Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASJ] Konwersja na RS4 Swieze foty 157 & 173 & 192 :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wlasnie... Tzn wneki drzwiowe wiadomo bylyby malowane ale komora silnika juz pewnie nie... Czarny fajny tylko jakos tak bez polotu :)

  • Odpowiedzi 3.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przecież już dałeś części do lakiernika i idą w czerń czy nie? Ja bym zostawił czerń na razie, schwarz pakiet, ciemne lampy i auto będzie po prostu koks...

Opublikowano

ja Ci radzę jak chcesz zmieniać kolor to wszystko ;-) jak trzeba ;-)[br]Dopisany: 26 Grudzień 2010, 14:31_________________________________________________Nosb, a tak przy okazji tego zwariowanego projektu - nie wyszłoby taniej kupić ori RS4 B7, niż z B6 modzić ?

Opublikowano

stary o czym ty mowisz? :) Rs4 b7 to koszt 120 tys :) A to mnie wyjdzie z 30 maks 35 k z 2,7 T pod macha ;)

Dalem dalem ale chlopaki na razie sie nie spiesza i przygotowuja na spokojnie ( podklad itp ) ... Lakier jeszcze nie kupiony :)

JAkby sie spieszyli to juz by nie bylo wyjscia :D

Opublikowano

a no to ok, masz już temat opracowany to pewnie to przemyślałeś ;-) rób rób ;-)

Opublikowano

Oki lekki update bo znalazlem fotki na dysku nie wszystkie ale zawsze troche :)

Zimowki 17" :

dscf6118.th.jpg

Bixy ( maluja sie na czarny pólmat ) :

dscf6142.th.jpg

Przymiarka blotnika :

dscf6137r.th.jpg

dscf6145a.th.jpg

dscf6146f.th.jpg

Środeczek :

dscf6148c.th.jpg

:przebiegly:

Zderzak :

dscf6127o.th.jpg

Maska rzucona gdzies (ma isc w karbon i moze jakis wlot na stozek wie nie maluje i lezy czekajac na cieplejsze dni ) :

dscf0043k.th.jpg

Mod niezbedny ( czytaj dupowoz :kox: ) :

dscf0047cs.th.jpg

Pali malo , czesci i wszystko w niej tanie , sporo przewiezie :) IDEALNA ! :D

No i tak ... Projekt niewypal ( ale wazne ze do przodu jest na nim ) i projekt skarbonka :

dscf0031bl.th.jpg

dscf0041p.th.jpg

A to robota ktora mnie trzyma troszke :

dscf0045p.th.jpg

Ta bokiem juz tylko na kasacje idzie a wszystko z niej co ocalało siedzi w tej pod folia ;)

A tak pozatym to z zakupow :

skrzynia 6 z 2,5 TDI + wal do wersji 6 biegow + poloski kopletne od szostki + mechanizm miany biegow do tej skrzyni.

progi lewy i prawy , lewy blotnik tez wiadomo

Kiera trojramienna (na razie nie mam poduszki :P )

tylnia klapa RS4

kupa gratow z www.aso-vag.pl na ktore czekam ( min zaslepki zderzaka , kosz 2 din , kratki , mocowania , nadkola i inne duperele ) .

No i po niedzieli koncze kumpla eske (widac zderzak na jednym foto :P ) i wpycham moja na szybkie wrzucenie dyfra , silnika i skrzyni ( musze kupic tylko poduche skrzyni z mocowaniem bo niestety nie mam :wallbash: ) .

Potem w kolejnosci odpal , zlozenie mordy i kilka przejazdzek + powolne odkladanie na tylnie poszycia :(

Nastepny krok to zrobienie tylnich poszyc , wymiana drzwi + malowanie tego wszystkiego ...

Po drodze pewnie audio zmienie ( wywalam to bose ) + inne mniejsze lub wieksze pierdoly :hi:

Opublikowano

ahh, zazdroszczę :D Też sobie kiedyś taki projekt zrobię ze swoim :P dorezam quattro i 2.7bit i będzie cudo :D Ogólnie to silniki 2.7bit są awaryjne czy mają dobrą opinie?

Opublikowano

2,7 T raczej nienajgorszą opinie maja :) Przerypane z nimi to ze cokolwiek naprawic to masakra... Swiece wymienia sie z godzine :) Wyjecie turbiny = wyjecie silnika ( ewentualnie gimnatyka po zdjeciu sanek )

Opublikowano

Ladnie ktos spier$%^l robote :kox: Co za narod :)

Opublikowano

Nosb, czemu skrzynia od klekota, a nie od benzyny? :mysli:

Opublikowano

To od sedana :)

Dłuzsza i bardziej dostepna a przy tym tansza :)

Opublikowano

Dłuzsza i bardziej dostepna a przy tym tansza :)

Tak właśnie myślałem, że chodzi w względy ekonomiczne. Ja jak bym robił taki swap to jednak wolałbym 6-ke od benzyny. Ale sam kiedyś sprawdzałem i benzynowe są nawet 2x droższe ok klekota.

Opublikowano

Nosb ile dales za skrzynie z 2.5 tdi i jakie oznaczenie ma?

Opublikowano

Ja z premedytcaja wzialem szostke od diesla. Niby od jakiej benzyny mialbym wziasc ? 4,2 ? Od kazdej innej jest krotsza niz z S4 B5 ... Ta z 2,5TDI ma pierwsze dwa biegi minimalnie krotsze (to dobrze bo lepiej wystrzeli z miejsca nawet :P ) a potem kazdy jeden dluzszy (wiec przy powiedzmy 160 km/h na szostce bede mial nizsze obroty silnika niz bym mial na skrzyni PB ) . Pozatym od diesla powinna teoretycznie byc wytrzymalsza niz od PB ( momen obrotowy w seryjnych silnikach ) . Takze szczerze powiem nawet nie szukalem skrzyni od benzynowaca.

Za skrzynie 900 zl a oznaczenia nie znam ( sprawdzalem po nr seryjnym tylko zeby wiedziec z czego jest i jakie ma przelozenie ) i pochodzi z 2,5 TDI 180ps.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...