wojoo Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 z tego co mi wiadomo w przypadku magnaflow'a jest mega głośno w środku - jeśli chodzi o mnie to mi by to nie przeszkadzało, a wręcz odwrotnie
variocustoms Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 mi tam też nie przeszkadza, do 2000 mam dosyć dużo basu a potem jest prawie cisza, często otwieram okno co by posłuchać bulgotu, stary rdzewiejący wydech był tylko pretekstem do wymiany na nowy dual cat back i cieszę się, że wymieniłem wydech w dobrej cenie[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 12:47_________________________________________________Nakręciłem jednak kilka filmików i dla porównania jak jest w środku z Magnaflow wybacz ale to nie R4T ale dźwięk jest fajny i nie męczya tutaj jak słychać jak przejeżdżam pod mostem a tutaj jak kiluję wieczorem sąsiadów najwyżej zrobisz sobie swap na V8 jak się dźwięk spodoba sorry za OT w temacie najlepiej słuchać na słuchawkach[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 22:08_________________________________________________coś z wklejaniem filmików nie bangla
Buba Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 [br]Dopisany: 02 Maj 2011, 22:43_________________________________________________co nie działa
variocustoms Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 kurna zrobiłem po staremu i pokazywało link YT nie poprawny (EOT)
bajk Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 wiem, że brzmieć jak v6/v8 nigdy nie będzie, ale trzeba się cieszyć tym co jest może jak się turbo zmieni to ładniej brzmieć będzie [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 08:01_________________________________________________aha, co do zderzaka DTM - nowy kosztuje 1500 netto, więc raczej nie będę szukał używki.. chociaż na pierwszy plan w chwili obecnej idzie zawias i hamulce
variocustoms Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 przypomnij jaki zawias będziesz montował
mgtan Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 KW 2 z tego co pamiętam ma być, zawias nie bez wad... jeśli sie jedzie i natrafi na długi odcinek z np bardzo gęsto występującymi łatami, wówczas czasem wystepują głuche ciche stukanine... podobne do niedokręconej śruby uderzającej w blache... (wszystko jest dokręcowne oczywiście.... zauważyłem to tez w innych autach z KW). Jesli patrzeć ogółem to po 7 miesiącach zawiasu mogę powiedzieć że fajna sprawa i jest na plus. Jedyna wada - opisałem powyżej.
bajk Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 przypomnij jaki zawias będziesz montował tak jak mgtan napisał - KW v2 najprawdopodobniej.. Aczkolwiek jeszcze ostatecznej decyzji nie podjąłem..
mgtan Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 bajk jak wpadniesz na zlot to cię przewioze to zobaczysz z prespektywy pasazera jak to wygląda. Tak jak mówie dla mnie największa wada zawieszenia - i jedyna to to że potrafi zastukac na specyficznych wybojach jelsi wystepują na większej długości (np na Jagielońskiej jadąc z Tarchomina, Legionowa do warszawy na wysokości elektrociepłowni)
bajk Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 jaki zlot? masz na myśli spota? byłem w ostatni wtorek - dzisiaj raczej odpuszczam.. ledwo co przejechałem 500km - wystarczy na dzisiaj..
mgtan Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 dzisiaj to ja nie wpadam... najwcześniej we wtorek 10tego maja. dzisiaj jest taki wypiz*ówek że d*pa przymarza
bajk Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 Pod koniec maja będę robił korektę programu - ze względu na to, że pompa paliwa nie chce więcej niż aktualny wykres zapodać będzie upgrade pompy wysokiego ciśnienia od KMD http://www.kmdtuning.com/index.php?_a=viewProd&productId=1153 Będzie więcej paliwka - podobno drastycznie zmienia samochód przy odpowiednim programie Są też wykresy na ponad 280HP na tym - zobaczymy :gwizdanie: Ciągle mnie męczy tylko katalizator i jego mała średnica - z jednej strony z chęcią bym wstawił test-pipe'a, a z drugiej chciałbym też spokojnie jechać na stację diagnostyczną.. Chyba trzeba będzie znowu odwiedzić El-Tec [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 09:02_________________________________________________ 280HP/417Nm
alvaro Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 20KM i prawie 40NM prze wydech ?? :kox:Bez korekty czy z korektą ??
Buba Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 a czego się boisz na stacji?? trzeba na odpowiednie jeździć :>
adamooo Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 etam..podjeżdżasz pod stacje i mówisz że to auto teściowej
turdzi Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 W kazdym subaru mam i mialem powywalane katalizatory i niegdy nie mialem najmniejszego problemu.
bajk Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 nie chodzi o to, że się boję.. chciałem po prostu mieć w pełni legalny samochód tym razem.. ale w sumie olać - katalizator wyjedzie chyba :gwizdanie: na wnętrzności pompy paliwa trzeba czekać 2-3 tygodnie - w KMD nie mają na stanie i się produkują
mgtan Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 no ale ciekawe jak to będzie śmiagać na nowej pompie... wpadnij we wtorek najbliżsy na spota... postaram się podjechać do Promenady... to zoabcze te twoje autko, a ty jak jeździ KW skręcone dziwnie
bajk Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 Z przeczytanych opinii przy pompie i nowym programie jedzie dużo lepiej i nie chodzi tutaj tylko o wartości maksymalne, ale o przebiegi kresek No nic zobaczymy co Rogal wymyśli jak będzie miał więcej paliwka Co do spota - nie wiem, może podjadę jak będę miał czas [br]Dopisany: 05 Maj 2011, 14:06_________________________________________________Jest gdzieś opisany montaż ori parktronica tylnego? Trzeba się powoli szykować do nowego zderzaka - przerysowanie błotnika przyśpieszyło akcję ze zderzakiem
Rekomendowane odpowiedzi