snajper75 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 nagrzewnice wykluczam bo rozłączyłem przewody , dmuchałem i jest drożna też myślę że to uszczelka ale jak być pewnym na 100% ze by kasy nie wywalić darmo i kto wie jakie koszty , może ktoś robił nie dawno ?
dariodario Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 a pompe jak wykluczyles czy sprawdziles?
snajper75 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 pompę trochę trudno sprawdzić , wsadziłem palucha i chciałem obrócić . jak by wirnik był urwany to dało by się obrócić tak wyczytałem na forum
Nosfer Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 pompę trochę trudno sprawdzić , wsadziłem palucha i chciałem obrócić . jak by wirnik był urwany to dało by się obrócić tak wyczytałem na forum Jeśli chcesz sprawdzić pompę to odepnij wąż od zbiorniczka wyrównawczego, odpali silnik - jeśli płyn zacznie się sączyć to znaczy, że chłodnica chodzi. Jak to dmuchałeś w nagrzewnicę ? Podłącz pod nia wodę - sprawdź temat o czyszczeniu nagrzewnicy.
Cristoforo Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 dolny wąż od chłodnicy będzie tylko lekko ciepły górny ma być gorący przy sprawnym termostacie wg. może być uszczelka pęknięta głowica typowa przypadłość pierwszych PD mocno zapchana chłodnica pompa wody wpierw spr CO2 w zbiorniczku bo nie ma sensu zwalać czapki aby się przekonać, że jest sprawna[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 20:18_________________________________________________przy sprawnym ukłądzie wodnym w zbiorniczku wyrównawczym w AJM nie będzie nic bulgotać itp. tylko po odkręceniu korka zauważysz lekkie podciśnienie
Nosfer Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Dolny wąż od chłodnicy ciepły czy zimny ? - ogrzewanie jest ? wąż jest średnio ciepły ogrzewanie jest ale jak przekroczę 2500 tys. obrotów to znika - tak jak ktoś pisał zobacz też czy Ci nie bąbluje płyn w zbiorniku (ale sprawdź zanim rozgotuje się auto ) _________________________________________________ Przerypane - jutro Ja zaczynam od termostatu.
Cristoforo Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Ty masz tylko jedną głowicę a mój znajomy kupił sobie teraz takie cudo Renault Vel Satis V6 diesel i tam aby splanować głowicę trzeba także splanować blok więc wiesz z czym to się wiąze wszystko co się da musowo trzeba rozebrać na czynniki pierwsze autem nacieszył się kilka dni
snajper75 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 w zbiorniczku nic się nie dzieje aleee jak odłączę mały przewód to słyszę bulgot i to mnie zastanawia .
Nosfer Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Czy gdyby głowica miałą przedmuchy to nie kopcił by na biało ? Na pewno masz odpowietrzony ukłąd (mimo, że sam się powinien odpowietrzyć).. [br]Dopisany: 07 Październik 2010, 20:30_________________________________________________ w zbiorniczku nic się nie dzieje aleee jak odłączę mały przewód to słyszę bulgot i to mnie zastanawia . nie wypływa Ci płyn tym przewodem... ?
Cristoforo Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 podjedz na jakieś strome wzniesienie włącz pełne nagrzewanie do środka i przez kilka minut przytrzymuj nogę na gazie 2500obr/min i obserwuj co się dzieje z temp.silnika i z temp. nagrzewnicy
snajper75 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 korek miałem odkręcony i odłączyłem przewód silnik był ciepły jak trzymałem do góry to nie za bardzo leciało z niego
Cristoforo Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 korek miałem odkręcony i odłączyłem przewód silnik był ciepły jak trzymałem do góry to nie za bardzo leciało z niego w AJM jest system podciśnienia i nie odkręcaj korka w zbiorniczku bo to nic Ci nie da ten drugi wąz to wąż przelewowy i jeśli przez niego leci płyn podczas normalnej pracy silnika tzn., że jest już kiepsko bo jest za duże ciśnienie a to świadczy, że jest coś zatkanego lub spaliny dostają się do układu wodnego ewent. masz płyn na maxa zalanany pod korek
snajper75 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 a co mogło by się zatkać ? [br]Dopisany: 07 Październik 2010, 20:47_________________________________________________Koledzy , sprawa wygląda tak , wywaliłem termostat bo temperatura doszła do 120 myślę pojeżdżę bez zobaczę co się będzie działo i.... dalej mi wyrzuca płyn z zbiorniczka mało ale wywali i słyszę jak syczy pod korkiem ( temperatura na kanale max 60-70 bez termostatu ) Dodam że nie ma żadnego nalotu na korku od wlewu oleju . Moje pytanie ; -można sprawdzić ciśnienie na tłokach da to coś ? wykaże że uszczelka padła? -jak by się okazało że padnięta to lepiej robić uszczelkę czy kupić silnik ? kolega z forum oferował mi z golfa za 1500zł -i czy dużo przeróbek aby pasował do audi ?
marewel Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Masz wydmuchana uszczelke,najpierw oczywiscie nalezy sprawdzic pompe czy sie wirnik nie ukrecil
snajper75 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 a można pompę sprawdzić bez wyciągania jej ? :gwizdanie: i jak tam z tym golfem (silnikiem)?
michalutp Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Kurcze , facet nie kombinuj jak koń pod górę tylko zmień tą uszczelkę pod głowicą, jak Ci się bierze powietrze w układzie chłodzenie to sprawa jasna....tym bardziej że jak przygazujesz to się zapowietrza nagrzewnica....poprostu turbo daje większe ciśnienie i odrazu idzie powietrze....miałem tak u siebie...jak jechałem ok 100km/h to sporo ujechałem i płynu mi nei wywaliło, a jak cisnąłem w neimczech 160-170 to moment i mi wydmuchało cały płyn....a koszta...hmm zależy czy sam robisz czy u mechanika...ktoś na forum kiedyś pisał że mechanik w Grudziądzu bierze za robotę 200zł + części. Ja się pokusiłem samemu bo lubię taką robotę
snajper75 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 tak myślałem , ale miałem nadzieje że jednak nie .............. zna ktoś dobrego mechanika w Krakowie ?
marewel Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Ja moge wymienic ale musisz do chelma przyjechac :>
snajper75 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 ile kilometrów z krakowa :gwizdanie: [br]Dopisany: 19 Październik 2010, 11:29_________________________________________________nikt nie ma namiaru na warsztat w krakowie
mlodyy Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 kolego mialem to sao pare miesiecy temu w ajm pisalem otym na forum okazalo sie ze przy wymianie rozrzadu poprzedni wlasciciel oszczedzal i niewymienil pompy wody wirnik sie ukrecil i takieo objawy mialem wymienilem pompe i rozrzad i jak reka odja ,jak masz dolny waz od chlodnicy zimny i po 2 km temperatura wzrasta gwaltownie pompa wody do wymiany ,jesli uszczelka by padla plyn bylby z olejem i w oleju tez by byl syf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się