entertel Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Witam Mam pytanie - czy macie jakiś patent na wymianę lejka od bagnetu oleju. Wiem, że to nie filozofia bo jest na wcisk - ale chodzi o samo dojście, jest ciasno ale nie sądzę żeby trzeba było demontować kolektor do wymiany takiego drobiazgu. Pozdrawiam RG
Wodzu.tg Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Przerabiałem temat- nie jest z tym tak źle. Musisz skombinować jakieś dłuższe szczypce, żeby uchwycić lejek możliwie blisko miejsca osadzenia na metalowej rurce, po czym po prostu go wyciągnąć (na rozgrzanym silniku tworzywo będzie bardziej podatne na odkształcenia, więc będzie łatwiej). Potem nowy lejek osadź na bagnecie i wciśnij go na miejsce aż zaskoczy na metalowym kołnierzu czy jak to nazwać. Daj znać jak Ci poszło.
loloA4 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 złam stary i po sprawie.nowy włozysz razem z bagnetem
puertoss Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 złam stary i po sprawie.nowy włozysz razem z bagnetem króciutko
Wodzu.tg Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Przy złamaniu jest pewne (niewielkie) ryzyko, że drobne kawałki tworzywa wpadną do rurki i dalej, do miski olejowej- ktoś już opisywał taką sytuację na forum. Mimo wszystko lepiej dla świętego spokoju wyciągnąć lejek w całości. Nie stanowi to zresztą jakiegoś problemu.
Gelooo Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 uwazac i byc cierpliwym nowy kosztuje 35 zl w aso nakldasz razem z bagnetem
valent Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 nowy kosztuje 35 zl w aso zamiennik można dostać już od 7 zł
adaxus Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Nie chce robić nowego tematu a mam pytanie związane z tą tulejką: Zauważyłem, że jednak jest ułamana w połowie. Są jakieś wady tego czy mozna tak jeździć ? Chodzi mi o głownie o wydostawanie sie tamtedy oleju ?
Wodzu.tg Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Jeśli brakuje części lejka, to będziesz miał niemiarodajny pomiar poziomu oleju a to może mieć nieciekawe konsekwencje. Lepiej wymienić bo to żadna robota i koszty niewielkie.
rafi_a4 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 dokladnie w b5 kosztowal mnie 6zl lejek
adaxus Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 raczej sie nie ukruszyła, tylko połamała i przesunęla troche w bok, nastawiłem ją dobrze i wydaje sie teraz być OK. Ale zmienie. A nie trzeba kolektora ściągać przy wymianie ?
puertoss Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 raczej sie nie ukruszyła, tylko połamała i przesunęla troche w bok, nastawiłem ją dobrze i wydaje sie teraz być OK. Ale zmienie. A nie trzeba kolektora ściągać przy wymianie ? na początku już Ci kolega odpowiedział jak to zrobić bez zdejmowania kolektora
Wandej Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 dobra ale piszecie od ADR`ze a kolega ma ALT... Jest tam trochę ciasno ale powinna wyjść Jak nie to nie ruszaj kolektora tylko alternator out i masz lepszy dostęp tak jak przy wymianie termostatu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się