Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

tak ale problem jest z wężykiem, który tutaj jest opisany numerkiem 12. W serwisie można kupić cały zespół węży podciśnienia - czyli wszystko co na focie. Trzeba go zastąpić jakimś własnym wynalazkiem...

czyli poprostu podmienic to kolanko na jakies metalowe?

Dokładnie.

mozna jeszcze tak zrobic

http://allegro.pl/sprezyna-antyzalamaniowa-weza-gumowego-fi12mm-i1479905874.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I ja juz jestem po modzie vel "roben". Narazie w najprostrzej postaci tj. kilkadziesiąt cm przewodu + filtr stożkowy.

Ale bardziej ciesze się z wymiany cewki niz z tego moda. Przynajmniej narazie...

BTW Z głupoty kupiłem wczoraj w ASO i się okazało, że to wszystkie problemy jakie miałem z dynamiką, działaniem lpg w ostatnich dniach itd może być winna taka gówniana popierdółka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja juz jestem po modzie vel "roben". Narazie w najprostrzej postaci tj. kilkadziesiąt cm przewodu + filtr stożkowy.

Ale bardziej ciesze się z wymiany cewki niz z tego moda. Przynajmniej narazie...

BTW Z głupoty kupiłem wczoraj w ASO i się okazało, że to wszystkie problemy jakie miałem z dynamiką, działaniem lpg w ostatnich dniach itd może być winna taka gówniana popierdółka.

sory za OT

ja mialem problemy z dynamika, szukalem nieszczelnosci w dolocie, juz mi rece opadaly, ale wczoraj zagldam do kierownicy przy kolektorze i ulamana dzwigienka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje syna wuja!

Dzięki :)

I ja juz jestem po modzie vel "roben". Narazie w najprostrzej postaci tj. kilkadziesiąt cm przewodu + filtr stożkowy.

Ale bardziej ciesze się z wymiany cewki niz z tego moda. Przynajmniej narazie...

BTW Z głupoty kupiłem wczoraj w ASO i się okazało, że to wszystkie problemy jakie miałem z dynamiką, działaniem lpg w ostatnich dniach itd może być winna taka gówniana popierdółka.

Czyli co cewka była padnięta tak?? Na VAG-u nie widziałeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co cewka była padnięta tak?? Na VAG-u nie widziałeś??

Ewidentnie cewka. Na vagu co prawda było wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, ale objawy były takie ze check engine pojawiał się przy mocnym "depnięciu" na LPG. Na benzynie było ok i check nie wyskakiwał - dlatego z tą cewką zaryzykowałem troche, ale warto było :D

BTW zawsze myślałem że jak jest cewka padnięta to cały czas samochód ma problem... A tutaj w sumie tylko na lpg i tylko w momencie "butowania" - tak to było w miare ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junkersy muszą mieć dobry prądzik,benzyna jeszcze długo by na tym hulała.Pociesze cie że cewki lubią się sypać po kolei,i pamiętaj o zapasowej cewce w bagażniku :naughty:[br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 18:27_________________________________________________Przeczytaj temat "cewki zapłonowe problem" ,mowa tam o akcji DARMOWEJ WYMIANY CEWEK! Może się łapniesz :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junkersy muszą mieć dobry prądzik,benzyna jeszcze długo by na tym hulała.Pociesze cie że cewki lubią się sypać po kolei,i pamiętaj o zapasowej cewce w bagażniku :naughty:[br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 18:27_________________________________________________Przeczytaj temat "cewki zapłonowe problem" ,mowa tam o akcji DARMOWEJ WYMIANY CEWEK! Może się łapniesz :hi:

testuje 4 dzien proste rozwiazanie, ktore nie znalazlo waszego uznania:)

pokusilem sie o wlozenie tlumika plomieni w czwornik od strony dolotu, na razie sie sprawuje bo tlumik dosc wyraznie "hamuje" jednak olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony dolotu(powietrza)?Tam chiba jest mębranka.Pojeżdzij,pojezdzij i wtedy się pochwal,chyba że walnąłeś ze dwa tyśki w 4dni.Ale ogólny szacun za inwencje.Ty ten twój passat jest z 1994 roku i ma ALTa pod maską?Wiem że już pisałem o tym ale dalej nie kumam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony dolotu(powietrza)?Tam chiba jest mębranka.Pojeżdzij,pojezdzij i wtedy się pochwal,chyba że walnąłeś ze dwa tyśki w 4dni.Ale ogólny szacun za inwencje.Ty ten twój passat jest z 1994 roku i ma ALTa pod maską?Wiem że już pisałem o tym ale dalej nie kumam.

Tak dalem od strony rury z powietrzem. Jest membranka ale co z tego skoro pod nia jest dziurka i nia a nie membranka wali olej. Passat jest z 2002:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie apropo membrany w czwórniku... Mechanik przy mnie złapał za wyjście z czwórnika od spodu - ręka cała w oleju... byłem w szoku :| A najdziwniejsze jest to ze membrana w nim była jak nówka ;/

Rozbiore go chyba w weekend i zobacze czy nie było jakiejs szpary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie apropo membrany w czwórniku... Mechanik przy mnie złapał za wyjście z czwórnika od spodu - ręka cała w oleju... byłem w szoku :| A najdziwniejsze jest to ze membrana w nim była jak nówka ;/

Rozbiore go chyba w weekend i zobacze czy nie było jakiejs szpary

no ale od spodu chyba normalne ze byl olej przeciez tamtedy wali do odmy+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założyłem przewody przejrzyste - dużo oleju wali - siateczki, łapacze płomieni nic nie dają ... wystarczy podjechać na 4 - 5000 obr ... skuteczne są jedynie radykalne obejscia ... testuje swoje rozwiązanie i póki co jest na bagnecie max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale problem jest z wężykiem, który tutaj jest opisany numerkiem 12. W serwisie można kupić cały zespół węży podciśnienia - czyli wszystko co na focie. Trzeba go zastąpić jakimś własnym wynalazkiem...

Attis3 mam pytanie? :)

mam wymienić kolanko 1 czy 2 ?

http://img64.imageshack.us/i/123edtx.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale problem jest z wężykiem, który tutaj jest opisany numerkiem 12. W serwisie można kupić cały zespół węży podciśnienia - czyli wszystko co na focie. Trzeba go zastąpić jakimś własnym wynalazkiem...

Attis3 mam pytanie? :)

mam wymienić kolanko 1 czy 2 ?

http://img64.imageshack.us/i/123edtx.jpg/

2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak radzi kolega wyżej...

tak sie zastanawiam, zamiast kolanka moznaby dac nowy waz gumowy tylko wtedy zeby sie nie zlamal trzebaby go zrobic dluzszego od orginalnego ze cztery razy nie bedzie to przeszkadzac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam do was prośbe o zrobienie fotek kierownicy powietrza i u szkodzonej kierownicy. Niestety nie wiem gdzie się ona znajduje i co odkrecić zeby sie do niej dostać. Proszę o fotki najlepiej calej komory silnika i pozniej jakies szczegolówe.

Jeśli chodzi o ten wąż i kolanko. U mnie kolanko jest wyprostowane poniewaz idzie w doł do weża od odmy+ ale i tak slysze syczenie. Skad wiem ze to z tego weża? :) bo jak scisne wężyk tak zeby nie miał przepływu powietrza to syczenia nie ma:) Czy myślicie zeby wymieniać to kolanko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...