tobias Opublikowano 17 Czerwca 2018 Opublikowano 17 Czerwca 2018 uuuuuuuuuuu a czytałes ten temat cały?
Piotr Korkosz Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Czytając cały temat również i ja zabrałem się za wymianę płynu we wspomaganiu. Z racji tego, że z niewiadomych mi przyczyn płynu ubyło a zawsze było go minimalnie ponad max to zamiast dolewać postanowiłem wymienić. Zaznaczę tu, że nie było najmniejszych problemów z układem kierowniczym, nic nie wyło nic nie piszczało, po prostu płyn nie wiem kiedy wymieniany to warto się tematem zainteresować. Kupiłem więc płyn Total LHM plus polecany tutaj w ilości 2L. Układ przepłukany zgodnie z instrukcją wszystko wymyte odpowietrzone zgodnie ze sztuką. Po wymianie i przejechaniu trasy 300km zadowolenie na twarzy bo kierownica delikatnie leżej się obraca i szybciej odbija.Niestety szczęście nie trwało zbyt długo bo po 3 dniach pojawiły się takie objawy. I Nie wiem czy robić wymianę Jeszcze raz na lhm czy na oryginał, Czy wogóle jest sens czy już szykować pieniążki na magiel. Problem jak zauważyłem pojawia się przy temperaturach powyżej 20*C. VID_20180713_180117.mp4
A4-Tomek Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 (edytowane) Ja zużyłem dwa opakowania ori płynu G 004 na płukanie i uzupełnienie ale jednak wymienię na LHM Plus bo nadal mi pompa wyje przy kręceniu kołami do oporu... Edytowane 17 Lipca 2018 przez A4-Tomek
tobias Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 18 godzin temu, A4-Tomek napisał: nadal mi pompa wyje przy kręceniu kołami do oporu... zawsze Ci pompa zawyje jak dasz skręt na maxa
fajerski1 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 ja wymieniłem płyn do wspomagania poprzez zrzucenie dwóch wężyków z chłodniczki na przednim pasie ponieważ to najniższy punkt w układzie
wesz82 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 2 godziny temu, fajerski1 napisał: ja wymieniłem płyn do wspomagania poprzez zrzucenie dwóch wężyków z chłodniczki na przednim pasie ponieważ to najniższy punkt w układzie Nie chodzi o najniższy punkt. A chłodnicze chodz przeplukales wraz ze zbiorniczkiem??? Jak krecimy kiera to i tak cisnienie wypcha nam ten plyn nawet z niższych punktow.
A4-Tomek Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 W dniu 18.07.2018 o 12:52, tobias napisał: zawsze Ci pompa zawyje jak dasz skręt na maxa W pewnym stopniu napewno ale teraz wydaje mi sie ze jeszcze głośniej sie odzywa na tym ori oleju ale to jest G004 a nie G002 i nawet Etka podaje ten pierwszy który mineralnym nie jest jak sie okazuje. Kupie LHM plus i zrobie druga wymianę
HatefulEvil Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 Mi po wymianie zaczął pukać magiel - tak mi się wydaje.
Dev Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 34 minuty temu, HatefulEvil napisał: Mi po wymianie zaczął pukać magiel - tak mi się wydaje. na pewno od nowego płynu.... 1
HatefulEvil Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 2 minuty temu, Dev napisał: na pewno od nowego płynu.... Akurat tak się nałożyło, więc coś w tym chyba będzie :>
wesz82 Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 Godzinę temu, HatefulEvil napisał: Akurat tak się nałożyło, więc coś w tym chyba będzie ? Posprawdzaj dobrze wszystko. Mozliwe ze zle to zrobiłeś i stad puka. Magiel ns bank nie zapuka nawet bez częściowej utraty plynu. Będzie wyl piszczal plakal a nie zapuka. To jest właśnie madre podkladanie czegoś pod kola zamiast podnieść auto...
HatefulEvil Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 W dniu 31.07.2018 o 11:28, wesz82 napisał: Posprawdzaj dobrze wszystko. Mozliwe ze zle to zrobiłeś i stad puka. Magiel ns bank nie zapuka nawet bez częściowej utraty plynu. Będzie wyl piszczal plakal a nie zapuka. To jest właśnie madre podkladanie czegoś pod kola zamiast podnieść auto... No ja własnie na papierach robiłem.
Dominik93 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Panowie po wymianie płynu od wspomagania ( płukanka układu ) i zalany płyn lhm plus kierownica troszke ciężej pracuje jak przed wymiana płynu , czy to normalne zjawisko ? Na skręconych max kołach pompa nie zapiszczy czy zabuczy . Wcześniej jak się skręcało kierownicą i puszczała się ja to potrafiła wracać do swojej pozycji "wyjściowej " a teraz ma lekki problem żeby tak lekko sobie wracać. Czy to normalnej czy się unormuje ?
wesz82 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Jeżeli wsio zrobiłeś ok to daj mu chwilę. Może ktoś majstrowal przy srubie regulacyjnej w maglu????
Dominik93 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Świeżo jest po wymianie płynu , nawet nie jest zrobione 40 km . Nie, magiel nie był ruszany
Piotr Korkosz Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Wydaje mi się, że płyn musi się ułożyć odpowiednio przepracować chwilę. Mnie od czasu zamieszczenia filmu wszystkie złe objawy ustąpiły. Jest teraz pięknie i miło kierownica pracuje lekko a sposób powrotu jest poezją. Nie sadziłem, że wymiana płynu tyle da mam nadzieję, że ten efekt będzie się utrzymywał cały czas. Chyba, ze magiel padnie
lukasz51237 Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 Właśnie wymieniłem olej w układzie wspomagania. Wcześniej podczas skręcania wyło i buczało, a kierownica szła z lekkimi oporami. Po wymianie jest bajka, kierownica chodzi jak nowa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się