dejf Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Witam, Na poczatku po modach autko kopcilo i jakos tak jechalo ale bez wigoru - bylo 150/368 wg V-tech. Przypadkowo ulamalem cypel od N75 i musialem go wymienic. Kupilem taki od AWX, przerobilismy wtyczke i okazało sie ze autko duzo mniej kopci i zrywa sie sprawniej - bledu zadnego nie bylo wczesniej ani z logów tez nic zlego nie wynikalo. Teraz jest 158ps przy 3225rpm i 384N/m przy 2631. Oprócz 216tek (fratelli bosio) i dmuchawki GT1749VA (nierozbierana rumunka po ori 200kkm) i braku kata w aucie siedzą graty wypisane w moim podpisie Auto puszcza jedynie delikatnego bączka przy gwałtownym klepnięciu, poza tym dymu brak. Wrażenia? Hmmm już się przyzwyczaiłem, ale w momentach kiedy 328i coupe nie daje mi rady ze świateł, banan wraca hehe.. Co do dalszych modów to planuje na lato polepszyć chłodzenie zarówno powietrza jak i oleju... Jeżdżę na Motulu 6100 Synergie+ 10W/40 wymieniany co 8-10kkm, gdzie pobór oliwy nie wynosi więcej jak 700ml (b. dynamiczna jazda). Pali średnio 7l, jedynie w mieście więcej. Trasa - realnie ok. 6-6.5 Wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam, Dawid
ArkadiuS Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 fajny wynik. Jak na B5 to pewnie ładnie jeździ ...i myślę to o masie auta.
Hosse88 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Sorki ale zeby zdrowe 328i nie dalo rady ze swiatel, to musialbys miec 7 do 100 bron Boze nie mowie ze Twoje Audi nie jedzie ale na 7 do 100 to chyba jeszcze trzeba podlubac... Ale podziwiam za wklad i wynik:) a co z pompa? Nie myslales nad 11?
Kowi87 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Cos duzy moment Ci wyszedł jak na tą moc w tym silniku, chłopaki nie mieli takiego momentu przy wiekszych osiagach km na mocniejszych gratach :gwizdanie: Moim zdaniem mogłeś uzyskac bardziej płaski moment ale na wiekszej skali obrotów, lepiej by sie to ułozyło na sprint do setki, co do objazdu 328 to tylko na starcie bedziesz miał przewage, sprawdzałes ile ma do setki pewnie z jakieś 8-8,5s powtarzalne Jak Ci sie to sprzęgło sprawuje
dejf Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 O plaskosci momentu myslalem.....ale 320 przy 2000 i 320 przy 3500 mysle ze nie jest złe. Lubię tą agresję Sprzegło sprawuje sie tez bez zastrzezen tyle tylko ze ciezko chodzi... Zastanawia mnie tylko dlaczego moc nie wzrasta juz po 3300rpm? Korekcje na wtryskach cztery zera i pompa 100% sprawna.
marewel Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 sprawdzałes ile ma do setki pewnie z jakieś 8-8,5s powtarzalne Raczej nie realne,w 200KM Passacie vagowane 0-100 jakies 8.3-8.5,wiec tutaj 9 ze sporym hakiem będzie dobrym wynikiem.
Kowi87 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 sprawdzałes ile ma do setki pewnie z jakieś 8-8,5s powtarzalne Raczej nie realne,w 200KM Passacie vagowane 0-100 jakies 8.3-8.5,wiec tutaj 9 ze sporym hakiem będzie dobrym wynikiem. No cos Ty, bedzie tyle co 1,8t czyli 8-8,5s moce porównywalne, i + dla wzmocnionego sprzęgła , jest pare filmików AFNów na podbnym setupie i wychodzi cos koło tego, moje Q robi w 9s, jak dobrze trafie sie sprzęgłem :gwizdanie: passat jest cięższy :gwizdanie:
marewel Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 1.8T robi 100 na 2 biegu a to spora roznica.
Flyer Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Soft ze Slubic ? Wysylam do niego kumpla Golfem... ALH + turbo 140 PD + 216 + FMIC - ciekawe co wyjdzie
Kowi87 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 1.8T robi 100 na 2 biegu a to spora roznica. W jednym watku juz dowiodłem ze w przyśpieszeniu auta(benzyna i dizel) tej samej mocy o tej samej wadze mają praktycznie porównywalne przyspieszenie(GOLF 1,8t vs ARL), zobacz sobie do wątku Mekto, 1,9TDI 180+ setke robi w cos ponad 7,5s więc takie 160kucy na przód napęd spokojnie zejdzie ponizej 9s Zresztą moze udowodni Ci to kolega jakimś filmikiem
marewel Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Zresztą moze udowodni Ci to kolega jakimś filmikiem :naughty Filmik mnie nie interesuje jak juz to log vaga.
stanley Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 no w końcu jest pomiar przewiozłem się autem kilka razy. Wrażenia: jedzie bdb, sprzęgło chodzi... - trzeba mieć troszkę siły Co do chłodzenia, może zrobimy coś razem
dejf Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 Soft ze Slubic ? Wysylam do niego kumpla Golfem... ALH + turbo 140 PD + 216 + FMIC - ciekawe co wyjdzie Tak ze Slubic:) Dostrajał juz takiego Golfa - jego brat jezdzi ALH tez w golfie tyle ze bez FMIC, ale jeszcze chyba go nie hamował. Stanley - schlodzenie powietrza w lato musowe plus ja zaczynam myslec nad pompą 11.....tylko skąd tu taką wytrzasnąć Co bedzie lepszym wyborem jezeli chcialbym podlać mu jeszcze? 230tki czy 11tka? What da Ya think?
Kowi87 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Soft ze Slubic ? Wysylam do niego kumpla Golfem... ALH + turbo 140 PD + 216 + FMIC - ciekawe co wyjdzie Tak ze Slubic:) Dostrajał juz takiego Golfa - jego brat jezdzi ALH tez w golfie tyle ze bez FMIC, ale jeszcze chyba go nie hamował. Stanley - schlodzenie powietrza w lato musowe plus ja zaczynam myslec nad pompą 11.....tylko skąd tu taką wytrzasnąć Co bedzie lepszym wyborem jezeli chcialbym podlać mu jeszcze? 230tki czy 11tka? What da Ya think? Ja bym brał 11ke , 230tki będą zbyt wydajne dla 10ki, nie bedzie wyrabiać
dejf Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 Okay - zaczynam szukać 11tki :> Tylko od AHH rozumiem ze podejdzie? Czy tą moją jest sens przerabiac na 11tke? Orientuje sie ktos moze w konkretnych kosztach takiej profi roboty? Zeby nie było tak ze podobnie jak z hybrydami - włożą mi chinszczyzne do pompy...
Kowi87 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Okay - zaczynam szukać 11tki :> Tylko od AHH rozumiem ze podejdzie? Czy tą moją jest sens przerabiac na 11tke? Orientuje sie ktos moze w konkretnych kosztach takiej profi roboty? Zeby nie było tak ze podobnie jak z hybrydami - włożą mi chinszczyzne do pompy... Przerabiałem swoja 10ke na 11ke koszt z zamontowaniem i ustawieniem 1700zł :gwizdanie:, uzywke wyrwiesz za ok 1000zł(nie wliczając okazji) tylko może sie to troche zejsć bo mało ich na rynku :gwizdanie:
Piotrek98igo Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 ten Nm jak na vp wydaje mi sie zdeko przesadzony
marewel Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Powiedz lepiej ile samo przerobienie? Do 11 trzeba mocowanie zmieniac wtyczke i nigdy nie wiadomo co sie kupi.
Kowi87 Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Powiedz lepiej ile samo przerobienie? Do 11 trzeba mocowanie zmieniac wtyczke i nigdy nie wiadomo co sie kupi. samo przerobienie to koszt 1500zł i czas oczekiwania zalezny od sproawdzenia głowiczek i paru tam pierdół, moja przerabiała sie prawie 3tyg, przerobienie wtyczki to zaden problem, wszystko ładnie opisane, kostke przekłada sie ze swojej pompy, tylko własnie używki w jakim stanie sie kupi :gwizdanie: ten Nm jak na vp wydaje mi sie zdeko przesadzony nie tylko Tobie
dejf Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 Czemu przesadzony? Macie na mysli ze pomiar moze byc nieadekwatny czy ze powinienem zdjac troche z doladowania..? Bo wirnik wypie**oli przez wydech? Albo korbą w kolano dostane Turbina ma ustawione 2525mbar. Wszystko szczelne, zero jakichkolwiek wycieków. Auto jeździ tak juz dosyc dlugo, ok. 8-10kkm jest czasem mocno ganiane, ale z głową Jestescie za poprowadzeniem momentu bardziej plasko? Tzn zeby w wyzszych obrotach (3500) mial jeszcze ze 340N/m, a w peak'u z 360?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się