Kowi87 Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Czemu przesadzony? Macie na mysli ze pomiar moze byc nieadekwatny czy ze powinienem zdjac troche z doladowania..? Bo wirnik wypie**oli przez wydech? Albo korbą w kolano dostane Turbina ma ustawione 2525mbar. Wszystko szczelne, zero jakichkolwiek wycieków. Auto jeździ tak juz dosyc dlugo, ok. 8-10kkm jest czasem mocno ganiane, ale z głową Jestescie za poprowadzeniem momentu bardziej plasko? Tzn zeby w wyzszych obrotach (3500) mial jeszcze ze 340N/m, a w peak'u z 360? Nie no chodzi o samą wartość momentu że hamownia chyba lekko zawyzyła, bo naprawde masz nie spotykany moment w tym silniku a mocy mało jak na tą wartość, tak sie kręcą AJMy, jak patrząc po innych wykresach to AFNY które maja po 17X maja mniejszy moment 360-380 przewaznie albo miałes naprawde zdrową jednostke
dejf Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 Jeszcze sie dowiem czy jest jakas rezerwa w górnych obrotach jezeli chodzi o paliwo..coby moc troszke podciagnac. Bo dymu 'na górze' brak. Jednostke uwazam za zdrową, uzytkuje ją juz od prawie 60kkm i jedyne co padło to zawór N109, N75, jeden tylni amortyzator (wymienilem dwa) i łożysko przednie prawe. Czasami jak tak go ganiam to zastanawiam sie pozniej ile on jeszcze pojezdzi bezawaryjnie....-chodzi mi o sam silnik, bo naprawde czuc ze przeciazenia sa spore i jak tak sie pojezdzi z butem w podlodze to czuc ze po 15min juz nie jest taki żwawy - kwestia chlodzenia prawda? Ogólnie ten wynik uważacie za słaby jezeli chodzi o te graty, czy przyzwoity? Tuner twierdzi ze moc moglaby byc ciut wieksza...
Kowi87 Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Na tych gratach robią sie przeważnie AFNy na 160km&350Nm, więc moc masz w miare normalną, a to że słabnie auto to normalne bo masz seryjny IC i brak chłodniczki oleju(cos tam jest ale to trudno nazwać chłodniczką) Zima tego spadku i tak bardzo nie odczujesz, dopiero latem da Ci sie we znaki. Ile Ci pali to auto jak je butujesz
dejf Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 Jak go klepie na miescie to 8-9 podejrzewam, bo nie mialem okazji tak sprawdzic zeby wszystko po miescie zrobic. Jechalem ostatnio do Łodzi i dostawał jak tylko była możliwosc pod 3500-4000rpm na 3, 4 i 5 biegu. Na pewno wiecej jak 7 nie spalił. Śmiem twierdzić ze nawet ponizej tego. Na wywalonym N75 palił za to jak poje*any, smolił i zwijał sie dużo gorzej, tzn reakcja na gaz była dłuższa.[br]Dopisany: 08 Październik 2010, 11:32_________________________________________________Dobra - powiedzcie mi na jaki wynik moge liczyc po wlozeniu pompy 11?? 170ps+? Jezeli nie to sie w to nie bawie...
Kowi87 Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Jak go klepie na miescie to 8-9 podejrzewam, bo nie mialem okazji tak sprawdzic zeby wszystko po miescie zrobic. Jechalem ostatnio do Łodzi i dostawał jak tylko była możliwosc pod 3500-4000rpm na 3, 4 i 5 biegu. Na pewno wiecej jak 7 nie spalił. Śmiem twierdzić ze nawet ponizej tego. Na wywalonym N75 palił za to jak poje*any, smolił i zwijał sie dużo gorzej, tzn reakcja na gaz była dłuższa.[br]Dopisany: 08 Październik 2010, 11:32_________________________________________________Dobra - powiedzcie mi na jaki wynik moge liczyc po wlozeniu pompy 11?? 170ps+? Jezeli nie to sie w to nie bawie... okolice 180ps moze nawet ponad :gwizdanie: ja obecnie mam taki setup nie wystrojony jeszcze Mówisz N75, bo włąsnie obecnie mam cos nie tak bo pali własnie jak poojebany sofcik jest z doładowaniem 2468mbar, poza tym spalaniem miałes jakieś objawy, błędy na vagu czy cos, spadki doładowania albo coś
Piotrek98igo Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 najlepiej niech sie jakis tuner wypowie AWX nie maja takich Nm po softach,mysle ze przeklamanie hamowni... przy tej mocy wydaje mi sie ~350nm
wiissnia Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 najlepiej niech sie jakis tuner wypowie AWX nie maja takich Nm po softach,mysle ze przeklamanie hamowni... przy tej mocy wydaje mi sie ~350nm Znam tą hamownię moja A6 maiła tam w serii 149KM i 305Nm a u Rogala na obciążenioówce wyszło 143KM i 287Nm. Więc wyniki z tej hamowni są dość optymistyczne A i chłopaki u Peterów często hamują bez nawiewu :gwizdanie:
dejf Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 Jak go klepie na miescie to 8-9 podejrzewam, bo nie mialem okazji tak sprawdzic zeby wszystko po miescie zrobic. Jechalem ostatnio do Łodzi i dostawał jak tylko była możliwosc pod 3500-4000rpm na 3, 4 i 5 biegu. Na pewno wiecej jak 7 nie spalił. Śmiem twierdzić ze nawet ponizej tego. Na wywalonym N75 palił za to jak poje*any, smolił i zwijał sie dużo gorzej, tzn reakcja na gaz była dłuższa.[br]Dopisany: 08 Październik 2010, 11:32_________________________________________________Dobra - powiedzcie mi na jaki wynik moge liczyc po wlozeniu pompy 11?? 170ps+? Jezeli nie to sie w to nie bawie... okolice 180ps moze nawet ponad :gwizdanie: ja obecnie mam taki setup nie wystrojony jeszcze Mówisz N75, bo włąsnie obecnie mam cos nie tak bo pali własnie jak poojebany sofcik jest z doładowaniem 2468mbar, poza tym spalaniem miałes jakieś objawy, błędy na vagu czy cos, spadki doładowania albo coś Nie u mnie nie bylo zadnych bledow. Jedynie co to nie slyszalem geometrii z dolu a teraz po wymianie N75 slysze ja bardzo wyraznie. Zawor mogl do konca nie upuszczac sztangi...
stanley Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Jak go klepie na miescie to 8-9 podejrzewam, bo nie mialem okazji tak sprawdzic zeby wszystko po miescie zrobic. Jechalem ostatnio do Łodzi i dostawał jak tylko była możliwosc pod 3500-4000rpm na 3, 4 i 5 biegu. Na pewno wiecej jak 7 nie spalił. Śmiem twierdzić ze nawet ponizej tego. Na wywalonym N75 palił za to jak poje*any, smolił i zwijał sie dużo gorzej, tzn reakcja na gaz była dłuższa.[br]Dopisany: 08 Październik 2010, 11:32_________________________________________________Dobra - powiedzcie mi na jaki wynik moge liczyc po wlozeniu pompy 11?? 170ps+? Jezeli nie to sie w to nie bawie... okolice 180ps moze nawet ponad :gwizdanie: ja obecnie mam taki setup nie wystrojony jeszcze Mówisz N75, bo włąsnie obecnie mam cos nie tak bo pali własnie jak poojebany sofcik jest z doładowaniem 2468mbar, poza tym spalaniem miałes jakieś objawy, błędy na vagu czy cos, spadki doładowania albo coś Nie u mnie nie bylo zadnych bledow. Jedynie co to nie slyszalem geometrii z dolu a teraz po wymianie N75 slysze ja bardzo wyraznie. Zawor mogl do konca nie upuszczac sztangi... ja słyszę "gwizd" turbiny na zimnym silniku... i to bardzo wyraźnie :gwizdanie:
dejf Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 UP: W czujnik ciśnienia doładowania został wlutowany kondensator i w efekcie uzyskaliśmy większy zakres mbar który jest w stanie zmierzyć mapsensor. Dzięki temu auto nie łapie mi już notlaufów i nie 'zbija' cisnienia. Mimo to (hehe) nie ukrywam ze mialem okazje ponownie spróbować się z bardzo ładnym e36 328i coupe (inna sztuka) - od dwójki: na dwójce równiutko, trojka ja moze 50cm do przodu ale po 3 sek bmw zaczyna sie wysuwac do przodu i tak juz zostało - do 200km/h pod gorke dostałem co najmniej 4 dlugosci hehe Na dodatek czuje ze dwumasówka zaczyna mi dostawać drgawek od 1600-1800rpm na wysokich biegach, ale w sumie nie dziwie jej sie bo dostaje straszne baty bardzo często. Ostatnio spalił mi co najmniej 8 Pozdrawiam dieslowców P.S. Ostatnio miałem wielką przyjemność karnąć się 15km tym oto autkiem http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=viyidbswsfsm i po tym nie dosc ze adrenalina mi cały dzień nie schodziła i chodzilem jak poparzony, to moj AFN jakby przestał jechać... Coś niewyobrażalnego i nie do opisania jak ten samochód wyrywał się do przodu jak jakis k**wa wystrzał z armaty... Wgniot taki ze nie było możliwości pochylenia sie do przodu przy pedale w podłodze....
stanley Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 pewnie szybko Ci te 15 km zleciało
dejf Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Jest wiele rzeczy na których trzeba sie skupiać jadąc tak szybkim autem, o których nie trzeba myśleć za bardzo jadąc np. moim AFNem
aju Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 moment też mi się wydaje optymistyczny :gwizdanie: tak czy owak gratulacje wyników
dejf Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Spoko... Niedlugo (prawdopodobnie next weekend) zamierzamy sie z tunerem wybrać do Mastersa na obciążeniówkę - zobaczymy ile tam dmuchnie.. Wykres, niezaleznie od tego jak pesymistyczny bedzie , wyląduje w tym wątku na pewno
spanky Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 UP: W czujnik ciśnienia doładowania został wlutowany kondensator i w efekcie uzyskaliśmy większy zakres mbar który jest w stanie zmierzyć mapsensor. Dzięki temu auto nie łapie mi już notlaufów i nie 'zbija' cisnienia. a dlaczego nie zmieniliscie MAP sesnora na wiekszy ? ile teraz dmucha sprezarka ?
dejf Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 UP: W czujnik ciśnienia doładowania został wlutowany kondensator i w efekcie uzyskaliśmy większy zakres mbar który jest w stanie zmierzyć mapsensor. Dzięki temu auto nie łapie mi już notlaufów i nie 'zbija' cisnienia. a dlaczego nie zmieniliscie MAP sesnora na wiekszy ? ile teraz dmucha sprezarka ? Mój map znajduje sie w sterowniku i latwiej bylo zrobic tak jak teraz (teoria tunera). W praktyce wyszło tak ze mierzy wiecej niz 2570 (do ilu dokladnie nie wiem) bo turbina nie przeładowuje. Miała zadane 2525 i ma tak nadal, lecz czasami zdarzał sie notlauf jezeli od dwojki ciagnalem go do konca to na piatce przy 170km/h zawsze urywało. Teraz w peaku daje coś pod 2570. Najwazniejsze ze nareszcie w ogóle nie ma przeładowań. Wiem troche duze to cisnienie ale mam to na wzgledzie...przynajmniej czasami heh
MAGIC87 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 kreciłes jakies czasówki 0-100,60-120?
dejf Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 kreciłes jakies czasówki 0-100,60-120? No nie, na razie nic nie krecilem. Nie mam do tego sprzętu. Chyba ze nakrece z aparatu jakis filmik. Jezeli chodzi o przyspieszenie to powiem tak - jak gniote od poczatku w opór to do 180 jest okay, tzn jakos tam czuc ze jedzie, pozniej juz slabnie. Przełożenia sa takie ze 190km/h to 4000rpm a 200 to 4200. Po wykresie widac ze w okolicach 4tys obr auto jest juz stosunkowo słabe, szczególnie jezeli chodzi o moment.
Wandej Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 kreciłes jakies czasówki 0-100,60-120? No nie, na razie nic nie krecilem. Nie mam do tego sprzętu. Chyba ze nakrece z aparatu jakis filmik. Jezeli chodzi o przyspieszenie to powiem tak - jak gniote od poczatku w opór to do 180 jest okay, tzn jakos tam czuc ze jedzie, pozniej juz slabnie. Przełożenia sa takie ze 190km/h to 4000rpm a 200 to 4200. Po wykresie widac ze w okolicach 4tys obr auto jest juz stosunkowo słabe, szczególnie jezeli chodzi o moment. Dejf, rozumiem że AKN`a też by ogarnął ten wasz tuner tak?? Bo chyba nie długo będę poruszał się autem z taką jednostką
dejf Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 kreciłes jakies czasówki 0-100,60-120? No nie, na razie nic nie krecilem. Nie mam do tego sprzętu. Chyba ze nakrece z aparatu jakis filmik. Jezeli chodzi o przyspieszenie to powiem tak - jak gniote od poczatku w opór to do 180 jest okay, tzn jakos tam czuc ze jedzie, pozniej juz slabnie. Przełożenia sa takie ze 190km/h to 4000rpm a 200 to 4200. Po wykresie widac ze w okolicach 4tys obr auto jest juz stosunkowo słabe, szczególnie jezeli chodzi o moment. Dejf, rozumiem że AKN`a też by ogarnął ten wasz tuner tak?? Bo chyba nie długo będę poruszał się autem z taką jednostką 100% AKNem po chipsie chciałbyś objeżdżać R4 tdi po modach ? hyhy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się