ben_sage Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Czy zeby osiągnąć moc w tym audi zostaje tylko kompresor i turbo ? Zastanawiam sie ponieważ ludzie robią wiele innych tuningow i duże są efekty.Czy w audi to możliwe? Z tego co wiem kompresory są w granicach 10tys.Czy da sie to kupic taniej? Wogole jeśli zabierać sie za tuning nie mowiac o zawieszeniu itp to od czego warto zacząc w podnoszeniu mocy? Ciekawi mnie ten model ponieważ ma silnik v6 i zlapalem na niego zajawke.... a mam dylemat z 1.8 T ale tam też trzeba zmienic turbine itp no i ma tylko 4 cylindry.
ykk Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Ja bym bral 1.8T latwiej go podkrecic. :th:
Piotrek98igo Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 chlopie w zakupie kontrolowanym pisales ze szukasz 2.8 V6 zadbanej za 17tys a Ty chcesz sie w kompresory bawic ... w 1.8T nie trzeba zmieniac turbiny wystarczy sam czip i zamiata ostro...
ben_sage Opublikowano 20 Września 2007 Autor Opublikowano 20 Września 2007 A ja slyszalem ze te turbiny seryjne sa srednie i nie nadaja sie do podkręcania więcej jak 180koni. A co z pytaniem dotyczącym pytania> są tansze mozliwosci niz kompresor czy turbo ?? Jakies sportowe wałki,kute tłoki,wydech itp ? A co do 17 tys to może ciup dluzej poczekaj i kupie za więcej.
Motor Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 A ja slyszalem ze te turbiny seryjne sa srednie i nie nadaja sie do podkręcania więcej jak 180koni. A co z pytaniem dotyczącym pytania> są tansze mozliwosci niz kompresor czy turbo ?? Jakies sportowe wałki,kute tłoki,wydech itp ? A co do 17 tys to może ciup dluzej poczekaj i kupie za więcej. Podniesienie cisnienia w dolocie jest drogie ale... Z doświadczenia wiem , szykowanie auta typu zakucie całego silnika, wałki żylety i wirus jest równie baaardzo kosztowne (no napewno zawieszenie wypada zmienić wcześniej) i jeżeli chcesz używać tego auta do wyscigów, rajdów czy mili to pamietaj,że żywotność takiej jednostki jest niska znam takich co im sie silnik skończył po 2 rajdach .... te parenaście tysięcy poszło z dymem....narazie rekordowy przebieg na takiej wyczynowej motorowni jaki znam to około 30.000km i kaput...możesz rówierz to zrobić wszystko i latac do pracy i na wakcje ale po co???? Kupisz z 2.8 po jakims czasie będzie mało i zrobić cos prostego z efektem sie nie da będziesz zły(wykluczam ten kompresor i kucie)....Kupisz 1.8 T szybko bedziesz szukał mocy,zrobisz program bedziesz happy na dłużej....później Turbulum....i tak bez końca możesz rezac ten motor...krok po kroku ale będą efekty ....do 2.8 trzeba Cięzkie działa wytoczyć. Możesz zrobić swapa do swojej bryki jakiś PD i zapomnisz o tych 30 wentylach
Hugo Opublikowano 21 Września 2007 Opublikowano 21 Września 2007 Jak chcesz się bawić w podnoszenie mocy to kup sobie 1.8T najlepiej w quattro i będziesz happy
ben_sage Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Opublikowano 18 Marca 2008 Ja w planach mialbym okolo 6,5 sekundy.A wiadomo że audi po 10 latach niema juz 7,3 do 100 czy to trudny wynik do osiągnięcia w 2.8 V6 ? A jakbym chciał np w 1.8T zrobic z 220-240 koni to co musialbym w niej zrobic i wymienic? Napewno turbine a to koszt około 3-4 tys tak ? i co jeszcze? [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2007, 12:29 _________________________________________________Kurna denerwuje mnie to wszystko. Oglądam czasem filmiki i jak patrze jak wyje ta 2.8 v6 to aż ciarki łapią Aż sie prosi żeby do firmy nim pojechać i otworzyć dzwi do magazynu stając tylem... :gwizdanie: Z kolei 1.8 T delikatniejsze ciup dla zawieszenia,podatniejszy na tuning no i w miare ladnie dmucha te v5 ale to nie to samo... brakuje tu pojemnosci.Może po prostu brakuje wiekszej turbiny ? Jak slysze s2 podkrecone do 260kucy podobnie lapia mnie ciarki , slychać taki fajny swist turbiny ;D http://video.google.pl/videoplay?docid=912142731252754050&q=audi+s2&total=641&start=250&num=10&so=0&type=search&plindex=8 tutaj w 8-11 sek slychać jakby miało peknąć ;D Czy macie jakieś fajne filmiki A4 podkrecone na K04 ? Bo coś czuje że szybko braknie mi powera na k03.W tym roku bede już na 100% posiadaczem A4 dlatego juz mocno sie wczuwam.do tej pory smigalem mx-5 ale teraz chce na zime quattro i zrobić sobie duzo kjs nocą ;d Wydaje mi sie że sąsiedzi beda szczesliwi ze nie wezme 2.8 a co do s2 nie trafie pewnie ladnej sztuki wiec nie chce sie mieszać. Jeśli chodzi o osiągi 1.8TQ to celowalbym tak w 14,5 na 1/4 i tyle mi styknie z tego co wiem wykrecany byl czas na k03 15.33 ale to mnie niesatysfakcjonuje gdyż jeszcze neidawno byla 1.5 civic ktora wykrecala 15.55 mechanicznym tuningiem. Wolalbym nie spotkać d16z6 Narazie musze czekać i oglądać tylko te glupie filmy na youtube..... pzdr
sokolnh Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 dla mnie nieporównywalnie lepszy dźwięk od V6-stek ma audiowskie R5 2.3 lub 2.2T ja bym na Twoim miejscu szukał S2 -ki o ile masz na to kase pozdro
Italiano Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Ja ci powiem z doświadczenia że lepiej kup 1.8TQ niż 2.8, dzwięk o niebo lepszy w V6, ale to nie wszystko,ja sam mam 2.6 i jest bardzo ciężko coś w nim ulepszyć, a jak już coś jest to kosztuje bardzo dużo.
ben_sage Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Opublikowano 21 Marca 2008 furiusa z bielan byla bez turbo i kompresora tuningiem mechanicznym.Teraz ta civic 5gen została sprzedana w inne ręce. http://video.google.com/videoplay?docid=2249619229292195793 Generalnie honda beznadziejnie sie trzyma na zakrętach bo wypruta Jest ktoś w warszawie kto przewiozł by mnie troszke tym 1.8TQ z chipie ? A co do ulepszania to W 1.8T mozna dac chipa który troche poprawi osiągi a pozniej ?? wymienic turbine mfic wtryski i inne co już jest bardzo kosztowne bo warto by też zakuć silnik by pociągnąc te 50-60 koni wiecej. To kosztuje juz chyba tyle co nowe turbo lub kompresor przykladowo do 2.8 30v ? [br]Dopisany: 21 Marzec 2008, 00:23 _________________________________________________ dla mnie nieporównywalnie lepszy dźwięk od V6-stek ma audiowskie R5 2.3 lub 2.2T ja bym na Twoim miejscu szukał S2 -ki o ile masz na to kase pozdro A to z kolei jest juz staroć.A w takich autach juz juz sporo wieksze koszty. A do tego 2.3e niema turbo i jest wolne.A s2 nie kupi sie do 20 tys zadbanego mysle ze trzeba polowac w 25 tys w gore i też trzeba ostrożnie.Wiec juz troszke szkoda mi kasy. Ps czy Audi S3 ma quattro czy haldex ?
gregory Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Kolego Ben_sage ty się zdecyduj na czym ci zależy. Bo piszesz o fajnym bulgocie V6 , a za chwile o mocy w S2. Chcesz typowo iść w moc/przyspieszenie czy zależy ci raczej bardziej na kosmetyce i fajnym brzmieniu. Jeśli interesuje cię podnoszenie mocy to zapomnij o 2.8, zapewniam cię, że dopieszczone 1.8T może nie uda się z niego wydobyć takiego brzmienia, ale objedzie dwa razy te 2.8.
pet3r Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 1.8T wcale nie potrzebuje ogromnych nakładów żeby jeździć szybko, tutaj masz napisane WSZYSTKO, co chciałbyś wiedzieć o tuningu tej jednostki: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2858460 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2901711 http://www.audiforums.com/m_816714/tm.htm PS Panowie moderatorzy - te linki można podkleić do odpowiedniego tematu o tuningu 1.8T (coś w stylu FAQ).
ben_sage Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Opublikowano 24 Marca 2008 faktycznie 2.8 To nie auto do tuningu bo nie opalca sie wtedy wyjdzie taniej brac S4. Racja 1.8TQ to jest to. A mam takie pytanie : O ile dluższy jest Avant od limuzyny w necie widze tylko jedne dane? O ile cięższy ? I jak sprawuje sie na zakrętach avant a jak sedan ? który z tych 2 nadaje sie do bardziej agresywnej jazdy po zakrętach i na sniegu ? Z 1 strony mniejsze auto latwiej zapanowac a z drugiej ma avant chyba ciup lepszy docisk na tyl ? Lubie troszke pojezdzić po szutrze i sniegu na zakretach Nie chce robić nowego posta a wiesz ze temat w stylu tuning 2.8 idzie na straty bo niema nic nowego w tej kwesti pozdrawiam
Piotrek98igo Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 avant ciezszy o 40kg 1365kg wazy ... bierz sedana jezeli zalezy Ci tak na osiagach to masz juz 40kg mniej no i wyglad lepszy
ben_sage Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Opublikowano 24 Marca 2008 Z osiągami na prostej to pewnie tak a jak osiągi na roznego typu zakretach snieg,szutr itp sedan wypada lepiej ? Bardziej fajne jest opanowywanie zakrętów na sliskich nawierzchniach.
pet3r Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 avant ciezszy o 40kg 1365kg wazy ... bierz sedana jezeli zalezy Ci tak na osiagach to masz juz 40kg mniej no i wyglad lepszy wszystko zależy od wyposażenia, silnika i napędu. moja 1.8Tq sedan wazy 1470 (wg papierów).
Yelo Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Sedan ma lepszą stabilośc w szybkich zakrętach (kufer poprawia docisk aerodynamiczny)
gregory Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 wszystko zależy od wyposażenia, silnika i napędu. moja 1.8Tq sedan wazy 1470 (wg papierów). To coś przydużawo ci to B5 waży. Moje B5; 1.8T FWD -Limuzyna według papierów waży 1225kg.
pet3r Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 też mnie to dziwi - 2.6q wg dowodu ważyła 1450 a tutaj jest 20kg więcej. wg http://www.audiklub.org/dane/a4/b5/a4_1.8t_180_quattro.html moja waży 1225, jak Twoja (w co również wątpię bo quattro swoje waży...). wybaczcie OT.
poziek Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Ja nie patrzyłem na dane w sieci tylko pojechałem na wagę. Zapłaciłem 10 zlotych i wiem że auto dokładnie z połowa baku paliwa wazy 1556 kg-quattro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się