Obsession Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 Ostatnio założyłem instalację LPG do swojej audiczki. Generalnie jestem przeciwnikiem gazowania, ale po wielu przemyśleniach.. założyłem Dobra do rzeczy.. Instalacja DT gas system (sekwencja podciśnieniowa). Założone szybsze wtryskiwacze. No i problem jest taki, że przy obrotach 3500-4000 przełącza na benzynę.. Czy ktoś miał podobny cyrk? Wiem, że instalacja powinna się przełączać przy 6000 obr. żeby oszczędzać wtryskiwacze... Czy jest to wina tylko konfiguracji? Oczywiście wpadnę do gazownika za jakiś czas tylko tymczasowo brak OC więc pytam informacyjnie czy ktoś miał z czymś takim styczność. Mam jeszcze jeden zarzut co do zbiornika. Jego pojemność to 40l. Wyjeżdżam gaz, zajeżdzam na stację.. rzucam tekst: "za 50 proszę" i ze zdziwieniem słyszę jak odbija przy ok 15 litrach.. Czy zawór ma jakąś regulację?
mateogda Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 Się zdecyduj albo sekwencyjna albo podciśnieniowa. Jakie listwy wtryskowe masz założone? i jakie dysze do tego? Zbiornik 40l w sedanie, dlaczego taki mały? wz niema regulacji, jest robiony pod konkretną wysokość zbiornika.
Obsession Opublikowano 28 Września 2007 Autor Opublikowano 28 Września 2007 Nie wiele wiem o instalacjach To jest sekwencja tylko coś tam mówił, ale pewnie źle zrozumialem.. 40 bo chciałem w kole i gdyby wchodziło mi te 30-35l to nic bym nie mówil bo to wystarczająco.
MoKrY Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 hmm ja w kole mam 50 litrow zbiornik
mateogda Opublikowano 29 Września 2007 Opublikowano 29 Września 2007 W miejsce koła zapasowego wchodzi nawet 59l (47l użytkowej) stąd moje zdziwienie. Co do przełączania na benzynę, wina może leżeć po stronie zamałych dysz, niskiego ciśnienia gazu albo nawet nieuzasadnionego użycia szybkich wtrysków.[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2007, 08:59 _________________________________________________Jak nie wiesz co to za wtryski to rzuć fotę spod maski
tomek25 Opublikowano 29 Września 2007 Opublikowano 29 Września 2007 Rowniez mam zbiornik 50 ltr akurat pasi na wysokosc .Moim zdaniem masz troche maly jak na silnik .
Tom-68- Opublikowano 29 Września 2007 Opublikowano 29 Września 2007 U mnie mam zamontowany zbiornik 53 litrów. oczywiście w kole, podłoga w bagazniku równa.
adamq Opublikowano 29 Września 2007 Opublikowano 29 Września 2007 U mnie 55l wszedł bez problemu U mnie mam zamontowany zbiornik 53 litrów. oczywiście w kole, podłoga w bagazniku równa. Rowniez mam zbiornik 50 ltr akurat pasi na wysokosc .Moim zdaniem masz troche maly jak na silnik . Co to za OT?? To nie śmietnik, tylko dział o instalacjach gazowych :bicz3: Wracając do tematu - podłącz się do komputera od LPG. Wydaje mi się, że wystarczy zmodyfikować mapę wtrysku i będzie ok (oczywiście sprawdź wcześniej co to za błąd, w diagnozie systemu wtrysku LPG)
kaj82 Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 ja mialem to samo i padl jakis czujnik od podcisnienia, zaraz poszukam jak to sie dokladnie nazywa
Obsession Opublikowano 30 Września 2007 Autor Opublikowano 30 Września 2007 No to będęmusial tak zrobić. Podjadę niech mi podepną i sprawdzą.. tylko trzeba oplaty porobić i się zejdzie bo hajsu nie mam:P Spojrzałem w papiery i zbiornik jest 47l, a wchodzi tak ok 15.. i w tym jest problem, ale skoro nikt tak nie miał.. Co do foty to jak zrobię to wrzucę Jak się problem wyjaśni to opiszę.
maciekg Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 Podczas przelaczania na benzynę slychac brzeczek jakby skonczyl sie gaz? Wlasnie od wczoraj mam rowniez ten sam problem, BRC24 przelacza przewaznie podczas gwaltownego skoku obrotów.
marek34 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Mi z kolei przełączał na benzynę podczas hamowania silnikiem w trasie, na mieście sporadycznie. Ustawiali kilka razy, ale nic to nie dało. W końcu wyłączyli mi automatyczne przełączanie z LPG na PB i mam spokój. Jak czuję, że kończy się gaz to przełączę sobie ręcznie i autko śmiga jak należy.
adamq Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Podczas przelaczania na benzynę slychac brzeczek jakby skonczyl sie gaz? Wlasnie od wczoraj mam rowniez ten sam problem, BRC24 przelacza przewaznie podczas gwaltownego skoku obrotów. Może ciśnienie na reduktorze jest zbyt małe? Na pewno już problem rozwiązałeś... Mi z kolei przełączał na benzynę podczas hamowania silnikiem w trasie, na mieście sporadycznie. Ustawiali kilka razy, ale nic to nie dało. W końcu wyłączyli mi automatyczne przełączanie z LPG na PB i mam spokój. Jak czuję, że kończy się gaz to przełączę sobie ręcznie i autko śmiga jak należy. Może źle ustawili cut-off?
ROGER Opublikowano 16 Grudnia 2007 Opublikowano 16 Grudnia 2007 70l też wchodzi a co do tematu to niech ci gazownik poustawia moja przy 7000 obr niema prawa przełączyć sie na benzyne
ra-v Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Jesli wchodzi ci za malo gazu tzn ze plywak jest zle ustawiony lub zle dobrany do zbiornika i zawczesnie odbija Mialem tak we wczesniejszm aucie. Przełaczanie na bezyne to kwestia ustawien w kompie gazowym lub niewydolnosci niektorych podzespolow instalacji do tego silnika. Wizyta u gazownika jest nieunikniona. Jesli dobrze ci wszystko zestroja to nawet nie bedziesz wiedzial ze jezdzisz na gazie. Pozdrawiam
Obsession Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2008 Co do tego tankowania to jest już OK. Byłem u gazownika i przestawiał coś w kompie. Chyba była to kwestia tolerancji ciśnienia czy coś w tym rodzaju i nie wypalał dużej ilości gazu. Teraz autko lepiej śmiga i tak nie zrzuca, ale mam się jeszcze ustawić na zwiększenie dawki gazu jakbym miał zastrzeżenia lub potrzeby. Mam tak, że jak gaz jest nabity na full to nie zrzuca i jest luz. Ale wraz ze spadkiem ilości gazu w butli bardziej zaczyna przełączać na benzynę (wtedy gdy potrzebuje mocy).
tomekzgierz Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Jeśli przy tych 4000 RPM nie ma objawu braku gazu to możesz mieć 1 , 2 lub dwie przyczyny na raz . 1 przyczyną jest zlewanie wtryskiwaczy gazowych spowodowane zbyt małymi dyszami , co zostało z kolei skorygowane mnożnikiem , co jednak doprowadza do zapętlenia pracy wtryskiwaczy gazowych. Sterownik to wykrywa i przełącza na benzyne by nie dopuścić do pracy na ubogiej mieszance. A gdy wtryskiwacze LPG nie pracują , tylko są na stałe otwarte , nie ma wtedy możliwości regulacji składu mieszanki i może nastąpić praca na ubogiej mieszance i przegrzanie silnika. Nieprawdą jest to , że jest to funkcja oszczędzania wtryskiwaczy , to jest funkcja niedopuszczenia do zapętlenia wtrysków lpg i czasami się trafia przy wysilonych silnikach turbo , np 1.8T APP 180 KM ale nie w wolnossącej 2,6 2 przyczyna może być spadek ciśnienia na stronie fazy lotnej , co wprowadza korekty ciśnieniowe wydłużające czasy wtrysków , i wtedy również następuje zapętlenie. Ale próg błędu "zbyt niskie ciśnienie gazu" powinien wyłapać taki spadek ciśnienia i zasygnalizować to jako poprostu brak gazu ( że chyba próg jest ustawiony na 0,2 bara o powinien 0,6 bara) Spadek ciśnienia po stronie fazy lotnej , ma związek ze spadkiem ciśnienia po stronie płynnej , więc może występować przewężenie miedzianki - rozwiercić końce wiertłem 4mm , odpływ fazy ciekłej od smoka w butli - obrócić butle tak , aby faza ciekła napływała na smok podczas przyśpieszania. Jak widać przyczyn może być kilka. Ale stawiał bym na zbyt małe dysze , to najczęstszy grzech obiboków i partaczy , można to podciągnąć elektroniką żeby nie wywalało check engine , ale są pewne tego granice , a kiedy się przegnie , to występuje wsponiane zlanie. Może występować również usterka zbyt małe dysze + spadek ciśnienia. Widziałem różne anomalia . A jeśli chodzi o napełnianie butli , to myśle że jeśli tak jest od początku to założył Ci wielozawór nie od takiej butli jak potrzeba , a jeśli się skitrało po jakimś czasie to pływak ci się obrucił na ośce i za wcześnie odcina. Pozdrawiam .
Obsession Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2008 Wiem, że specjalnie zamawiali szybsze wtryskiwacze bo te co planowali w instalacji na początku nie zdały by egzaminu. Nie wiem jakie wtryskiwacze zostały w końcu zainstalowane bo szczerze mówiąc nie wiele by mi to powiedziało, ale dowiem się jak będę tam u nich. Spytam się też i napiszę co poprawiali konkretniej przy ostatniej regulacji bo teraz przy odbiorze nie miałem takiej możliwości.
michal_g84 Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 u mnie też tak jest że jak przejdzie na gaz to jak wejde na 6000 obr/min to przełącza się na benzyne, ja mam zbiornik w kole i zamontowałem maksymalny jaki wszedł i mam pojemnosc 67l (użytkowe 57,6l), nic nie wystaje jest tyle ile trzeba, mam do was pytanie mam instalke Landirenzo Omegas i załącza się po zagrzaniu parownika do tych chyba okolo 40st. C, ale to jest dopiero po około 4, 5 km , moje pytanie czy musi tak długo się on grzać, temp. wody w chlodnicy jest już wtedy 90 st. C. Pomoże ktoś mi to wyjaśnić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się