Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Ratunku! Co to i z czym zjeść? Zdechła klima...

352996a13d8663e1129a5a9f7a715917.jpg

Natapane z P8

Kolego najpierw sprawdz czy przypadkiem nie padlo sprzegielko w kompresorze a pozniej szukaj innych przyczyn.

U mnie tez po podlaczeniu kompa pokazywalo blad z tym zaworem i wszyscy chcieli wymieniac kompresor a to bylo uszkodzone sprzegielko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Ok. Jutro rozkrecam sprzęgło

Natapane z P8

Jezeli uklad jest szczelny i kompresor ma oliwe to najszybciej padajaca czescia kompresora jest wlasnie to sprzegielko gdyz np. podczas postoju na swiatlach kompresor jest na chwile rozlanczany i podczas gwaltownego ruszenia kompresor ponownie jest zalanczany a tym samym bardzo szybko ulegaja zuzyciu czesci tego sprzegielka. Edytowane przez marcin9680
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to sprzęgiełko zdiagnozować bez demontażu ?

Mam u siebie te same błędy

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356596-nastawnik-klimy-n280/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to sprzęgiełko zdiagnozować bez demontażu ?

Mam u siebie te same błędy

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356596-nastawnik-klimy-n280/

Raczej chyba tylko pozostaje rozbiorka , tam sa takie specjalne gumki w srodku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam weiteca, dałem 800zl za używany.

Twój gwint jest mega wygodny pamietam jak jechałem Twoim autem i byłem zdziwiony że tak ładnie nierówności wybierał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam weiteca, dałem 800zl za używany.

Twój gwint jest mega wygodny pamietam jak jechałem Twoim autem i byłem zdziwiony że tak ładnie nierówności wybierał
Dzieki, za to jak miałem 1bv to plomby miały wypaść:) KW też się dobrze spisywał, miałem go w b5 3 lata i wybierał super
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, za dużo dziur w zębach.......inaczej by plomby nie wypadały :wink:

Dziwne to jest, ja jeżdżę na 1BV i mi jakoś za twardo nie jest, miałem TA i różnica jest kolosalna. TA w porównaniu do BV to beton - no ale taka jest idea gwintu. Ma się trzymać w zakrętach, a na miękkim i skręconym to chyba nie bardzo???

Swoją drogą, to sprężyny w BV są mega sztywne, ciężko z nimi się walczy - te z TA były bardziej podatne, oczywiście mam na myśli tył. A mimo wszystko BV jest bardziej komfortowe.

Ile ludzi, tyle opinii. Jedno jest pewne. Większości na forum zależy na wyglądzie auta i w zaparte pójdzie, że na 235/35/19 jest ten sam komfort co na 205/50/17 itd...itd. Z resztą sam tego doświadczyłem, na własnych autach.

I obiektywnie rzecz ujmując na większej feldze, szerszej oponie i gwincie nawet tym najlepszym nie będzie większego komfortu niż na serii. Do innego stanu rzeczy nikt mnie nie przekona, bo za długo siedzę w tych zabawkach.

Ale na niczym auto nie będzie tak ładnie wyglądać, jak na większej feldze z naciągiem i odpowiednio spasowanym gwincie :banan:

Edytowane przez grzes283
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie narobiłaś szkody tym właśnie gwintem, TA nadaje się do auta które wyjeżdża raz w tygodniu a nie do auta które robi miesięcznie 2000km na 19" kołach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja podsumuje to opinią która ostatnio słyszałem

"B6D to kółko wzajemnej adoracji,gdzie nacisk się kładzie na glebę i wielkie koło, a to nie ma nic z komfortem i bezpieczeństwem"

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc coś w tym prawdy jest, może poza tył kółkiem wzajemnej adoracji, bo póki co nie zauważyłem takiego zachowania. Aczkolwiek bardzo mało jest obiektywnych opinii, raczej każdy się wymądrza.

Każdy ma prawo do swojego zdania, ale niech to bedzie zdanie poparte doświadczeniem i wiedzą, a nie na zasadzie.....bo kolega ma i jest fajne :facepalm:

Masz Grześ na własnej skórze do odczucia i powiedz.....jest różnica miedzy 19" a 17"??


Sam sobie narobiłaś szkody tym właśnie gwintem, TA nadaje się do auta które wyjeżdża raz w tygodniu a nie do auta które robi miesięcznie 2000km na 19" kołach:)

Możliwe, na pudełku nie było napisane, że do jazdy 100 kilometrów miesięcznie :grin:

Po prostu shit, powiedz co mozna oczekiwać od gwintu za tysiaka :facepalm: Chociaż dobrze mówisz, jak miał bym auto tylko na zloty parkingowe pod marketem, to zakup TA jest mega ekonomiczny :grin: Olać to, każdy jeździ na czym jeździ.....zaraz znowu sie zrobi temat na pięc stron o niczym :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem TA gwint w touranie crossie i wygląd był kox ale jazda była masakrą, teraz w b6 mam 1BV i w porównaniu do ex b7 które było na serii amorach i Eibach Pro Kit -30 to te 1BV to jest beton dla mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześ nigdy na 17tkach nie jeździłem a lato zawsze było na niskim profilu

Ale kiedyś na Śląskich była rozmowa na temat kół i wyszło

15-16 nie ma różnicy/16-17 nie ma różnicy/17-18 nie ma różnicy/18-19 i tu też nie ma różnicy

Wiec wyszło na to że między 15a19 żadnej różnicy nie ma :grin:

A tak na poważnie nie mam parcia na dużą zimę i jest 16tka ale dla mnie to jest masakra i zawsze odliczam dni do wiosny :naughty:

A po jeździe ładnych parę lat na 18tkach zmiana na 19cie już nie ma znaczenia i komfort jest taki sam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BV masz oznaczone jako sportowe, więc będzie bardziej sztywne i bardziej twarde od standardowego. Co do sprężyn to całkiem możliwe, bo tak jak gdzieś już pisałem, że te z BV sa mega twarde, ciężko było je wytargać i włożyć w swoje miejsce....zresztą jak byś na standardowe amorki założył sprężyny od BV, to też będzie bardziej komfortowo niź na kompletnym BV - to normalne.


Grześ nigdy na 17tkach nie jeździłem a lato zawsze było na niskim profilu

Ale kiedyś na Śląskich była rozmowa na temat kół i wyszło

15-16 nie ma różnicy/16-17 nie ma różnicy/17-18 nie ma różnicy/18-19 i tu też nie ma różnicy

Wiec wyszło na to że między 15a19 żadnej różnicy nie ma :grin:

A tak na poważnie nie mam parcia na dużą zimę i jest 16tka ale dla mnie to jest masakra i zawsze odliczam dni do wiosny :naughty:

A po jeździe ładnych parę lat na 18tkach zmiana na 19cie już nie ma znaczenia i komfort jest taki sam :wink:

:grin: dobre z tą różnicą.

Ja tam mam silne uczucia i czuję różnice między 17 a 18....ale tak jak pisałem, ktoś dla kogo ważniejszy jest wygląd po prostu nie zwraca uwagi i jest to zrozumłe :) W Borze przez 5 lat jeździłem na 18 i TA i wszystko mi pasowało, ale robiłem dziennie 10 - 15 km po dobrej trasie i nie miałem kompa co by pokazywał spalanie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem jest różnica , mam 17 na zime przy jezdzie na złej nawierzchni nie trzeba tak uważać czy to jakiś dołek czy costam wiadomo opona większa , ogólnie koło lżejsze i lepsze do zapierdzielania ;) 19 to już jest dośc spore koło , cięższe , no i tu juz raczej na dołeczkach nie poszalejemy , fakt na dobrej drodze bez różnicy wiekszej . gwint a gwint to różnica , zrobiłem kilka km na kw i jestem mega zadowolony jak pracuje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja polece klasykiem z starego battalionu: "za to co f pakowaliście mielibyście 6 lat młotrzego" :grin: :grin:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


a ja polece klasykiem z starego battalionu: "za to co f pakowaliście mielibyście 6 lat młotrzego"

ale po co ? :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...