Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trzeba sobie jakoś radzić :decayed:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hammer Ty to chyba masz jakieś układy w głównym światowym archiwum porno:grin::grin::grin:

Za rok na Eroticonie będzie oficjalna koronację na króla porno :decayed:

Opublikowano

Panowie na ktoś dostęp do Elsy.

chodzi mi o schematy elektryczne i opis biegunów w kostkach

Opublikowano

Wrclaguna.

---------- Post dopisany at 22:16 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ----------

Gościu wrzucił do ciekawych aukcji allegro. Jak jesteśmy w temacie modelek to patrzcie na tą Mercedes E320 Cdi | eBay :kox:

Opublikowano

Pany, trzymać kciuki, jutro mam pierwszą rozmowę o pracę :)

Opublikowano

Pierwsza rozmowa o pracę i już b6 jeździsz :decayed: nieźle, ale kciuki będę trzymał :wink:

Opublikowano

Daniel małe OT

który Bez. w Wiedniu zamieszkujesz? :wink:

Opublikowano
Pierwsza rozmowa o pracę i już b6 jeździsz :decayed: nieźle, ale kciuki będę trzymał :wink:

Dobrze nakradł, to ma :decayed:

Opublikowano
Pierwsza rozmowa o pracę i już b6 jeździsz :decayed: nieźle, ale kciuki będę trzymał :wink:

Dobrze nakradł, to ma :decayed:

:grin:

Opublikowano

Witam!

Pany pytanka dla znawcow a mianowicie z tego co slyszalem to sprzeglo od BRD jest bardziej wytrzymalsze od takiego do AWX lu AVF a czy kolo dwumasowe rowniez i czy taki zestaw od BRD podejdzie do AWX-a ze skrzynia 6-cio biegowa HCF ? i kolejna rzecz , ktos z Was moze szanowni koledzy zmienil i jezdzi z tardycyjnym kolem zamachowym ? jak tak to jakies problem itp. ?

---------- Post dopisany at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany at 22:58 ----------

Bedac w Polsce w Sierpniu planuje wkoncu montaz wtryskow BQ oraz zalozenie FMIC + turbinka GTB220VK od 3.0 TDi :kox: i wskoczy moze skrzynia 6-cio biegowa jak nastarczy funduszy a jak nie to dopiero w Grudniu.

Opublikowano

Ile koni planujesz? Z tego co widzę to z 210-215 ? Sprzęgło seria AWX/AVF to loteria. Jeśli będziesz miał mocno od dołu to szykuj się na zmianę sprzęgła.

No i zastanów się nad jednomasem

Opublikowano
Ile koni planujesz? Z tego co widzę to z 210-215 ? Sprzęgło seria AWX/AVF to loteria. Jeśli będziesz miał mocno od dołu to szykuj się na zmianę sprzęgła.

No i zastanów się nad jednomasem

No wlasnie jezeli chodzi o moc to cos w tych granicach ale widzialem wykresy z hamowni aut z tymi turbinkami od goscia , ktory zajmuje sie montazem tych turbinek oraz strojeniem wszystkiego aby autko hulalo jak nalezy i czesto gesto 1.9 tdi osiagaja moc miedzy 238 do nawet 250 kucy i momentem obrotowym miedzy 420Nm a nawet 490Nm :kox: a turbinka dmucha az 2 bary po zrobionym portingu kolektora wydechowego dlatego wlasnie musze sie zastanowic co ze sprzeglem zrobic?

Czy wstawic taki zestawik od BRD ale czy kolo dwumasowe podejdzie bo sprzeglo napewno pasuje p&p do skrzyni od AVF-a czy tez moze wsadzic tradycyjne sztywne kolo zamachowe :eusathink: bo kompletne sprzeglo SACHS PERFORMANCE to juz zabija portfel konkretnie :facepalm:

Opublikowano

sprzęgła masz takie same AWX i AVF. Do 400Nm moze i by wytrzymało, później zależy jak będziesz jeździć ale raczej po jakimś czasie do wymiany

Jednomas też jakieś wyjście, jest niezniszczalne ale też bardziej telepie podczas ruszania

Opublikowano
sprzęgła masz takie same AWX i AVF. Do 400Nm moze i by wytrzymało, później zależy jak będziesz jeździć ale raczej po jakimś czasie do wymiany

Jednomas też jakieś wyjście, jest niezniszczalne ale też bardziej telepie podczas ruszania

Nie chce byc przemondrzaly ale mi sie chyba wydaje , ze sprzeglo od AVF-a ma wieksza srednice a nizeli do AWX-a :eusathink:

Opublikowano

ilość zębów taka sama, AVF ma bodajrze 240mm, AWX 230mm chyba więc sprzęgło z AVF mało polepszy :)

Opublikowano

dwumas AVF czy BRD jest taki sam sprzęgło BRD podejdzie P&P do AVF i jest zdecydowanie mocniejsze trzyma nawet 450Nm,GTB2260 w a4 b6 to wyzwanie jeśli ma zostać ori puszka filtra powietrza,mało miejsca jest a GTB2260 to bydle potężne,zastanów się nad gtb1756,wejdzie bez problemu i 210Ps/220Ps jest osiągalne i 430Nm czy 450Nm :decayed: i dwumas spokojnie wytrzymuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...