Flyer Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 tylko chociaz na soft pojedz, bo z B6 sie nie udalo
boberek Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 no soft zrobie jak sie odbije od dna najpierw musze ogarnąć i odżywić ten silnik po normie LL wyczyścic wtryski silnik i zrobie pewnie w grudniu ale jeszcze ze 3 zbiorniki i wymiana oleju
VinCe Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 wczoraj widziałem auto i nawet jechałem jako pasażer ;D Wyposażenie jest swietne i auto bardzo dobrze wygląda. a silnik. no cóż.. jeździ z punktu A do Bi to wystarcza Boberkowi ma byc tanie w utrzymaniu i raczej bedzie. Do zabawy jest drugie auto i jest zdecydowanie szybsze
stifii Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Nie wiem co Wy się uczepiliście tego 2.0tdi.. Mam w rodzinie 2x A6 C6 w avancie 3.0tdi 233ps i i 1x A6 C6 2.0tdi też avant 140ps po sofcie w Tune-Up na 173km i 390nm.. No i 3.0tdi aż tak rewelacyjnie szybko nie jeździ.. Różnica jest na prawdę nie duża.. Więc jak by wsadzić do 2.0tdi jeszcze turbo od BRD i IC wydajniejszy i program na około 200ps , 3.0tdi żadnych szans by nie miało A co do silnika 170km owszem już jest montowany ale w autach dopiero po lifcie. :>
Pinczi Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Nie wiem co Wy się uczepiliście tego 2.0tdi.. Mam w rodzinie 2x A6 C6 w avancie 3.0tdi 233ps i i 1x A6 C6 2.0tdi też avant 140ps po sofcie w Tune-Up na 173km i 390nm.. No i 3.0tdi aż tak rewelacyjnie szybko nie jeździ.. Różnica jest na prawdę nie duża.. Więc jak by wsadzić do 2.0tdi jeszcze turbo od BRD i IC wydajniejszy i program na około 200ps , 3.0tdi żadnych szans by nie miało A co do silnika 170km owszem już jest montowany ale w autach dopiero po lifcie. :> Chyba nie wiesz co piszesz chlopcze
stifii Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Chyba nie wiesz co piszesz chlopcze Primo ultimo nie chłopcze Mam porównanie także b.dobrze wiem co pisze. Akurat mam odniesienie co do rzeczywistosci i do tego jak to na drodze wygląda :] Ponad 200kg różnicy, quattro, tiptronic potrafi skutecznie zamulić auto w porównaniu do ośki w manualu. Oczywiście nie mówie o starcie z 0 a o pojedynku z rolki.
Pinczi Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Problem w tym, ze wlasnie robilem soft w swoim a6 c6 3.0 tdi, ktory kosztowal grosze (mowie o sofcie) i te twoje 2.0 tdi po przerobkach moga skoczyc. Przepraszam za OT w temacie
stifii Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Ale ja pisze o serii 3.0td i 2.0tdi po sofcie że aż takiej przepaści nie ma jak to każdy pisze że 2.0tdi nie jedzie.. A jeśli 3.0tdi po chipsie to zmienia się postac rzeczy tego nie neguje. I w żadnym przypadku nie napisałem że 2.0tdi po modach objedzie 3.0tdi po sofcie. EOT.
KERCZI Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 ja sie przemieszczam z miejsca na miejsce chciałem oszczędnie spalanie na poziomie 8 l Tylko widzisz, tak sie sklada ze drugim autem ktore posiadam jest A6, sedan, 2007, 3.0 TDI, q, Tiptronic. Ostatnio po sofcie w CS, wyszlo 270 KM i 550 Nm (mniej wiecej)...i to jedzie. A spalanie (po sofcie): - cykl mieszany - 8,9 - 9,2 l - cykl miejski - 9,5 - 10,5 l Wiec spalanie rzedu 8 l przy 2.0 tdi to zadna rewelacja Poprostu moim zdaniem ten silnik jest za slaby do auta pokroju A6 Pinczi kocham takich ludzi jak Ty - ktorzy mi mowia ze w cyklu mieszanym auto im pali 9L w 3.0tdi w a6 tak sie sklada ze Ojciec ma taka A6 w sedanie 3.0TDI Q TIP i moze na autostradzie jak mu nie deptam i muskam jedynie tak do 160 to zejdzie do takiej wartosci a co dopiero w cyklu mieszanym czy nie wspomne o miescie. Musialbys jezdzic samochodem jak kapelusz - tylko po co Ci w takim razi soft? po to zeby pokazac na papierze ze masz 270KM?? BZDURA B7 w 2.0tdi fwd 186KM po miescie mi pali 9L, a w pierwszy miesiac po sofcie palila po 12-14l wiec prosze Cie nie gadaj glupot bo czasem jak dostane korby Ojca samochodem to wracam do garazu ze srednim spalaniem 19,9 auto wielkiego szalu nie robi bo jest najzwyczajniej w swiecie ciezkie i duze (gabarytowo) a tu juz walczymy z aerodynamika...
boberek Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 wczoraj widziałem auto i nawet jechałem jako pasażer ;D Wyposażenie jest swietne i auto bardzo dobrze wygląda. a silnik. no cóż.. jeździ z punktu A do Bi to wystarcza Boberkowi ma byc tanie w utrzymaniu i raczej bedzie. Do zabawy jest drugie auto i jest zdecydowanie szybsze no VinCe wynik po programie robi robotę powiedz lepiej jak to jezdzi teraz niż przed programem ?? PS chłopaki chciałem 2.0 TDI i mam jedzie jak jedzie mi tam pasuje mam kox wyposazenie a bardziej mi o to chodziło niż o silnik zrobie z czasem program na 170 zależy jak go rogal wystroii i będzie OK do sprawnego poruszania starczy co to spalania to mam takie same zdanie 3.0 paląc 9 L to trzba sie toczyć pozdro
Pinczi Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 I co z tego KERCZI ?? Chcesz mi udowodnic ze nie wiem ile mi auto pali ? Normalnie żal. Zeby nie bylo pelnego OT Najwazniejsze ze boberek jest zadowolony i tak jak napisal ze wyposazenie jest super. Szerokosci
KERCZI Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 I co z tego KERCZI ?? Chcesz mi udowodnic ze nie wiem ile mi auto pali ? Normalnie żal. Zeby nie bylo pelnego OT Najwazniejsze ze boberek jest zadowolony i tak jak napisal ze wyposazenie jest super. Szerokosci chce Ci udowodnic ze skoro 3.0 po programie jezdzisz tak ze spala Ci ono 9l w cyklu mieszanym to nie wiem po co kupiles 3.0 a tym bardziej robiles program, wystarczyloby Ci do tego 2.0 spokojnie, a nie negowanie zakupu kolegi, no ale koniec OT. Dokladnie zgadzam sie, wystarcza Mu i jest zadowolony to najwazniejsze.
kamil Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 boberekFajny furacz. Gratki :> Jak zrobisz te mody na 200km to wielkiej różnicy do 3.0 BRE nie będzie. Zresztą lepiej mieć fajne 2.0 niż trupa 3.0. Co do kółek na lato to A6 bardzo fajnie wygląda z felami od rs4. Ale troszkę szkoda że bez Q.
boberek Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 Q to sie pomyśli jak sie do A4 dało to tu tez sie da koła to mi sie jedne podobaja i to w 19 calach do tego oponka 245/35/19 i będzie kozak ale najpier S-liney przód tył i program
boberek Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 młody zacznijmy od tego ze nie po nazwisku kupiłem zderzak od s-line przed liftem
Młody Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 młody zacznijmy od tego ze nie po nazwisku sorrki
Flyer Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Q to sie pomyśli jak sie do A4 dało to tu tez sie da Przeciez to sie przydaje 2x w roku
boberek Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 Q to sie pomyśli jak sie do A4 dało to tu tez sie da Przeciez to sie przydaje 2x w roku bardziej z ciekawości czy sie da bo gratu to nie duży koszt i fajnie miec cos jedyny w polsce 2.0 TDI w Q w A6 no nasze warunki nie przydaje sie dość często ale moze fajnie by było to dołozyć no nic mam cały rok zeby to wyrezać ale na forum A6 twierdzą ze jestem idiota i skasowali mój temat dotyczacy Q w 2.0 TDI dla mnie największą zagadką jest długość wału czy jak kupie skrzynie od A4 Q 2.0 TDI i most tył od 3.0 TDI A6Q to czy wal będzie odpowiedniej długości bo miejsca jest tak w chooj w podwoziu
Flyer Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 watpie zeby skrzynia z A4 podeszla do A6 jesli juz to szukac napedow od 3.0TDI - tylko pamietaj, ze skrzynia musi pasowac do dyfra przelozeniami...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się