Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie tak MemberA4. A z rok temu szukałem, czytałem, śledziłem forum... tylko febi żadnego innego syfu nie lać. Czasy się zmieniają upodobania również, wiadomo ori to ori :naughty: Również po wymianie płynu żadnych dolegliwości.

Opublikowano (edytowane)

Aaaa więc Febi to ori powiadasz. ...

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Rok temu , kupilem w ASO Skody, ori płyn . Ludzie dlaczego kombinujecie jak za orginalny płyn trzeba zapłacić kilkanaście złotych wiecej...

Opublikowano

Panowie tak czytam i czytam ,tutaj ten temat i widze,że dylamat jest potężny, jaki płyn wybrać i masa z was obawia się, zastosowania orginalnego płynu z ASO ,bo jest syntetyczny ,a nie mineralny .

Na miłość boską ,układ wspomagania ,to nie układ klimatyzacji ,który to dawno temu był nabijany czynnikiem ,r12 ,a obecne układy są nabijane czynnikiem R134a ,(w tym przypadku ,nie można stosować ich zamiennie ,bo konstrukcja układów się deko różniła) . to tak samo jak byście sie bali do swieżo wyremontowanego silnika z połowy lat 80 zalac naprzykład syntetycznego oleju ,bo przecież kiedyś był tylko mineralny.

Sam zajmuje się naprawa maszyn przemysłowych i zapewniam was ,że producentów obowiązuja przepisy ,że przeż 10 lat od zakonczenia produkcji danego modelu ,czy to urządzenia, czy auta ,zobowiązani są do dostepnosci wszystkich cześci zamiennych i materiałów do eksploatacji ,bądź zastąpienie ich odpowiednikiem !!!!!!

Tak więc jeżeli ASO obecnie sprzedaje płyn syntetyczny ,to oznacza to ,że smiało można go stosować.

Sam osobiście postawiłem na orginalny płyn Z ASO.

Opublikowano

Rok temu , kupilem w ASO Skody, ori płyn . Ludzie dlaczego kombinujecie jak za orginalny płyn trzeba zapłacić kilkanaście złotych wiecej...

kwestia jest taka że np ja miałem ceny:

- 6162 - 23zł

- 6161 - 33zł

- ASOori 50zł

i właśnie ten minerał za 23 zł kusi ;p zwłaszcza jak płukałem układ i brałem 2 litry...

Opublikowano (edytowane)

panowie byłem na wymianie płynu wspomagania,zalany febi 06161 ,lecz u mnie wystarczyło okolo 450 ml mechanik odpął obie rurki plus wyjał zbirniczek i wyczyścił i stwierdził że tyle potrzeba jak to możliwie ? [/url]">http://http://www.fotosik.pl/zdjecie/eec230546cc474d6'>eec230546cc474d6gen.jpg

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Baran

Opublikowano

Witam, jako, że i u mnie płyn z zielonego zrobił się jak bursztynowy jak po smażeniu frytek, chociaż wspomaganie działa bez zarzutu zdecydowałem się go wymienić. W serwisie ASO Sieńko i Syn Białystok, telefonicznie Pan oznajmił, że trzeba zastosować "nowy olej" G 004 000 M2 (bo tylko taki się teraz stosuję). Na moje pytanie odnośnie czy to nie problem, że wcześniej był G002 000, stwierdził że jest to nowszy olej i jak najbardziej się nadaje do naszych B6. Cena 1l 49.99zl. (w Aso Skoda Białystok - 50zł). Cena usługi wymiany 230 zł. Chyba mechanik robi sposobem z naszego forum, bo także trzeba 2 litry płynu przy całkowitej wymianie, tak mi Pan z serwisu oznajmił. Łączny koszt około 350 zł.

Opublikowano

Ja zalałem mineralnym SWAG 6162, a że SWAG należy do grupy Bilstein, to podejrzewam, że to to samo co Febi 06162?

Opublikowano

Nic innego

Opublikowano

Jako że u mnie wspomaganie działało że tylko, postanowiłem zrobić mały test.

Dziś zrobiłem płukanie układu, po przelaniu 1,4l płynu proces skończyłem. Zalany został syntetyk febi 6161, jak na razie wspomaganie się poprawiło. Za parę dni napisze jak się sprawa ma dalej. :)

Tapnięte z mojego Sony Z3

Opublikowano

Witam,

Też zamierzam zabrać się za wymianę płynu w układzie wspomagania... Plan jest taki żeby układ przepłukać w pierwszej kolejności np. febi 6162 a docelowo zalać go ori G004.

Ale zanim się za to zabiorę chciałbym abyście wyrazili swoja opinie czy w moim przypadku ma to w ogóle sens czy może jest to już związane z grubszą naprawą?

A mianowicie sytuacja wygląda tak, że strasznie hałasuje przy skręcaniu kierownicy mniej więcej coś takiego:

ale dzieje się tak tylko gdy auto trochę popracuje i się nagrzeje, na zimnym tego nie słychać. Byłem zmuszony zrobić ok 4k km przy takiej pracy układu wspomagania (dopadło mnie w podróży w Europie) i generalnie na przestrzeni tego dystansu sytuacja się nie pogarszała. Sam płyn jest mocno ciemny i na ciepłym silniku jak sprawdzałem to był spieniony.

Witam,

Wymieniłem płyn tak jak opisałem to w poście powyżej ale niestety w moim przypadku nie pomogło

W czym dalej szukać przyczyny? Przekładnia?

Opublikowano

ja bym włał ori płyn G004000M2 jest następcą płynu G002000 i można go stosować zamiennie. a producentem płynu dla VW i jest PENTOSIN

Opublikowano

jest zalane ori tak jak piałem, ale bezskutecznie dalej buczy przy skręcaniu. Dziś oglądałem maglownice z kanału no i widać ze się poci i to ona pójdzie na pierwszy ogień a jak to nie pomoże to zostaje pompa wspomagania..


jest zalane ori tak jak piałem, ale bezskutecznie dalej buczy przy skręcaniu. Dziś oglądałem maglownice z kanału no i widać ze się poci i to ona pójdzie na pierwszy ogień a jak to nie pomoże to zostaje pompa wspomagania..

czy mógłby mi ktoś opisać jak się zabrać za demontaż maglownicy, ewentualnie podlinkować taki wątek jeśli jest na forum, bo ja nie mogłem znaleźć?

Opublikowano

herbi jakie masz założone oponki ze tak kręcisz kierownica?? u mnie jest to niemożliwe... zastanawiam się co się mogło zwalić..... po kupnie autka chodziło lżej

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Przeczytałem co tu piszecie i zmieniłem płyn u siebie. Chyba był żółty choć zaraz pokaże wam fote co wyciagąlem ze zbiorniczka.

Tak czy siak wyczytalem że lhm plus wystepowal z firmy TOTAL a takze innych. Wiec zalalem co miałem i wlasnie padło na LHM plus lecz firmy TRW.

Taki oto kolor wysłałem

6eff893e8d47234fe792fcd14f79d987.jpg

A tu nowy.

e4ffaedc3880d504b22119dcc1ba512b.jpg

Edytowane przez Frimuś
Opublikowano

Też dobry

Opublikowano

Dzięki

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Trza było z raz przepłukać uklad

Opublikowano

3 razy

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...