MAsterxp2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 JA jutro rano jade Do Elektryka ma mi sonde sprawdzic bo na vagu wszystkiego sie nie zobaczy,może grzałka w sondzie nie grzeje..
v1ck Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 pierwsze czynnosci jakie wykonalem po zakupie autka ( tez jestem swiezym posiadaczem a4 :gwizdanie: ) filtr powietrza filtr paliwa filtr oleju olej palec kopulka swiece kable WN termostat sa to elementy ktore powinienes od razu wymienic po kupnie autka. chyba ze jestes pewien ze cos z nich juz bylo robione. Wczoraj wymienilem wlasnie kopulke i autko odrazu inaczej jezdzi, stara miala zasniedziale styki i wydaje mi sie ze przebijala na gniazdach (pokruszone) no i zalezy od tego jak jezdzisz, krotnie trasy na niedogrzanym silniku, skutkuje bogatsza mieszanka i wtedy pali najwiecej. pozdrawiam, v1ck
Elqapo Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Jawor.Jestem Maciek i mam problem ze swoim autem Audi A 4 model ADR 1.8 20V chodzi o spalanie w miescie dochodzi do 18 litrów a w trasie spada do 8 samochód został podłaczony do komputera zostały wykasowane błedy i nic sie nie zmieniło nadal pali jak smok myslałem ze to wina czujnika temperatury niebieskiego oraz termostatu wymieniłem na nowe i zwiekszyło mi sie spalanie o 2 litry na chwile obecna około 19 na sto w miescie co z tym mozna zrobic ????? po za tym silnik jak spadaja obroty faluje przes kilka sekund miedzy 900 a 400 obrotów pozniej sie uspokaja i równo chodzi a komputer nie pokazuje uszkodzen... ponadto silnik jest zamulony i mało nie wyskoczy z karoseri przy 3 tysiacach ale za to sie wycisza jak tylko minie 130/h lub jest powyzaj 4 tys obrotów bo tak od 90 do 13o to mało sie nie rozleci. Co to może byc ??????[br]Dopisany: 21 Luty 2009, 12:11_________________________________________________Jawor.Jestem Maciek i mam problem ze swoim autem Audi A 4 model ADR 1.8 20V chodzi o spalanie w miescie dochodzi do 18 litrów a w trasie spada do 8 samochód został podłaczony do komputera zostały wykasowane błedy i nic sie nie zmieniło nadal pali jak smok myslałem ze to wina czujnika temperatury niebieskiego oraz termostatu wymieniłem na nowe i zwiekszyło mi sie spalanie o 2 litry na chwile obecna około 19 na sto w miescie co z tym mozna zrobic ????? po za tym silnik jak spadaja obroty faluje przes kilka sekund miedzy 900 a 400 obrotów pozniej sie uspokaja i równo chodzi a komputer nie pokazuje uszkodzen...po za tym jest zamulony no i mało sie silnik nie rozleci tak od 90 do 130 pózniej sie wycisza tak po przekroczeniu 4,500 obrotów. Co to moze byc????
jareks Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Mam też 1,8 20V ostatnio robię tylko 4 do 5 kilometrowe odcinki /jazda do 3000 spokojna / za 100PLN wychodzi mi około 200-230 kilosów - czyli 14-15 na 100 - tylko po takich 400 zimnych kilosach robię mu trochę trasy conajami 100 i na rozgrzany trochę go przedmucha. Jeździłem też sinikie 1,6 i moim zdanie to do 2200 tys obrotów to silniki zbierają się podobnie ale prz około 2500 mój ADR 1,8 wyraźnie dostaje kopa oczywiście jak na 125 KM Spalanie w trasie mam 8,5 przy jeździe do 160 a jakieś 7,5 jak jadę do 120 Jak dla mnie to może być
norek11 Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 stary jest zima jazda na krótkich odcinkach czeste odpalanie gaszenie,niedzielni kierowcy,ogrzewanie nie dziw sie ze auto bedzie ci palic 5 litrów. Mam taka samą audiczke 1.8 20v na 25 litrach vpowera robie w miescie 180km w trasie wychodzi duzo mniej.Chcesz zmniejszysz koszty spalania wstaw sobie gaz wieklie nieporozumienie dla auta albo kup sobie seiciento czy ku--wa jak to sie pisze
mA4ciek Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 Norek lejąc V-Power do 1.8 z 95roku tylko robisz sobie koszty, pali więcej a nie jedzie lepiej Co do tematu, za wysokie spalanie oprócz świec kabli i kilku podobnych może być odpowiedzialny czujnik obrotów wału korbowego (halla [błąd - 00515]), koszt niewielki, w granicach 150zł a efekty widać.
czaja77 Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 stary jest zima jazda na krótkich odcinkach czeste odpalanie gaszenie,niedzielni kierowcy,ogrzewanie nie dziw sie ze auto bedzie ci palic 5 litrów. Mam taka samą audiczke 1.8 20v na 25 litrach vpowera robie w miescie 180km w trasie wychodzi duzo mniej.Chcesz zmniejszysz koszty spalania wstaw sobie gaz wieklie nieporozumienie dla auta albo kup sobie seiciento czy ku--wa jak to sie pisze wstaw sobie gaz wieklie nieporozumienie dla auta a co masz do gazu????
MAsterxp2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Dzisiaj odebralem auto niby rzekomo od "fachowców" z mierzyna,hmm wsadzili mi sonde niby za 400 zł do konca nie wiedza czy to sonda lambda wiec na probe mi wsadzili swoja i tam jakas błedy z komputera dawka sie nie zgadzała sonde niby oszukiwała komputer...taka sonda lambda Orginalna To koszt 400 zl? czy w inter carsie maja takie orginalne bo wlasnie tam mam z 30 % znizek a nie mam zamiaru przeplacac jak moge miec taniej.
wojt23 Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Ja moge za 100 zł zrobic 320 km ,wracając z niemiec zatankowałem do pełna i na oponach 225,4 oponami z felgami i innymi metalami mialem do przejechania prawie 940 km,wyliczyłem spalanie i wyszło w granicach 6,8- 7litrów
szybki bill Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 ja musze sie nameczyc zeby spalila 11l dodam ze zawsze tankuje na fula i po tankoowaniu lwyliczam sobie norme raz tylko wydepatlem 13l na 100km ale to byla szalona jazde lubie czesto depnac srednia okolo 9l.
Radziu Audi A4 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 kurde, jak widze że ktoś pisze że ADR pali kosmiczne ilości, to mnie krew zalewa, albo jak pisze, że v5 to musi palić. G***wno prawda!! Żeby spalił mi 12 gazu, to nieźle musze sie namęczyć przy 18 calowyh kapciach i niskim zawiasie. Tak normalnie, to bierze mi koło 11. ostatnio na trasie przy niezbyt dynamicznej jeździe, ,wyszedl mi wynik 10.5 l/100. A to ze wam pali 14 i więcej, to ja bym sie załamał, a piszecie o benzynce. SZOK jak dla mnie. Podepnijcie kompa, zróbie logi, i powinno się wyjaśnić. mogę jeszzce dodac, ze 14 spalil mi w zime, gdzie chodziło sobie często na postoju żeby cieplitko było i szalałem sobie po placu kręcąc ładne łuczki.
aro13 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 witam. ja tez stawiam na sonde lambda. mialem podobny problem tylko mi pekla kostka a raczej juz taka byla i zerwal sie bialy kabel. na paliwie ok15 a lpg ok17-18. i vag bledu nie wykazal.
docktor82 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 witam mialem kiedys A4 z takim silniczkiem (ADR 1.8 5v) i szczerze powiem, ze wcale duzo ten silnik nie pali bo w trasie przy sredniej predkosci 130 km/h i wlaczonej klimie spalalo mi 6,4 na 100 km, w miesice max co mi sie udalo wydeptac to bylo 10,8 na 100 km , a srednie spalanie w mieszanej jezdzie nigdy mi nie przekroczylo 8,8 l /100km. wiec nie wiem o czym panowie tu piszecie ze te silniki duzo pala bo to nieprawda. nie jestem jakims spokojnym kierowca i lubie sobie podeptac powyzej 130 km/h, ale za to bardzo doswiadczonym i wiem tez jak jezdzic szybko i ekonomicznie (a propo silnika 2,6 V6 w A6 spalanie w trasie wychodzilo mi 8,2l/100 km przy sredniej predkosci 120km/h) wracajac do tematu to w mojej bylej A4 czulem te 125 kucy i umiejetnie je wykozystywalem. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się