Killer1984 Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Killer1984 Można też wywnioskować że mając auto w benzynie porównuje je do nowego które mam A NIE STWIERDZAM ŻE JEST LEPSZE ( czy to jest takie trudne ) Kolego czytaj ze zrozumieniem stanąłem w Twojej obronie a Ty się mnie czepiasz - w sumie nie wiem o co, przecież napisałem, że to co napisałeś w pierwszym poście nie jest obrazą dla marki Audi...
yavne Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Nie nie Źle mnie zrozumiałeś to nie było skierowane do ciebie tylko potwierdzenie że tak właśnie jest jak mówisz nie stwierdzam co jest lepsze ( nie wiem w ogóle komu przyszło nawet tak do głowy ) tylko bazuje na tym co było.
Musashi Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Musashi Proszę cie bardzo nie wypowiadaj się już. Nie wniosłeś nic do tematu oprócz oszczerstw. DZiękuję wyluzuj, to ja sie powininem wkurzyc. gadasz o jakis oszczerstwach, obrazasz ludzi. jako byly uzytkownik AVF-a, AWX-a i AJM-a potwierdzam ze chlapie i z wlewu oleju na pokrywie zaworow i z bagnetu. zainteresował bym się tylko chlapaniem z bagnetu jak leci z bagnetu to sprawdzić odpowietrzenie skrzyni korbowej bo odma może być zafajdana trudno mowic o problemach z przedmuchami i z odpowietrzaniem poniewaz ajm, awx i avf maja podobna konstrukcje ukladu odpowietrzenia, nie wystepuje element zwany odma. jest prosty odolejacz z zaworkiem nadcisnieniowym ktory otwiera sie gdy wzrasta cisnienie w przestrzeni korbowej. to wszystko powoduje ze na biegu jalowym zarowno z korka wlewu oleju jak i bagnetu dmucha i mozna zauwazyc delikatny dymek. nie swiadczy to o zlym stanie silnika. stan silnika mozna ocenic na podstawie zuzycia, paliwa, oleju. w przypadku watpliwosci mozna zmierzyc kompresje. o tym wszystkim jest juz napisane w kilku watkach.
yavne Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Madas Dziękuję ci za to. TEMAT ZAMKNIĘTY ( Na wielkie szczęście )
Musashi Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Madas Dziękuję ci za to. TEMAT ZAMKNIĘTY ( Na wielkie szczęście )
pukko Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Kolega yavne przede wszystkim dość nieudolnie formułuje myśli, bez złośliwości, ale lepiej dopracować coś co wpisuje się na forum. Czytający odbierają to jako nonszalancję, niedbalstwo, brak szacunku, ot tak chlapnięte, lenistwo, może stąd takie różne reakcje. Gdybyś napisał, że kupiłeś diesla i na jałowym chlapie olejem po odkręceniu korka, w benzyniaku tak nie było i, jak to się mówi, wsio.
variocustoms Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 kiedyś miałem MB 123 220 d i też chlapało ale beczka zrobiła 350 tkm i została sprzedana i pewnie zrobiła następne 325 tkm i nadal chlapała, moja rada, nie odkręcać korka i wyjmować bagnetu na uruchomionym silniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się