.:campino:. Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Panowie, może i głupie pytanie , powiedzcie mi co to za rurka ( wąż, przewód ) ?? Czy to jest odma silnika ? Sprawa się przedstawia tak że na łączeniu zaznaczonym na foto , mam delikatny wyciek oleju a raczej to takie " pocenie się " ale mnie to drażni Czy tam powinien być olej ? Jak to po wyczyszczeniu dobrze połączyć/zaizolować i uszczelnić ?? Dlaczego mi się tam poci ?? I czym to grozi ?? Wiele pytań. Czekam na porady Foto: Uploaded with ImageShack.us
Grzesiekkbc Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 To rurka od domy ale czy ona się ma pocić to nie wiem :gwizdanie:coś tam wywali do niej oparów z pod pokrywy zaworów.
Lukasz_N Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Wlasciwe nie powinno sie tam pocic bo do zatrzymywania skroplin oleju jest filtr odmy. Ale lekki pocenie to nie tragedia. Na te rocznik to normalne ze odma jest juz zasyfiona. Dla swietego spokoju mozna wymienic.
k0za Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Odma. Nie ma sensu wymieniać bo za kilkaset kilometrów będzie to samo.
.:campino:. Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Wlasciwe nie powinno sie tam pocic bo do zatrzymywania skroplin oleju jest filtr odmy. Ale lekki pocenie to nie tragedia. Na te rocznik to normalne ze odma jest juz zasyfiona. Dla swietego spokoju mozna wymienic. No właśnie mi się poci, nie leje się jak z kranu . Fakt faktem audi jest z '95 roku i ma nalatane ponad 295 tysia ( na szafie a ile faktycznie to nie wiem ) . Pytałem bo wcześniej było suchuteńko. Odma. Nie ma sensu wymieniać bo za kilkaset kilometrów będzie to samo. Dlaczego za kilkaset km ? Od zakupu nalatałem jakieś 60 tysięcy i nic sie nie działo to dlaczego nowa odma by miała się zasyfić po kilkuset km ? Co wpływa na nadmierne syfienie się /zapychanie itp.. odmy ?? Nie da sie tego jakoś wyczyścić ? Trzeba kupować nowa odmę ?
Armi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Do wymiany jest odma czy ten przewód? U mnie też się poci :gwizdanie:
tokarka606 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Zróbcie sobie wolną odmę albo załóżcie oil catch tanka i w dolocie suchutko.
.:campino:. Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Zróbcie sobie wolną odmę albo załóżcie oil catch tanka i w dolocie suchutko. Możesz rozwinąć temat , bo obydwa stwierdzenia nic mi nie mówią
Armi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Oil catch tank to taki zbiornik na ten syf lecący z odmy do turbiny. Wolna odma to pewnie odłączenie przewodu odmy od przewodu turbiny. Jak pewnie zauważyłeś one się łączą. Wkurza mnie to strasznie bo właśnie mi się poci na tym złączeniu. A takie zapocenie ma negatywny wpływ na turbinę? Brudzenie łopatek czy coś takiego? Na logikę to pewnie tak.
tokarka606 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Można ten wąż przedłużyć i włożyć do np. plastikowej butelki ale żeby był z luzem.Naprawdę ciekawe rzeczy się tam zbierają.Mam tak zrobione w swoim 1z.
.:campino:. Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 znaczy że wozisz plastykowego peta pod maską ??
tokarka606 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Nie.Butelka jest mniejsza, mniejszą miałem na myśli i wąska i jest schowana obok filtra powietrza.
Armi Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 A możesz wstawić zdjęcia jak to wygląda? Chętnie bym coś takiego zamontował, tylko nie wiem jak sprawę z wężami rozwiązać bo przecież wąż odmy łączy się z wężem idącym do turbiny.
tokarka606 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Ja mam to w audiB4 więc będzie to troche inaczej.Tam gdzie oryginalnie wchodzi wąż od odmy trzeba zaślepić.ja sobie korek zrobiłem ale podobno pasuje od wina I wąż musi być z luzem w butelce żeby powietrze miało ujście. Tak wygląda u mnie dolot
.:campino:. Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 Lepiej pokaż jak zamontowałeś tą butelkę , dolot wiadomo że jest zasyfiony. Poza tym moim zdaniem pakowanie pod maskę butelki nie jest rozwiązaniem. Ale jestem ciekaw jak to u ciebie wygląda
Gość lightfighter87 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Nie było tu pisane od pewnego czasu, nie mniej jednak ciekawi mnie czy zrobienie malutkiej dziurki w korku wlewu oleju nie rozwiązuje poniekąd problemu z odpowietrzeniem ?????
jacek28 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ktos sie orientuje czy w moim silniku mozna zamontowac ta butelke,swoja droga to troche glupie rozwiazanie z ta odma,ten syf idzie do dolotu
franek84 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 kolego podstawowa sprawa to filtr powietrza!!! turbina idzie na łatwizne i ssie skąd ma lżej jak masz zasyfiony filtr powietrza to będzie ssała z odmy !!! wymien filtr, wyczyść odme i popatrz czy to samo się dzieje ja w mojej mam już nalatane jakieś 450000kk i jest git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się