grzes791 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 a więc tak jak wczesniej pisałem turbo jest wstawione nowe znaczy po regenaracji tak ze mam nadzieje ze jest dobre ale tak czy inaczej na dzien dzisiejszy nic więcej nie powiem bo zabieram auto z tego serwisu i niestety musze szukac jakiegos nowego medyka a co do tego serwisu u SOPY to banda chu..........a reszte dziadów jak im oddałem auto do reklamacji bo w takim stanie jak im dałem to odebrałem stwierdzili ze oni dali auto dobre i ze oni juz więcej go naprawiac nie beda oddadza mi połowe kosztów naprawy i prosze sobie zabierac auto tak ze panowie NIE POLECAM TEGO SERWISU o ile to mozna nazwac serwisem nikomu jak odbire kase i auto jeszcze ich obsmaruje na wszystkich forach motoryzacyjnych
Mario Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 BFB to nie AEB, wyciecie kata nie jest takie proste ze względu na obecnosc dwóch sond faktycznie... kanał, klucze i dla nieobeznanego 2h roboty
Zaleczeq Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 BFB to nie AEB, wyciecie kata nie jest takie proste ze względu na obecnosc dwóch sond faktycznie... kanał, klucze i dla nieobeznanego 2h roboty i pozniej 2 sonda bedzie wywalac check na blacie
KYLOMC Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 ja by posprawdzał wszystkie wtyczki ,przewody ...a szczególnie ten kabel od n75 ja miałem przy wtyczce urwany kabel i tez się zastanawiałem co jest ze nie ma buta i szukał dziury w całym a tu taka pierdołka a co to za kabel to nie muszę ci tłumaczyć a najlepiej logi zrób
Buba Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 odlacz przewod idacy z N75 do WG i zobacz ile dmucha turbina
Pucek Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 BFB to nie AEB, wyciecie kata nie jest takie proste ze względu na obecnosc dwóch sond faktycznie... kanał, klucze i dla nieobeznanego 2h roboty i pozniej 2 sonda bedzie wywalac check na blacie przecież jest na to prosty sposób
Dev Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 tulejka ????? :polew: :polew: rzeczywiscie...... :wallbash:
tuszek77 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Popuść śruby na turbinie od strony gorącej tak aby spaliny miały swobodne ujście. Wtedy będziesz wiedział czy masz zapchany kat. Jak auto odzyska moc to kat out. A najlepiej było by zrobić logi vagiem
domjenick Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Popuść śruby na turbinie od strony gorącej tak aby spaliny miały swobodne ujście. Wtedy będziesz wiedział czy masz zapchany kat. Jak auto odzyska moc to kat out. A najlepiej było by zrobić logi vagiem normalnie nie wierzę w to,co czytam-polecasz komuś poluzowanie śrub,żeby płomień,jaki wali w wydech i rozgrzewa części od kolektora,poprzez turbo,na końcówce wydechu kończąc,"wypuścić" na zewnątrz jeśli jesteś mechanikiem-nigdy nie pozwoliłbym tego zrobić w moim aucie z jednego powodu-temperatura EGT sięga od 300 do 800-900stopni,w zależności od obciążenia-nie muszę tłumaczyć,co może się "przysmażyć"...-jeśli nigdy nie poparzyłeś rąk-to poradzę Ci coś-po ostrym piłowaniu na trójce-tak do odcinki ,z 10 minut,jak kolektor i turbo będą czerwone-włóz tam rękę-po takim zabiegu na pewno przestaniesz dawać ludziom tego typu "dobre" rady,jak nie wierzysz,lub nie widziałeś,jakie płomienie wydobywają sie -to pogadaj z kimś,kto ma przelotowy tłumik i wyciętego kata-zmienisz zdanie,jak zobaczysz płomień wydobywający się z tyłu auta
tuszek77 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 kolego nie chodzi o to żeby jeździć tak cały dzień. Popuszcza w trasę i już na dwójce będzie czuł czy moc wróciła czy nie
Buba Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 kolego nie chodzi o to żeby jeździć tak cały dzień. Popuszcza w trasę i już na dwójce będzie czuł czy moc wróciła czy nie dalej nie rozumiesz ze to (w najlepszym przypadku) grozi spaleniem komory silnika a w najgorszym calego auta
Dev Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 coz, nięktorzy to maja pomysly. Kolego miales wymieniana turbine, mogles śprawdzic droznosc kata
grzes791 Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Opublikowano 6 Listopada 2010 witam panowie a więc tak kat jest ok więc teraz czekam na logi dynamiczne troche puzno no ale niestety jak sie nie jest na miejscu to cięzko tego dopilnowac a i jeszcze jedno pytanko czy czujnik nastwki wałków rozrządu moze miec cos wspulnego z tą utraty mocy???????
Buba Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 witam panowie a więc tak kat jest ok więc teraz czekam na logi dynamiczne troche puzno no ale niestety jak sie nie jest na miejscu to cięzko tego dopilnowac a i jeszcze jedno pytanko czy czujnik nastwki wałków rozrządu moze miec cos wspulnego z tą utraty mocy??????? oj stary widze ze jestes kolejna osoba ktora zaczyna wszystko od d*py strony popraw ortografie najpierw
kred Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 zrób logi - potem bedziemy debatować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się