Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BGB] Projekt czerwień [KOLEJNY RAZ NA SPRZEDAŻ]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z tego co mi wiadomo w przypadku magnaflow'a jest mega głośno w środku -

jeśli chodzi o mnie to mi by to nie przeszkadzało, a wręcz odwrotnie :naughty:

Opublikowano

mi tam też nie przeszkadza, do 2000 mam dosyć dużo basu a potem jest prawie cisza, często otwieram okno co by posłuchać bulgotu, stary rdzewiejący wydech był tylko pretekstem do wymiany na nowy dual cat back i cieszę się, że wymieniłem wydech w dobrej cenie[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 12:47_________________________________________________Nakręciłem jednak kilka filmików i dla porównania jak jest w środku z Magnaflow

wybacz ale to nie R4T ale dźwięk jest fajny i nie męczy

a tutaj jak słychać jak przejeżdżam pod mostem

a tutaj jak kiluję wieczorem sąsiadów :polew:

najwyżej zrobisz sobie swap na V8 jak się dźwięk spodoba

sorry za OT w temacie

najlepiej słuchać na słuchawkach[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 22:08_________________________________________________coś z wklejaniem filmików nie bangla :wallbash:

Opublikowano
[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 22:43_________________________________________________co nie działa :cool1:
Opublikowano

kurna zrobiłem po staremu i pokazywało link YT nie poprawny (EOT)

Opublikowano

wiem, że brzmieć jak v6/v8 nigdy nie będzie, ale trzeba się cieszyć tym co jest :naughty:

może jak się turbo zmieni to ładniej brzmieć będzie :decayed:[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 08:01_________________________________________________aha, co do zderzaka DTM - nowy kosztuje 1500 netto, więc raczej nie będę szukał używki..

chociaż na pierwszy plan w chwili obecnej idzie zawias i hamulce :wink4:

Opublikowano

KW 2 z tego co pamiętam ma być, zawias nie bez wad... jeśli sie jedzie i natrafi na długi odcinek z np bardzo gęsto występującymi łatami, wówczas czasem wystepują głuche ciche stukanine... podobne do niedokręconej śruby uderzającej w blache... (wszystko jest dokręcowne oczywiście.... zauważyłem to tez w innych autach z KW).

Jesli patrzeć ogółem to po 7 miesiącach zawiasu mogę powiedzieć że fajna sprawa i jest na plus. Jedyna wada - opisałem powyżej.

Opublikowano

przypomnij jaki zawias będziesz montował :mysli:

tak jak mgtan napisał - KW v2 najprawdopodobniej.. Aczkolwiek jeszcze ostatecznej decyzji nie podjąłem..

Opublikowano

bajk jak wpadniesz na zlot to cię przewioze to zobaczysz z prespektywy pasazera jak to wygląda.

Tak jak mówie dla mnie największa wada zawieszenia - i jedyna to to że potrafi zastukac na specyficznych wybojach jelsi wystepują na większej długości (np na Jagielońskiej jadąc z Tarchomina, Legionowa do warszawy na wysokości elektrociepłowni)

Opublikowano

jaki zlot? masz na myśli spota? byłem w ostatni wtorek - dzisiaj raczej odpuszczam.. ledwo co przejechałem 500km - wystarczy na dzisiaj..

Opublikowano

dzisiaj to ja nie wpadam... najwcześniej we wtorek 10tego maja. dzisiaj jest taki wypiz*ówek że d*pa przymarza

Opublikowano

Pod koniec maja będę robił korektę programu - ze względu na to, że pompa paliwa nie chce więcej niż aktualny wykres zapodać będzie upgrade pompy wysokiego ciśnienia od KMD :kox:

http://www.kmdtuning.com/index.php?_a=viewProd&productId=1153

Będzie więcej paliwka - podobno drastycznie zmienia samochód przy odpowiednim programie :wink4:

Są też wykresy na ponad 280HP na tym - zobaczymy :gwizdanie:

Ciągle mnie męczy tylko katalizator i jego mała średnica - z jednej strony z chęcią bym wstawił test-pipe'a, a z drugiej chciałbym też spokojnie jechać na stację diagnostyczną.. :mysli: Chyba trzeba będzie znowu odwiedzić El-Tec :przebiegly:[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 09:02_________________________________________________uni_stg2_hpfp.JPG

280HP/417Nm :naughty:

Opublikowano

20KM i prawie 40NM prze wydech ?? :kox:Bez korekty czy z korektą ?? :naughty:

Opublikowano

to nie mój wykres :wink4:

Opublikowano

a czego się boisz na stacji?? trzeba na odpowiednie jeździć :>

Opublikowano

etam..podjeżdżasz pod stacje i mówisz że to auto teściowej :evil:

Opublikowano

W kazdym subaru mam i mialem powywalane katalizatory i niegdy nie mialem najmniejszego problemu.

Opublikowano

nie chodzi o to, że się boję.. chciałem po prostu mieć w pełni legalny samochód tym razem.. ale w sumie olać - katalizator wyjedzie chyba :gwizdanie:

na wnętrzności pompy paliwa trzeba czekać 2-3 tygodnie - w KMD nie mają na stanie i się produkują :kwasny:

Opublikowano

no ale ciekawe jak to będzie śmiagać na nowej pompie... wpadnij we wtorek najbliżsy na spota... postaram się podjechać do Promenady... to zoabcze te twoje autko, a ty jak jeździ KW skręcone dziwnie ;)

Opublikowano

Z przeczytanych opinii przy pompie i nowym programie jedzie dużo lepiej i nie chodzi tutaj tylko o wartości maksymalne, ale o przebiegi kresek :wink4:

No nic zobaczymy co Rogal wymyśli jak będzie miał więcej paliwka :decayed:

Co do spota - nie wiem, może podjadę jak będę miał czas :wink4:[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 14:06_________________________________________________Jest gdzieś opisany montaż ori parktronica tylnego? Trzeba się powoli szykować do nowego zderzaka - przerysowanie błotnika przyśpieszyło akcję ze zderzakiem :wink4:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...