truckmaniac Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 czarujesz, w oryginale tak nie wychodzi. Mozliwosci sa takie: 280-245, 288-245, 312-255, 320-288 i 345-300mm Mozliwe, że 312. Napisałem, ze nie pamiętam dokładnie, więc mi tu nie wyjeżdżaj z jakimś czarowaniem
Dev Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 wiesz doskonale co masz, 312 a 320 to ogromna roznica w wygladzie zacisku i nawet 5 letnie dziecko bedzie widzialo roznice
truckmaniac Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 wiesz doskonale co masz, 312 a 320 to ogromna roznica w wygladzie zacisku i nawet 5 letnie dziecko bedzie widzialo roznice Najebany jesteś, czy z natury takie pierdoły opowiadasz?312, a 320 to chyba 8 mm różnicy. Faktycznie ogromna różnica
Dev Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 ja jestem trzezwy ale Ty nie masz zielonego pojecia o czym tutaj pisze. Ja o wielkosci zacisku Ty o rozmiarze tarczy. Sorry za OT.
truckmaniac Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 ja jestem trzezwy ale Ty nie masz zielonego pojecia o czym tutaj pisze. Ja o wielkosci zacisku Ty o rozmiarze tarczy. Sorry za OT. A Tobie to niby o co biega. Odpisałem dziewczynie na posta, ze mam chyba 320 mm a Ty mi tu jakieś wykłady z czarowania urządzasz. Wydaje ci się, że biegam od Audi do Audi i porównuję zaciski? Żeby nie było OT. Madzia. Sorry. Być może mi sie popieprzyło i mam 312. Tego tez nie jestem pewny.
Dev Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 wrzuc foto, od razu bedzie wiadomo
Bieniek Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Nie jest tak,ze przy 2.5 w b6 jest 312?Ja tak mam. W b7 przy tym samym silniku juz jest 320 chyba...
Dev Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 wg roznej masci katalogow moze byc tak i tak, nie wiem dokladnie od czego to zalezy
Flyer Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Nie jest tak,ze przy 2.5 w b6 jest 312?Ja tak mam. W b7 przy tym samym silniku juz jest 320 chyba... Nie, kazde A4 2.5 ma 312mm oprocz B5.
Bieniek Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Nie jest tak,ze przy 2.5 w b6 jest 312?Ja tak mam. W b7 przy tym samym silniku juz jest 320 chyba... Nie, kazde A4 2.5 ma 312mm oprocz B5. Cena klockow w IC do b6,a b7 z tym silnikem rozni sie znacznie,stad wywnioskowalem o rozniej wielkosci. Sorry za blad
Flyer Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 A to dziwne... moze B7 ma jakis inny zacisk
Dev Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 ma troche inny do B5 i 6 idzie w/g oznaczenia Ferodo FDB1323 a do B7 FDB1717, minimalnie sa inne
Magdalenah Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 ma troche inny do B5 i 6 idzie w/g oznaczenia Ferodo FDB1323 a do B7 FDB1717, minimalnie sa inne Jak będę zmieniać koła, to zrobię zdjęcie tego co mam w tej chwili. I proszę mi się tu nie kłócić
Dev Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 a kto sie kloci ? Napisalem jaki jest stan faktyczny.
oktawian Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Ja teraz testuje klocki firmy steinhof - idą na pierwszy montaż do Fiata ... więc nie byle co a cena praktycznie śmieszna. W zestawie z tarczami mikoda robi się z tego mega atrakcyjnie cenowo zestaw ... W przyszły piątek zdam relację ... bo do tego czasu już jakieś 2 k km zrobię na nich
Dev Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 nie piszczą ??? ja kiedys je montowałemo, mocno piszczały
macieek Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 steinhof - idą na pierwszy montaż do Fiata ... więc nie byle co Sorki ale nie moglem sie powstrzymac. Czy fiat jest jakims autorytetem dla Ciebie? Bo dla mnie nie
Dev Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 a co masz do fiata ???? montuja w nim części jak każde inne Kolega Oktawian podał przykład niskobudżetowego zestawu i to sie chwali, nie każdego stać na wydawanie tysięcy na hamulce
macieek Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 a co masz do fiata ???? montuja w nim części jak każde inne Kolega Oktawian podał przykład niskobudżetowego zestawu i to sie chwali, nie każdego stać na wydawanie tysięcy na hamulce Wyrazilem poprostu swoj opinie na temat czy Fiat jest dla mnie autorytetem czy nie. Otóż nie jest. Co do testowania klockow to niech testuje i podzieli sie z nami opinią o ich użytkowaniu. Może okaze sie, ze sa rewelacyjne pod wzgledem stosunku jakosci do ceny? Kto wie. Poza tym sam je testowales i mowiles, ze piszczaly.
oktawian Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Ogólnie powiem tak... co by to nie było czy to fiat czy audi ... to na pierwszy montaż gówna nie wezmą ... Ich klocki mają tyle certyfikatów, że ATE się chowa począwszy od TUV do certyfikatu na brak pisków ... z Anglii i jeszcze parę tam innych. Sęk w tym, że teraz biorą mieszankę gdzieś z niemiec a sami tylko składają klocek w całość ... Tak jak mówię, jeżeli wyjdzie, że nie będzie widać różnicy między np. ATE czy TRW to nie widzę problemu żebym to zakładał ludziom ... Trzeba łamać stereotypy, że co tanie to bee ... potem tylko się czyta na forum, że ktoś świeży płyn hamulcowy JURID chce wymienić bo to przecież nie ATE ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się