Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czy ktoś jeźdźi na chińskim kolektorze żeliwnym w 1.8T ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR

Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%).

Witam

Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR

Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%).

:wtf:

Colo nie wszystkich moze stac na kupno GTRS od razu. Co prawda te hybrydy to mnie tez nie przekonuja ale jak ktos chce to czemu nie. Ale jak sie rozleci hybryda to koszta ida do gory

Kolektor wydechowy ci nie potrzebyny. Na tej hybrydzie to nie licz ze zrobisz wiecej jak 230 :wink4:

Skoro planuje iść wyżej to jaki jest sens ładować tą hybrydę a później się zdziwić ?

:wtf:

Colo nie wszystkich moze stac na kupno GTRS od razu. Co prawda te hybrydy to mnie tez nie przekonuja ale jak ktos chce to czemu nie. Ale jak sie rozleci hybryda to koszta ida do gory

Kolektor wydechowy ci nie potrzebyny. Na tej hybrydzie to nie licz ze zrobisz wiecej jak 230 :wink4:

Skoro planuje iść wyżej to jaki jest sens ładować tą hybrydę a później się zdziwić ?

Hybrydę będę zakładał ponieważ praktycznie nic mnie nie kosztowała w innym przypadku nawet bym jej nie zakładał, co do wyników po strojeniu tego wszystkiego też nie podejrzewam że się zawiodę bo nie mam konkretnych wymagań. Cały ten mały projekt traktuję bardziej jako pewną naukę i zdobycie pewnego doświadczenia na własnej skórze. Większą turbinę ( GTRS-a ) założę jeżeli się rozpadnie ta hybryda lub po strojeniu wszystkiego okaże się że nie wyszło nawet 210Ps

Spoko loko ale pewnie szybko stwierdzisz, że powiedzmy 230ps to mało ;)

Aaaa zapomniałem dodać...Powodzonka i założ temat jak zrobisz autko ;)

Opublikowano

CoLo jak już wszystko będzie gotowe to temat założę nawet jak będzie kicha :wink4: uważam że człowiek za szybko się przyzwyczaja do pewnych rzeczy i nie zależnie ile bym miał tej mocy to po jakimś czasie będzie mało :naughty: a Tobie te 350Ps nie robi się coraz wolniejsze ?? :wink4:

Rozjemca hamowałeś swoje auto na hybrydzie ??

Opublikowano

Kolego, zapomnij o 250 PS na tej hybrydzie :)

ogólnie to szkoda kasy na resztę gratów dla tych 230 koni

jak już większe turbo to tylko GT28RS/2871R :)[br]Dopisany: 25 Październik 2010, 14:28_________________________________________________a odnośnie kolektora, to ATP daje radę, ale gdybym szedł w większą moc to tylko i wyłącznie baranek

Opublikowano

nie ma co gdybac, kolega chce zlozyc setup na hybrydzie k04 wiec niech robi, powodzenia i oby jak najdluzej wytrzymala dmuchawka :good:

Opublikowano

Z tą wytrzymałością dmuchawki to pewnie się przyda trochę szczęścia :decayed:

Co do wałków od ADR-a to zakłada się je bez żadnych udziwnień, normalnie na znaki ??

Opublikowano

Te moje kucyki to starczyły na ok miesiąc :rolleyes:

Masa robi swoje...

Opublikowano

Te moje kucyki to starczyły na ok miesiąc :rolleyes:

Masa robi swoje...

Ty chyba za mały silnik masz. :naughty:

Opublikowano

Te moje kucyki to starczyły na ok miesiąc :rolleyes:

Masa robi swoje...

Ty chyba za mały silnik masz. :naughty:

Możliwe :gwizdanie:

Wiesz auto nawet jedzie ale tak nie dokońca jak bym chciał :wink4:

Chyba jakieś duuużo większe turbo by się przydało i jakieś 450KM :tongue4:

Opublikowano

Rozjemca hamowałeś swoje auto na hybrydzie ??

Nie hamowalem, shamuję jak je skończę, a obecnie mam brak funduszy. Ze wskazań przepływomierza wynika że powinno mieć ok 230 km. Jak chcesz pogadać albo zobaczyć co tam mam i jak jeździ to wbijaj kiedyś w piątek na spota pod mcdonaldsa na puławskiej :wink4:

Opublikowano

Nie baw sie w hybrydo, bo to strata kasy. Odczekaj i wsadzaj garetta.

szogun0 napisał:

Dopytajcie Rogala, wałki od ADR-a nic nie zmieniają.

??? oto Ci nowina, jakoś w moim aucie dały i to sporo w górnej partii obrotów !!!

Owszem efekty może sa znikome, ale przy serii i małych sprężarkach.

Opublikowano

Czy wałki od ADR-a pasują p&p i ustawia je się normalnie na znaki ??

Opublikowano

Tak

Opublikowano

Nie baw sie w hybrydo, bo to strata kasy. Odczekaj i wsadzaj garetta.

szogun0 napisał:

Dopytajcie Rogala, wałki od ADR-a nic nie zmieniają.

??? oto Ci nowina, jakoś w moim aucie dały i to sporo w górnej partii obrotów !!!

Owszem efekty może sa znikome, ale przy serii i małych sprężarkach.

Miał w swojej skodzie i nie zachwalał.

Opublikowano

Nie baw sie w hybrydo, bo to strata kasy. Odczekaj i wsadzaj garetta.

szogun0 napisał:

Dopytajcie Rogala, wałki od ADR-a nic nie zmieniają.

??? oto Ci nowina, jakoś w moim aucie dały i to sporo w górnej partii obrotów !!!

Owszem efekty może sa znikome, ale przy serii i małych sprężarkach.

Miał w swojej skodzie i nie zachwalał.

Na k03s ;)

Opublikowano

spytaj Gregora czy wałki od ADR-a nic nie dają , mysle ze jego zdanie troszke znaczy :good:

Przy serii lub tak jak miał Rogal K03s wyniki są znikome , ale na wiekszych lochach juz czuć różnice u "góry"

Opublikowano

Zerknijcie na mój wykres i macie odpowiedź :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...