Rosemeyer Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 za***iście wyszedł kolorek. Kiedy zakładasz? w czwartek w samo poludnie jak bedzie pogoda to zrobie foty, bo w sloncu kolor jest super. proba koloru w pelnym sloncu wygladala zajeb.scie
Rosemeyer Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 To efekt zabombisty zabombiste to jest to
alpin Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Ile zużyłeś tego, C5 Gtechniq'a na swój komplet ? chcę zamówić ten wynalazek ale nie wiem czy starczy na 3 komplety felg.
Rosemeyer Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 Ile zużyłeś tego, C5 Gtechniq'a na swój komplet ?chcę zamówić ten wynalazek ale nie wiem czy starczy na 3 komplety felg. Zalezy od ich wielkosci. Ja na 21" zuzylem 3/4 dużej fiolki.
alpin Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Ile zużyłeś tego, C5 Gtechniq'a na swój komplet ?chcę zamówić ten wynalazek ale nie wiem czy starczy na 3 komplety felg. Zalezy od ich wielkosci. Ja na 21" zuzylem 3/4 dużej fiolki. Czym to się nanosi na felgi (pędzelkiem,aplikatorem) ?
Rosemeyer Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 Aplikatorem-platkiem bawelnianym. Dwa przechylenia na ok. 1/4 felgi.
Rosemeyer Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 kolejny mod on board - zegary poliftowe z FISem 3G i ACC Zegary w stosunku do przedliftowych maja dodatkowo zmieniona czcionke i chromowane wskazowki. Oczywiscie blokada CP zrobila swoje ale na jutro jestem umowiony na jej zdjecie a po weekendzie wstawie wiecej fotek.
ohm Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 zarąbiste, dużo ładniejsze niż przed FL. takie kompaktowe się wydają,malutkie cyferki, super!
Rosemeyer Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 zarąbiste, dużo ładniejsze niż przed FL. takie kompaktowe się wydają,malutkie cyferki, super! Hmm... Chyba to przez ta pozna pore... Akurat czcionka jest wieksza, a na ta chwile jedyna zmianę jaka jeszcze widac to delikatny chrom na wskazowkach ;- Reszta poza FISem, ktorego póki co jeszcze nie widac jest taka sama :-)
malik Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 zarąbiste, dużo ładniejsze niż przed FL. takie kompaktowe się wydają,malutkie cyferki, super! Hmm... Chyba to przez ta pozna pore... Akurat czcionka jest wieksza, a na ta chwile jedyna zmianę jaka jeszcze widac to delikatny chrom na wskazowkach ;- Reszta poza FISem, ktorego póki co jeszcze nie widac jest taka sama :-) Masz jakiegoś speca od kodowania zegarów czy sam to robiłeś? Chciałem zmienić w TT zegary żeby mieć kolorowy FIS i nikt nie chciał się tego podjąć. Tutaj jest łatwiej?
Rosemeyer Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Hmm... Dziwne, bo po prosta robota. Calosc zajmuje jakies 1,5godz na spokojnie. Duzo rozbierania jest, bo żeby je wyjac trzeba całą blende zdemontować :-/ W kazdym razie temat be stresu do ogarniecia samemu jednym torx'em :-) Minus tylko taki ze jest CP i włącza się SAFE od razu, ale dzieki temu nie ma w nich immo, tak jak kiedys bylo w większościowy modeli przez co wymiana była skomplikowana bo konieczne wlasciwe kodowanie-glownie immo bo reszta to pikus.Tak pewnie było jeszcze w TT i dlatego nikt nie chcial się tego dotknąć. Ja kiedyś w leonie chcialem założyć zegary z golfa R32 i było tak samo-problem z kodowanie immo :-( Jak bedziesz chciał ACC robić albo w ogóle for fun je zmieniać teraz to bez stresu temat do ogarniecia-dwa razu rozbieralem u siebie całą konsole więc dam radę i trzeci raz ;-) ---------- Post added at 07:26 ---------- Previous post was at 07:23 ---------- z pewnością są ciaśniej rozmieszczone No wlasnie dlatego ze czcionka wieksza :-]
wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Rose z zegarami . W B8 polift tez są juz chromowane wskazówki
Rosemeyer Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Ale dziadostwo to CP... choinka sie swieci caly czas i nie dziala nic poza predkosciomierzem i licznikiem przebiegu. Obrotomierz, temp plynu, i poziom paliwa=0. Na FISie dziala tylko dolny wiersz wyswietlajacy aktualne przelozenie.
wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Ale dziadostwo to CP... choinka sie swieci caly czas i nie dziala nic poza predkosciomierzem i licznikiem przebiegu. Obrotomierz, temp plynu, i poziom paliwa=0. Na FISie dziala tylko dolny wiersz wyswietlajacy aktualne przelozenie. Nic nie poradzi na tą Ochronę
Rosemeyer Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 za jakies 5godz bedzie po niej, bo jestem umowiony w ASO mam tylko nadzieje, ze CP zejdzie i nie okaze sie ze bede sie musial smutnym panom tlumaczyc skad to ma na szczescie mam FV z wyszczegolniona dokladnie pozycja zegary Q7 itp a nie "czesci samochodowe". Wam tez polecam kupioanie zawsze z FV i dokladnym opisem czesci gratow z CP bo z legalnoscia tego bywa roznie, a przy sciaganiu od razu wychodzi historia czesci.
wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Tak na CP trzeba szczególnie uważać bo można sobie biedy zarobić .
Reniu Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Wybaczcie moje niedoinformowanie, ale co to CP?
Rosemeyer Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Wybaczcie moje niedoinformowanie, ale co to CP? component protection to taki simlock na niektorych modulach, ktory po wlozeniu mlodulu do innego auta (inny VIN) go blokuje. ratunkiem jest ASO, bo tylko tam sciagajac blokade bedizemy miec pewnosc ze nasza czesc jest legalna. w przypadku czesci pochodzacej z kradziezy system od razu wyrzuci stosowny komunikat, bo aso posiada baze skradzionych VINow. dlatego bezwzglednie trzeba miec FV na dowod legalnego zakupu inaczej zostaniemy uznani za pasera i zarty sie koncza. mozna ew sie obronic dokumentujac zakup na allegro, bo policja doskonale zna wszystkich wiekszych sprzedajacych, ale zakupy poza serwisem po telefonicznym/mailowym dogadaniu transakcji (zeby bylo taniej itp) moga okazac sie strzalem w kolano. podobnie jak przy przekrecaniui licznikow, sa specjalisci ktorzy potrafia zdjac CP w garazu, ale ja tam wole miec 100% pewnosc i byc legal bo predzej czy pozniej i tak trafie do ASO. Nie chcialbym zeby po jakims czasie jak przy niewinnej akcji serwisowej sie okazalo ze mam trefny modul i jest zonk - lepiej to od razu na szybko zalatwiac poki jeszcze sprzedawca jest na rynku ;-)
Rekomendowane odpowiedzi