już zero sadzy. Podejrzewam ze ciągłe zapełnianie się filtra, było skutkiem wadliwie funkcjonujących pompek właśnie. A zaczęło się już przy ok. 80kkm:facepalm:
piotr_1982 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 ja mialem w b7 wywalony dpf i wstawiony katalizator od silnika bke.wszystko bylo ok.
niestandardowy Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Kurza twarz... nie mogles tego napisac tydzien temu...
niestandardowy Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Gdybym wiedzial ze od bke pasuje kat tez bym go zalozyl. ...
Pawelkiwi Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 DPF-a nie usuwa się całkowicie. Wyjmuje się tylko samo wnętrze - ceramikę. Można to wykonać nawet bez "rozpruwania" obudowy czyli "0" zewnętrznych śladów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się