itor Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 nie wiem, wiem ze Rumuni go zakladaja do ALT:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 a mi 14 kazał czekać :polew: jaja sobie robią - jeszcze kulczyk w Poznaniu i odbiór osobisty.... :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 a mi 14 kazał czekać :polew: jaja sobie robią - jeszcze kulczyk w Poznaniu i odbiór osobisty.... :polew: jeszcze maly mod wezyka od ezektora do przepustnicy, sprezyna 9mm, mozna wlozyc w orginalny wezyk lub zwykly co pozwala na skrocenie go trzykrotnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 TAK CHODZI O TEN CZWORNIK ten ma nowy numer i jest przerobiony, stary kosztowal 32 zl (wydawalo mi sie ze wiecej placilem:)) ten tez 32 zl, musieli go dawno przerobic bo cynk o nim znalazlem na rumunskim forum audi:) a datowany byl na 2010 rok Wg ETKI część jest stosowana w ALT'ach A4 od 2005 roku, czyli B7 - może to jest ta tajemnicza różnica między B6 a B7 w tych silnikach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Wg ETKI część jest stosowana w ALT'ach A4 od 2005 roku, czyli B7 - może to jest ta tajemnicza różnica między B6 a B7 w tych silnikach? Oj wątpię żeby to aż tak dużo zmieniło - ale oczywiście sprawdzić trzeba - skoro jest to część stosowana od 2005 to nie może do końca grać ponieważ Niemcy zgodnie twierdzą że jest problem z tym układem (odpowietrzanie + odma). Myślałem, że to jakaś nowa część ale skoro mówicie, że od 2005 to może myślą nad jakąś inna zmianą. Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 potestujcie a później zobaczymy i my Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Wg ETKI część jest stosowana w ALT'ach A4 od 2005 roku, czyli B7 - może to jest ta tajemnicza różnica między B6 a B7 w tych silnikach? Oj wątpię żeby to aż tak dużo zmieniło - ale oczywiście sprawdzić trzeba - skoro jest to część stosowana od 2005 to nie może do końca grać ponieważ Niemcy zgodnie twierdzą że jest problem z tym układem (odpowietrzanie + odma). Myślałem, że to jakaś nowa część ale skoro mówicie, że od 2005 to może myślą nad jakąś inna zmianą. Pozdrawiam!! oni cos kreca, czemu jezeli ten czwornik zostal zmieniony to stary jest nadal w sprzedazy i jak kupujesz to nie proponuja tego nowszego... ten nowy wentyl ma tez takie splaszczenie ulatwiajace odplyw oleum w strone odmy... poza tym wyjscie do pompy podcisnienia (czy tam ezektora jak to zwal tak zwal) wydaje sie cyba wyzej polozone niz w starym co moze tez ograniczyc zasysanie oleum tamtym wyjsciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 problem w tym,że jak wchodzi się na pow 3000 obr - wtedy pytluje równo z pokrywy zaworów - i jeżeli ktoś ma problem z tym, że sporo tak idzie górą - zmiana czwórnika dużo nie da - sam testowałem ... tzreba byłoby rozwiązać problem ogołnego ciśnienia wew. - czyli odmą wyciagać ciśnienie bezpiecznie - górą odseparować i doprowadzić osobnym kanałem ... zrobiłem taką podobną kombinację z tym, że odmę połaczyłem w połowie długości z ezektorem - efekt ? wali olej i tamtędy ... :/ [br]Dopisany: 25 Maj 2011, 09:08_________________________________________________ale znacznie mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 oni cos kreca, czemu jezeli ten czwornik zostal zmieniony to stary jest nadal w sprzedazy i jak kupujesz to nie proponuja tego nowszego... Coś w tym jest. Ten "nowy" czwórnik nie jest wymieniony w ETKA jako następnik. Widnieje jako część dla ALT'ów w B7. Zazwyczaj, jeżeli coś poprawiają, to pojawia się informacja o tym, że część została wycofana w dniu tym i tym oraz zastopiona inną. Tutaj takiej informacji brak :/ Ja zaryzykuję - koszt nie duży, a zawsze jest szansa, że pomoże Czy razem z tym czwórnikiem warto wymienić również o-ring? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 zaraz, zaraz bo chyba cos przegapilem. to w B7 ALT tez jest ten problem z braniem oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Przyjrzałem się jeszcze raz numerom części: "stary" pod nasze ALT'y to 06B 103 235 G, "nowy" ma ten sam numer, ale z literką Q. Wyraźnie wskazuje to następnik. Może specjalnie tak zrobili, żeby do błędu się nie przyznawać? Wtedy by to było oczywiste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 oni cos kreca, czemu jezeli ten czwornik zostal zmieniony to stary jest nadal w sprzedazy i jak kupujesz to nie proponuja tego nowszego... Coś w tym jest. Ten "nowy" czwórnik nie jest wymieniony w ETKA jako następnik. Widnieje jako część dla ALT'ów w B7. Zazwyczaj, jeżeli coś poprawiają, to pojawia się informacja o tym, że część została wycofana w dniu tym i tym oraz zastopiona inną. Tutaj takiej informacji brak :/ Ja zaryzykuję - koszt nie duży, a zawsze jest szansa, że pomoże Czy razem z tym czwórnikiem warto wymienić również o-ring? oring zostaw stary jak jest w dobrym stanie[br]Dopisany: 25 Maj 2011, 09:53_________________________________________________ zaraz, zaraz bo chyba cos przegapilem. to w B7 ALT tez jest ten problem z braniem oleju? a widziales zeby tu ktos z B7 jeczal ze mu olej wciaga ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 możecie sprawdzić schemat połączeń w B7 oraz odmę (konstrukcyjnie) - kierownicę powietrza ... ot, to co pada w ALT na ryj .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 możecie sprawdzić schemat połączeń w B7 oraz odmę (konstrukcyjnie) - kierownicę powietrza ... ot, to co pada w ALT na ryj .. co tu sprawdzac trzeba wlozyc odme i zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 a może odma jest inna - bop czwórnik jest inny ... a jak odma wygląda ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 a może odma jest inna - bop czwórnik jest inny ... a jak odma wygląda ??? tak samo wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 a boko odmy bliżej ekranu to co to ? jakiś przewód ? nawet na rysunku stary kształt czwórnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 a boko odmy bliżej ekranu to co to ? jakiś przewód ? nawet na rysunku stary kształt czwórnika ktory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 ten co się kończy nad napisem B6 ALT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 ten co się kończy nad napisem B6 ALT to wersja dla automatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się