grzegolas Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Dokładnie tak MemberA4. A z rok temu szukałem, czytałem, śledziłem forum... tylko febi żadnego innego syfu nie lać. Czasy się zmieniają upodobania również, wiadomo ori to ori Również po wymianie płynu żadnych dolegliwości.
Dev Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 (edytowane) Aaaa więc Febi to ori powiadasz. ... Edytowane 7 Maja 2016 przez Dev
dami8705 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Rok temu , kupilem w ASO Skody, ori płyn . Ludzie dlaczego kombinujecie jak za orginalny płyn trzeba zapłacić kilkanaście złotych wiecej...
bartez80 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Panowie tak czytam i czytam ,tutaj ten temat i widze,że dylamat jest potężny, jaki płyn wybrać i masa z was obawia się, zastosowania orginalnego płynu z ASO ,bo jest syntetyczny ,a nie mineralny . Na miłość boską ,układ wspomagania ,to nie układ klimatyzacji ,który to dawno temu był nabijany czynnikiem ,r12 ,a obecne układy są nabijane czynnikiem R134a ,(w tym przypadku ,nie można stosować ich zamiennie ,bo konstrukcja układów się deko różniła) . to tak samo jak byście sie bali do swieżo wyremontowanego silnika z połowy lat 80 zalac naprzykład syntetycznego oleju ,bo przecież kiedyś był tylko mineralny. Sam zajmuje się naprawa maszyn przemysłowych i zapewniam was ,że producentów obowiązuja przepisy ,że przeż 10 lat od zakonczenia produkcji danego modelu ,czy to urządzenia, czy auta ,zobowiązani są do dostepnosci wszystkich cześci zamiennych i materiałów do eksploatacji ,bądź zastąpienie ich odpowiednikiem !!!!!! Tak więc jeżeli ASO obecnie sprzedaje płyn syntetyczny ,to oznacza to ,że smiało można go stosować. Sam osobiście postawiłem na orginalny płyn Z ASO.
Homiczek Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Rok temu , kupilem w ASO Skody, ori płyn . Ludzie dlaczego kombinujecie jak za orginalny płyn trzeba zapłacić kilkanaście złotych wiecej... kwestia jest taka że np ja miałem ceny: - 6162 - 23zł - 6161 - 33zł - ASOori 50zł i właśnie ten minerał za 23 zł kusi ;p zwłaszcza jak płukałem układ i brałem 2 litry...
Gość Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) panowie byłem na wymianie płynu wspomagania,zalany febi 06161 ,lecz u mnie wystarczyło okolo 450 ml mechanik odpął obie rurki plus wyjał zbirniczek i wyczyścił i stwierdził że tyle potrzeba jak to możliwie ? [/url]">http://http://www.fotosik.pl/zdjecie/eec230546cc474d6'> Edytowane 2 Lipca 2016 przez Gość
audi_radek Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Witam, jako, że i u mnie płyn z zielonego zrobił się jak bursztynowy jak po smażeniu frytek, chociaż wspomaganie działa bez zarzutu zdecydowałem się go wymienić. W serwisie ASO Sieńko i Syn Białystok, telefonicznie Pan oznajmił, że trzeba zastosować "nowy olej" G 004 000 M2 (bo tylko taki się teraz stosuję). Na moje pytanie odnośnie czy to nie problem, że wcześniej był G002 000, stwierdził że jest to nowszy olej i jak najbardziej się nadaje do naszych B6. Cena 1l 49.99zl. (w Aso Skoda Białystok - 50zł). Cena usługi wymiany 230 zł. Chyba mechanik robi sposobem z naszego forum, bo także trzeba 2 litry płynu przy całkowitej wymianie, tak mi Pan z serwisu oznajmił. Łączny koszt około 350 zł.
sandmann Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Ja zalałem mineralnym SWAG 6162, a że SWAG należy do grupy Bilstein, to podejrzewam, że to to samo co Febi 06162?
Koucz Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Jako że u mnie wspomaganie działało że tylko, postanowiłem zrobić mały test. Dziś zrobiłem płukanie układu, po przelaniu 1,4l płynu proces skończyłem. Zalany został syntetyk febi 6161, jak na razie wspomaganie się poprawiło. Za parę dni napisze jak się sprawa ma dalej. Tapnięte z mojego Sony Z3
herbi_86 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Witam, Też zamierzam zabrać się za wymianę płynu w układzie wspomagania... Plan jest taki żeby układ przepłukać w pierwszej kolejności np. febi 6162 a docelowo zalać go ori G004. Ale zanim się za to zabiorę chciałbym abyście wyrazili swoja opinie czy w moim przypadku ma to w ogóle sens czy może jest to już związane z grubszą naprawą? A mianowicie sytuacja wygląda tak, że strasznie hałasuje przy skręcaniu kierownicy mniej więcej coś takiego: ale dzieje się tak tylko gdy auto trochę popracuje i się nagrzeje, na zimnym tego nie słychać. Byłem zmuszony zrobić ok 4k km przy takiej pracy układu wspomagania (dopadło mnie w podróży w Europie) i generalnie na przestrzeni tego dystansu sytuacja się nie pogarszała. Sam płyn jest mocno ciemny i na ciepłym silniku jak sprawdzałem to był spieniony.Witam, Wymieniłem płyn tak jak opisałem to w poście powyżej ale niestety w moim przypadku nie pomogło W czym dalej szukać przyczyny? Przekładnia?
wyzyk83 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 ja bym włał ori płyn G004000M2 jest następcą płynu G002000 i można go stosować zamiennie. a producentem płynu dla VW i jest PENTOSIN
herbi_86 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 jest zalane ori tak jak piałem, ale bezskutecznie dalej buczy przy skręcaniu. Dziś oglądałem maglownice z kanału no i widać ze się poci i to ona pójdzie na pierwszy ogień a jak to nie pomoże to zostaje pompa wspomagania.. jest zalane ori tak jak piałem, ale bezskutecznie dalej buczy przy skręcaniu. Dziś oglądałem maglownice z kanału no i widać ze się poci i to ona pójdzie na pierwszy ogień a jak to nie pomoże to zostaje pompa wspomagania.. czy mógłby mi ktoś opisać jak się zabrać za demontaż maglownicy, ewentualnie podlinkować taki wątek jeśli jest na forum, bo ja nie mogłem znaleźć?
miklaas Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 herbi jakie masz założone oponki ze tak kręcisz kierownica?? u mnie jest to niemożliwe... zastanawiam się co się mogło zwalić..... po kupnie autka chodziło lżej
Frimuś Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) Witam. Przeczytałem co tu piszecie i zmieniłem płyn u siebie. Chyba był żółty choć zaraz pokaże wam fote co wyciagąlem ze zbiorniczka. Tak czy siak wyczytalem że lhm plus wystepowal z firmy TOTAL a takze innych. Wiec zalalem co miałem i wlasnie padło na LHM plus lecz firmy TRW. Taki oto kolor wysłałem A tu nowy. Edytowane 10 Września 2016 przez Frimuś
Frimuś Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 Dzięki Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Frimuś Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 3 razy Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się