sebolc Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 robił ktoś w tej firmie tuning swojego tdi??? zastanawiam się a firma nazbyt znana nie jest a może polecilibyście coś w okolicy? bo nie wszyscy mają hamownie do quattro ;/ p.s. interesuje mnie max bez zmian w silniku i osprzęcie
marewel Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Znam troche czlowieka po jego modach na golfie,i moge powiedziec ze ma pojecie.
sebolc Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 znaczy że polecił byś
wojtas-audi Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Jaka cena gdzie on sie miesci ?
sebolc Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 wejdź na ich strone www.EVOLUTIONmotorSPORT.pl tam są dane kontaktowe
marewel Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 znaczy że polecił byś Bezapelacyjnie i z czystym sumieniem TAK
szczuraz Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 i jak sebolc robiłeś tam auto ? stosunek jakość / cena ?
audiomaniak Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 gdzie ma siedzibę ta firma? Chyba tu: Wrocław ul. Żernicka 205(dojazd od ul. Przedniej) pozdr
ArkadiuS Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 gdzie ma siedzibę ta firma? Chyba tu: Wrocław ul. Żernicka 205(dojazd od ul. Przedniej) pozdr bzdury opowiadasz . Tu jest siedziba Wrocław, Średzka 1. W następnym tygodniu przejadę się do nich pogadać i zobaczyć jak wygląda zakład
Winiu Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 http://www.jetronik.pl/ Przy ulicy Opolskiej we Wrocławiu, hamownia na quattro, warsztat na miano XXI wieku, profesjonalne podejscie, koles wszystko robi w Twojej obecności i opowiada Ci co robi. 2 tygodnie temu chipowałem swoje 2.0 tdi i jestem zadowolony.
ArkadiuS Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 http://www.jetronik.pl/ Przy ulicy Opolskiej we Wrocławiu, hamownia na quattro, warsztat na miano XXI wieku, profesjonalne podejscie, koles wszystko robi w Twojej obecności i opowiada Ci co robi. 2 tygodnie temu chipowałem swoje 2.0 tdi i jestem zadowolony. i ile Ci tam wyszło na hamowni po chipie? i jaki koszt?
ctv Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 http://www.jetronik.pl/ Przy ulicy Opolskiej we Wrocławiu, hamownia na quattro, warsztat na miano XXI wieku, profesjonalne podejscie, koles wszystko robi w Twojej obecności i opowiada Ci co robi. 2 tygodnie temu chipowałem swoje 2.0 tdi i jestem zadowolony.
sebolc Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 zmailowałem się z typkiem i mówił że quattro zrobi za 1200, nie wiem jak by było z kilkoma autami, mogę się dowiedzieć, teraz na zimę nie będę nic cudował bo 131 wystarczy na śniegu, ale po nowym roku jak najbardziej się zgłoszę. zmieniłem rozrząd, jeszcze poduchy pod silnikiem i łożyska z tyłu muszę wymienić. jak by ktoś reflektował to piszcie, dowiem się czy zniżka będzie i przy ilu sztukach [br]Dopisany: 26 Listopad 2010, 18:43_________________________________________________ http://www.jetronik.pl/ Przy ulicy Opolskiej we Wrocławiu, hamownia na quattro, warsztat na miano XXI wieku, profesjonalne podejscie, koles wszystko robi w Twojej obecności i opowiada Ci co robi. 2 tygodnie temu chipowałem swoje 2.0 tdi i jestem zadowolony. ArkadiuS czy zmieniałeś coś w osprzęcie silnika na te 202 ps i 400nm??? ja celuje w 140-150km i 400 mn
David Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 no jasne ze zmienial wlozone Turbo BRD i 2x IC Ty masz Avf-a wiec po samym programie powininies miec 165-175 ps i ok 370-380Nm
sebolc Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 nie chce przesadzić żebym nie musiał wymieniać sprzęgła, moja mała też jeździ czasami tym autem, a wiesz jak jest duża moc+miasto+kobieta z manualem........ dalej nie trzeba tłumaczyć turbo też bym zostawił bo jest suchutkie i w bardzo dobrej kondycji, także IC nie chce ruszać, mam zamiar zrobić tak żeby skończyć na samym programie, jak się znudzę bo będzie za "słaby" to wtedy pomyśle co dalej, ale dalej to już chyba b7 2.0... a ile więcej tobie pali? w normalnej jeździe? kopci jak mu depniesz?
ArkadiuS Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 jeżeli chodzi o zmiany to T od BRD oraz dodatkowy seryjny prawy IC. Moda polecam, ale uprzedzam, że szybko robi się mało Natomiast o spalaniu co tu dużo pisać....konie muszą swoje wypić hehe. W mieście pali ok 1-1,5l więcej. W trasie bez zmian ze spalaniem, ale za to wyprzedzanie jest piękne . A dyma puści jak to ON
89pawel89 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 odnosnie EVO to raczej solidny gosc godny polecenia. Znam juz z innego fora takze tez moge polecic smialo
xDiselx Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 a jakie ceny maja w tym EVO cos konkretnego mozeci napisac??
sebolc Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 z tego co się orientowałem to jakieś 1200
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się