patryk10015 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 ja mam felge 8J oponka 245 et 43 i też jest cacy
kaju Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 ja mam felge 8J oponka 245 et 43 i też jest cacy Yebaniutki mi prz 8,5J 225 było w sam raz na szerokość, a co dopiero taki setup poka jakąś fote
jozek726 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 przypomni mi ktoś jaki jest w bixach ? BA9s - piny symetryczne, BAX9s - piny asymetryczne ???
jozek726 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 dziękował, a pytanie numer 2 ile ważą mniej więcej 2 18 calowe felgi z oponami ?
kaju Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 dziękował, a pytanie numer 2 ile ważą mniej więcej 2 18 calowe felgi z oponami ? Moje flaty z oponami ważyły 46kg.
slo Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 dziękował, a pytanie numer 2 ile ważą mniej więcej 2 18 calowe felgi z oponami ? Moje flaty z oponami ważyły 46kg. dwie felgi z oponami 46kilo?
jozek726 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 dziękował, a pytanie numer 2 ile ważą mniej więcej 2 18 calowe felgi z oponami ? Moje flaty z oponami ważyły 46kg. 2 sztuki ?
kaju Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Tak, dwie sztuki, jeden flat z continentalem 23kg.
Rafi78 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 co sądzicie o gwincie vogtland?? nie wiem jak gwint ale same sprężynki testowałem i naprawdę extra
pocas Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Pytanie za sto punktów. Dzisiaj na trasie odmówiła mi współpracy klima. Żeby było śmiesznie jechałem do Wawy jak była największa nawałnica. Oczywiście okna w mig zaparowały, a tu zonk. Klima nie działa. Z obserwacji moich wynikło że przy jeździe po mieście (do 100km/h) wszystko ok, natomiast na trasie (>150km/h) dmuchało wilgotnym i ciepłym powietrzem. Zupełnie jakby w trybie Econo.
dudas307 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Miałem tak samo jak mi padł czujnik ciśnienia.
dudas307 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Sprawdź co vag pokazuje najpierw. Mnie kosztował 260zł, a znajduje się pod lampą kierowcy, wymiana jest bajecznie prosta i nie ucieknie czynnik z klimy przy wymianie
turzol Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Miałem tak samo jak mi padł czujnik ciśnienia. ale w przypadku braku ciśnienia sterownik przełącza się na econ z tego co wiem. U mnie było tak , ze z dnia na dzien przestała działać klima i kratek dmuchało nie schłodzone powietrze. W sterowniku bez błędów, układ sprawdzony i szczelny, czynnik w normie, ciśnienie również. Okazało się, że padło sprzęgło zrywne sprężarki - takie czarne cuś na wieloklinie.
dudas307 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Dokładnie tak jak piszesz, ale pierwsze objawy były takie, że raz się załączał, a raz włączał ECON, aż się wysrał całkowicie.
marcin9680 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Pytanie za sto punktów. Dzisiaj na trasie odmówiła mi współpracy klima. Żeby było śmiesznie jechałem do Wawy jak była największa nawałnica. Oczywiście okna w mig zaparowały, a tu zonk. Klima nie działa. Z obserwacji moich wynikło że przy jeździe po mieście (do 100km/h) wszystko ok, natomiast na trasie (>150km/h) dmuchało wilgotnym i ciepłym powietrzem. Zupełnie jakby w trybie Econo. Ja rowniez mialem cos takiego , klima nie przelanczala sie w tryp ECON , pracowala jak najbardziej tyle tylko ze nie dmuchala zimnym powietrzem. Po przeczytaniu kilku podobnych postow na forum i ogolnie z internetu okazalo sie , ze padlo "zrywne sprzeglo kompresora klimatyzacji" jednak , ze w naszych B6 byly montowane kompresory z dwoma rodzajami tzw. zrywnych sprzegiel. Pierwszy rodzaj to z typowym zrywnym sprzeglem tak jak na zalaczonym obrazku: Auto-klima oraz drugi rodzaj zrywnego sprzegla (ponoc stosowany byl w pierwszych modelach produkcji naszych A4) choc nazywanego inaczej i dzialajacego na troche innej zasadzie , taki rodzaj owego zrywnego sprzegla Ja mialem w Moim kompresorze: Auto-klima Jak pojawil sie ten sam problem w Moim aucie to naprawde ciezko bylo uzyskac fachowa pomoc u tzw. specjalistow zajmujacych sie serwisem i naprawa klimatyzacji Ogolnie mieszkam w UK a klima mi padla , krotko przed wyjazdem do Polski w odwiedziny dlatego postanowilem naprawic to w Polsce w Moim miescie Gorzow Wlkp. i tu ZONK :facepalm::facepalm: 5 czy tez 6 serwisow od klimatyzacji odrazu chciala wymienic kompresor na nowy oczywiscie w dobrej cenie wraz z robocizna za tylko 1500zl bo sugerowali zatarcie kompresora , kolejne dwie firmy sugerowaly uszkodzenie specjalnego zaworu w kompresorze a inni to wogole pieprzyli glupoty Dopiero wykonanie telefonu i podroz do firmy zajmujacej sie serwisem i sprzedaza czesci do klimatyzacji w Poznaniu odniosla sukces. 500zl to calkowity koszt naprawy wliczajac nowe ori czesci , robocizne , napelnienie ukladu i sprawdzenie szczelnoci no i 100zl podroz w dwie strony Klima chodzi jak ta lala nic zlego sie nie dzieje i obylo sie bez wymiany kompresora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się