Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

uuuuuuuuuuu a czytałes ten temat cały?

Opublikowano

Ta pewnie cala ostatnia strone...

Opublikowano

Czytając cały temat również i ja zabrałem się za wymianę płynu we wspomaganiu. Z racji tego, że z niewiadomych mi przyczyn płynu ubyło a zawsze było go minimalnie ponad max to zamiast dolewać postanowiłem wymienić. Zaznaczę tu, że nie było najmniejszych problemów z układem kierowniczym, nic nie wyło nic nie piszczało, po prostu płyn nie wiem kiedy wymieniany to warto się tematem zainteresować. Kupiłem więc płyn Total LHM plus polecany tutaj w ilości 2L. Układ przepłukany zgodnie z instrukcją wszystko wymyte odpowietrzone zgodnie ze sztuką. Po wymianie i przejechaniu trasy 300km zadowolenie na twarzy bo kierownica delikatnie leżej się obraca i szybciej odbija.Niestety szczęście nie trwało zbyt długo bo po 3 dniach pojawiły się takie objawy. I Nie wiem czy robić wymianę Jeszcze raz na lhm czy na oryginał, Czy wogóle jest sens czy już szykować pieniążki na magiel. Problem jak zauważyłem pojawia się przy temperaturach powyżej 20*C.  

 

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ja zużyłem dwa opakowania ori płynu G 004 na płukanie i uzupełnienie ale jednak wymienię na LHM Plus bo nadal mi pompa wyje przy kręceniu kołami do oporu...

Edytowane przez A4-Tomek
Opublikowano
18 godzin temu, A4-Tomek napisał:

nadal mi pompa wyje przy kręceniu kołami do oporu...

zawsze Ci pompa zawyje jak dasz skręt na maxa

Opublikowano

Wsio zależy jak bardzo wyje

Opublikowano

Wsio zależy jak bardzo wyje

Opublikowano

ja wymieniłem płyn do wspomagania poprzez zrzucenie dwóch wężyków z chłodniczki na przednim pasie ponieważ to najniższy punkt w układzie

Opublikowano
2 godziny temu, fajerski1 napisał:

ja wymieniłem płyn do wspomagania poprzez zrzucenie dwóch wężyków z chłodniczki na przednim pasie ponieważ to najniższy punkt w układzie

Nie chodzi o najniższy punkt.

A chłodnicze chodz przeplukales wraz ze zbiorniczkiem???

Jak krecimy kiera to i tak cisnienie wypcha nam ten plyn nawet z niższych punktow.

 

 

Opublikowano
W dniu 18.07.2018 o 12:52, tobias napisał:

zawsze Ci pompa zawyje jak dasz skręt na maxa

W pewnym stopniu napewno ale teraz wydaje mi sie ze jeszcze głośniej sie odzywa na tym ori oleju ale to jest G004 a nie G002 i nawet Etka podaje ten pierwszy który mineralnym nie jest jak sie okazuje. Kupie LHM plus i zrobie druga wymianę

Opublikowano

Mi po wymianie zaczął pukać magiel - tak mi się wydaje.

Opublikowano
34 minuty temu, HatefulEvil napisał:

Mi po wymianie zaczął pukać magiel - tak mi się wydaje.

na pewno od nowego płynu....

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 minuty temu, Dev napisał:

na pewno od nowego płynu....

Akurat tak się nałożyło, więc coś w tym chyba będzie :>

Opublikowano
Godzinę temu, HatefulEvil napisał:

Akurat tak się nałożyło, więc coś w tym chyba będzie ?

Posprawdzaj dobrze wszystko.

Mozliwe ze zle to zrobiłeś i stad puka.

Magiel ns bank nie zapuka nawet bez częściowej utraty plynu.

Będzie wyl piszczal plakal a nie zapuka.

To jest właśnie madre podkladanie czegoś pod kola zamiast podnieść auto... 

Opublikowano
W dniu 31.07.2018 o 11:28, wesz82 napisał:

Posprawdzaj dobrze wszystko.

Mozliwe ze zle to zrobiłeś i stad puka.

Magiel ns bank nie zapuka nawet bez częściowej utraty plynu.

Będzie wyl piszczal plakal a nie zapuka.

To jest właśnie madre podkladanie czegoś pod kola zamiast podnieść auto... 

No ja własnie na papierach robiłem.

Opublikowano

Panowie po wymianie płynu od wspomagania ( płukanka układu ) i zalany płyn lhm plus kierownica troszke ciężej pracuje jak przed wymiana płynu , czy to normalne zjawisko ? Na skręconych max kołach  pompa nie zapiszczy czy zabuczy . 

Wcześniej jak się skręcało kierownicą i puszczała się ja to potrafiła wracać do swojej pozycji "wyjściowej " a teraz ma lekki problem żeby tak lekko sobie wracać. 

Czy to normalnej czy się unormuje ?

Opublikowano

Jeżeli  wsio zrobiłeś ok to daj mu chwilę.

Może ktoś majstrowal przy srubie regulacyjnej w maglu????  

Opublikowano

Świeżo jest po wymianie płynu , nawet nie jest zrobione 40 km . 

Nie, magiel nie był ruszany 

Opublikowano

Wydaje mi się, że płyn musi się ułożyć odpowiednio przepracować chwilę. Mnie od czasu zamieszczenia filmu wszystkie złe objawy ustąpiły. Jest teraz pięknie i miło kierownica pracuje lekko a sposób powrotu jest poezją. Nie sadziłem, że wymiana płynu tyle da mam nadzieję, że ten efekt będzie się utrzymywał cały czas. Chyba, ze magiel padnie ;)

Opublikowano

 Właśnie wymieniłem olej w układzie wspomagania. Wcześniej podczas skręcania wyło i buczało, a kierownica szła z lekkimi oporami. Po wymianie jest bajka, kierownica chodzi jak nowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...