Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.

P+T masz? Ciężko znaleźć te rodzynki:kwasny:

Tak P+T kupowałem kiedyś nowe w ASO, teraz kosztują prawie raz tyle.

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

na moje wyglada na 19" :slina:

Opublikowano

Golym okiem widac, ze 20 cali o ile dobrze pamietam z S8 ale tu nie jestem pewien :wink:

---------- Post dopisany at 14:16 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ----------

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.

Tomek nie wiem jak u Ciebie ale mialem pare audi A4 i kazda nadsterowna w ch.. .

Audi sie wogole nie popisalo w tym temacie.

A juz s4 S6 to wogole dramat i czuc to najbardziej na mokrym w ostrym zakrecie.

DRAMAT w aucie z serii S.

No ale jak silnik wisi na belce i halogenie z przodu to co tu sie spodziewac :decayed:

Opublikowano

Koledzy jade dzis wymienic oponki na swoich 18" poki co na alusach sa stare dwie na smietnik dwie chce zostawic na mały handelek, w garazu mam 4 nowki i pytanie czy przy wymianie opon moge zostawic stare oponki? Czy to dobra wola punktu zmiany opon? Czy maja obowiazek ode mnie wziac stare jezeli powiem ze chce je zostawic u nich? Czy takie punkty zmiany opon zabieraja stare tylko w przypadku gdy klient kupuje u nich nowe i wywaza?

Opublikowano
Koledzy jade dzis wymienic oponki na swoich 18" poki co na alusach sa stare dwie na smietnik dwie chce zostawic na mały handelek, w garazu mam 4 nowki i pytanie czy przy wymianie opon moge zostawic stare oponki? Czy to dobra wola punktu zmiany opon? Czy maja obowiazek ode mnie wziac stare jezeli powiem ze chce je zostawic u nich? Czy takie punkty zmiany opon zabieraja stare tylko w przypadku gdy klient kupuje u nich nowe i wywaza?

Myślę że nie będzie problemu jak je zostawisz.

---------- Post dopisany at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany at 14:25 ----------

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.

Tomek nie wiem jak u Ciebie ale mialem pare audi A4 i kazda nadsterowna w ch.. .

Audi sie wogole nie popisalo w tym temacie.

A juz s4 S6 to wogole dramat i czuc to najbardziej na mokrym w ostrym zakrecie.

DRAMAT w aucie z serii S.

No ale jak silnik wisi na belce i halogenie z przodu to co tu sie spodziewac :decayed:

To chyba kwestia tego jak kto mocno wchodzi w zakręt, jakie ma gumy, jaki zawias. Ja póki co nie narzekam :wink:

Opublikowano

Tomek moze nie masz porownania.

Ja odkad latam e91 to widze mega roznice.

Poza tym nie mysl, ze jezdzilem na baloniastych 17stkach i zawiasem gdzie kubek kawy wchodzi bez problemu:wink:

Malo tego Ty masz oske a ja mowie o quattro.

Moze jestem przewrazliwiony:decayed:

Opublikowano
Tomek moze nie masz porownania.

Ja odkad latam e91 to widze mega roznice.

Poza tym nie mysl, ze jezdzilem na baloniastych 17stkach i zawiasem gdzie kubek kawy wchodzi bez problemu:wink:

Malo tego Ty masz oske a ja mowie o quattro.

Moze jestem przewrazliwiony:decayed:

Może tak być :decayed:

Opublikowano

B6 nadsterowne? Ja zaobserwowałem zupełnie co innego - podsterowność, nie jakąś super dużą ale zawsze...

Opublikowano
Tomek moze nie masz porownania.

Ja odkad latam e91 to widze mega roznice.

Poza tym nie mysl, ze jezdzilem na baloniastych 17stkach i zawiasem gdzie kubek kawy wchodzi bez problemu:wink:

Malo tego Ty masz oske a ja mowie o quattro.

Moze jestem przewrazliwiony:decayed:

Może tak być :decayed:

ma 2 bmw i hejtuje audi, do piekla z nim :polew:
Opublikowano
B6 nadsterowne? Ja zaobserwowałem zupełnie co innego - podsterowność, nie jakąś super dużą ale zawsze...

Wojtek się pomylił.... Wandaj i ja piszemy o podsterowności, nadsterowne to może być BMW

Opublikowano

Ogólnie u mnie przy Q sprawa rozbija się o motor, trochę on jednak waży... Ale i tak bym nie zamienił Q na nic innego :decayed:

Osobiście wolę jak auto jest nadsterowne, o wiele lepiej mi się jeździ takimi furkami :wink:

Najbardziej z BMW brakuje mi precyzyjnego układu kierowniczego

@up nadsterowny to może być nawet polder :decayed:

Opublikowano

Fakt, nawet w Q jest lipa jak się za szybko wjedzie w zakręt - podsterowność daje o sobie znać. IMO za bardzo.

Jak pożyczałem samochód dziewczynie to tłumaczyłem: Pamiętaj, że Q na początku zakrętu jedzie jak ośka. Żebyś się nie przejechała:grin:

Opublikowano
Fakt, nawet w Q jest lipa jak się za szybko wjedzie w zakręt - podsterowność daje o sobie znać. IMO za bardzo.

Jak pożyczałem samochód dziewczynie to tłumaczyłem: Pamiętaj, że Q na początku zakrętu jedzie jak ośka. Żebyś się nie przejechała:grin:

Trzeba było jej powiedzieć żeby wchodziła z pedałem w podłodze, wtedy by pojechała w stylu Q :decayed::wink:

Opublikowano
B6 nadsterowne? Ja zaobserwowałem zupełnie co innego - podsterowność, nie jakąś super dużą ale zawsze...

Podsterowneeeee:wink:

Opublikowano
B6 nadsterowne? Ja zaobserwowałem zupełnie co innego - podsterowność, nie jakąś super dużą ale zawsze...

Podsterowneeeee:wink:

Dobrze, już dobrze, nie krzycz na mnie.... :decayed::wink:

Opublikowano
Tomek moze nie masz porownania.

Ja odkad latam e91 to widze mega roznice.

Poza tym nie mysl, ze jezdzilem na baloniastych 17stkach i zawiasem gdzie kubek kawy wchodzi bez problemu:wink:

Malo tego Ty masz oske a ja mowie o quattro.

Moze jestem przewrazliwiony:decayed:

Może tak być :decayed:

ma 2 bmw i hejtuje audi, do piekla z nim :polew:

Tak sie jakos zlozylo ale nie ma co sie na jedna marke zamykac :decayed:

W moim przedziale finansowym nie bylo nic sensownnego w audi:kwasny:

Swoja droga dobrze mi w wiesniakowozach:polew:

Opublikowano

Chlopaki przy wymianie opon jak poprosilem aby sprawdzili alufelgi czy sa proste to tak jeden mowi ze jak zalozy opony to wtedy sprawdzi heee? Ciekawe hm... Gdzie ja przyjechalem zmieniac opony? Sprawdzal kolo alufelge goła miala parametry 5/20 i powiedzial ze to jest ok po czym w,ial sie za zakladanie opony na ta felge. Sa jakies odchylenia ktore sa akceptowane?

Opublikowano

MzIkGsW.jpg

wymieniłem dziś spinki, trochę było tych połamanych :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...