Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BGB] Projekt czerwień [KOLEJNY RAZ NA SPRZEDAŻ]


bajk

Rekomendowane odpowiedzi

z tego co mi wiadomo w przypadku magnaflow'a jest mega głośno w środku -

jeśli chodzi o mnie to mi by to nie przeszkadzało, a wręcz odwrotnie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tam też nie przeszkadza, do 2000 mam dosyć dużo basu a potem jest prawie cisza, często otwieram okno co by posłuchać bulgotu, stary rdzewiejący wydech był tylko pretekstem do wymiany na nowy dual cat back i cieszę się, że wymieniłem wydech w dobrej cenie[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 12:47_________________________________________________Nakręciłem jednak kilka filmików i dla porównania jak jest w środku z Magnaflow

wybacz ale to nie R4T ale dźwięk jest fajny i nie męczy

a tutaj jak słychać jak przejeżdżam pod mostem

a tutaj jak kiluję wieczorem sąsiadów :polew:

najwyżej zrobisz sobie swap na V8 jak się dźwięk spodoba

sorry za OT w temacie

najlepiej słuchać na słuchawkach[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 22:08_________________________________________________coś z wklejaniem filmików nie bangla :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 22:43_________________________________________________co nie działa :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, że brzmieć jak v6/v8 nigdy nie będzie, ale trzeba się cieszyć tym co jest :naughty:

może jak się turbo zmieni to ładniej brzmieć będzie :decayed:[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 08:01_________________________________________________aha, co do zderzaka DTM - nowy kosztuje 1500 netto, więc raczej nie będę szukał używki..

chociaż na pierwszy plan w chwili obecnej idzie zawias i hamulce :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KW 2 z tego co pamiętam ma być, zawias nie bez wad... jeśli sie jedzie i natrafi na długi odcinek z np bardzo gęsto występującymi łatami, wówczas czasem wystepują głuche ciche stukanine... podobne do niedokręconej śruby uderzającej w blache... (wszystko jest dokręcowne oczywiście.... zauważyłem to tez w innych autach z KW).

Jesli patrzeć ogółem to po 7 miesiącach zawiasu mogę powiedzieć że fajna sprawa i jest na plus. Jedyna wada - opisałem powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypomnij jaki zawias będziesz montował :mysli:

tak jak mgtan napisał - KW v2 najprawdopodobniej.. Aczkolwiek jeszcze ostatecznej decyzji nie podjąłem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bajk jak wpadniesz na zlot to cię przewioze to zobaczysz z prespektywy pasazera jak to wygląda.

Tak jak mówie dla mnie największa wada zawieszenia - i jedyna to to że potrafi zastukac na specyficznych wybojach jelsi wystepują na większej długości (np na Jagielońskiej jadąc z Tarchomina, Legionowa do warszawy na wysokości elektrociepłowni)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki zlot? masz na myśli spota? byłem w ostatni wtorek - dzisiaj raczej odpuszczam.. ledwo co przejechałem 500km - wystarczy na dzisiaj..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec maja będę robił korektę programu - ze względu na to, że pompa paliwa nie chce więcej niż aktualny wykres zapodać będzie upgrade pompy wysokiego ciśnienia od KMD :kox:

http://www.kmdtuning.com/index.php?_a=viewProd&productId=1153

Będzie więcej paliwka - podobno drastycznie zmienia samochód przy odpowiednim programie :wink4:

Są też wykresy na ponad 280HP na tym - zobaczymy :gwizdanie:

Ciągle mnie męczy tylko katalizator i jego mała średnica - z jednej strony z chęcią bym wstawił test-pipe'a, a z drugiej chciałbym też spokojnie jechać na stację diagnostyczną.. :mysli: Chyba trzeba będzie znowu odwiedzić El-Tec :przebiegly:[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 09:02_________________________________________________uni_stg2_hpfp.JPG

280HP/417Nm :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20KM i prawie 40NM prze wydech ?? :kox:Bez korekty czy z korektą ?? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czego się boisz na stacji?? trzeba na odpowiednie jeździć :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

etam..podjeżdżasz pod stacje i mówisz że to auto teściowej :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym subaru mam i mialem powywalane katalizatory i niegdy nie mialem najmniejszego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o to, że się boję.. chciałem po prostu mieć w pełni legalny samochód tym razem.. ale w sumie olać - katalizator wyjedzie chyba :gwizdanie:

na wnętrzności pompy paliwa trzeba czekać 2-3 tygodnie - w KMD nie mają na stanie i się produkują :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale ciekawe jak to będzie śmiagać na nowej pompie... wpadnij we wtorek najbliżsy na spota... postaram się podjechać do Promenady... to zoabcze te twoje autko, a ty jak jeździ KW skręcone dziwnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przeczytanych opinii przy pompie i nowym programie jedzie dużo lepiej i nie chodzi tutaj tylko o wartości maksymalne, ale o przebiegi kresek :wink4:

No nic zobaczymy co Rogal wymyśli jak będzie miał więcej paliwka :decayed:

Co do spota - nie wiem, może podjadę jak będę miał czas :wink4:[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 14:06_________________________________________________Jest gdzieś opisany montaż ori parktronica tylnego? Trzeba się powoli szykować do nowego zderzaka - przerysowanie błotnika przyśpieszyło akcję ze zderzakiem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...