Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a mi 14 kazał czekać :polew: :polew: :polew:

jaja sobie robią - jeszcze kulczyk w Poznaniu i odbiór osobisty.... :polew: :polew: :polew:

jeszcze maly mod wezyka od ezektora do przepustnicy, sprezyna 9mm, mozna wlozyc w orginalny wezyk lub zwykly co pozwala na skrocenie go trzykrotnie:)

sprezynad.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAK CHODZI O TEN CZWORNIK

ten ma nowy numer i jest przerobiony, stary kosztowal 32 zl (wydawalo mi sie ze wiecej placilem:)) ten tez 32 zl, musieli go dawno przerobic bo cynk o nim znalazlem na rumunskim forum audi:) a datowany byl na 2010 rok

Wg ETKI część jest stosowana w ALT'ach A4 od 2005 roku, czyli B7 - może to jest ta tajemnicza różnica między B6 a B7 w tych silnikach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg ETKI część jest stosowana w ALT'ach A4 od 2005 roku, czyli B7 - może to jest ta tajemnicza różnica między B6 a B7 w tych silnikach?

Oj wątpię żeby to aż tak dużo zmieniło - ale oczywiście sprawdzić trzeba - skoro jest to część stosowana od 2005 to nie może do końca grać ponieważ Niemcy zgodnie twierdzą że jest problem z tym układem (odpowietrzanie + odma). Myślałem, że to jakaś nowa część ale skoro mówicie, że od 2005 to może myślą nad jakąś inna zmianą.

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg ETKI część jest stosowana w ALT'ach A4 od 2005 roku, czyli B7 - może to jest ta tajemnicza różnica między B6 a B7 w tych silnikach?

Oj wątpię żeby to aż tak dużo zmieniło - ale oczywiście sprawdzić trzeba - skoro jest to część stosowana od 2005 to nie może do końca grać ponieważ Niemcy zgodnie twierdzą że jest problem z tym układem (odpowietrzanie + odma). Myślałem, że to jakaś nowa część ale skoro mówicie, że od 2005 to może myślą nad jakąś inna zmianą.

Pozdrawiam!!

oni cos kreca, czemu jezeli ten czwornik zostal zmieniony to stary jest nadal w sprzedazy i jak kupujesz to nie proponuja tego nowszego...

ten nowy wentyl ma tez takie splaszczenie ulatwiajace odplyw oleum w strone odmy...

wentyli.jpg

poza tym wyjscie do pompy podcisnienia (czy tam ezektora jak to zwal tak zwal) wydaje sie cyba wyzej polozone niz w starym co moze tez ograniczyc zasysanie oleum tamtym wyjsciem

wentyl2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem w tym,że jak wchodzi się na pow 3000 obr - wtedy pytluje równo z pokrywy zaworów - i jeżeli ktoś ma problem z tym, że sporo tak idzie górą - zmiana czwórnika dużo nie da - sam testowałem ... tzreba byłoby rozwiązać problem ogołnego ciśnienia wew. - czyli odmą wyciagać ciśnienie bezpiecznie - górą odseparować i doprowadzić osobnym kanałem ... zrobiłem taką podobną kombinację z tym, że odmę połaczyłem w połowie długości z ezektorem - efekt ? wali olej i tamtędy ... :/ [br]Dopisany: 25 Maj 2011, 09:08_________________________________________________ale znacznie mniej :)

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oni cos kreca, czemu jezeli ten czwornik zostal zmieniony to stary jest nadal w sprzedazy i jak kupujesz to nie proponuja tego nowszego...

Coś w tym jest. Ten "nowy" czwórnik nie jest wymieniony w ETKA jako następnik. Widnieje jako część dla ALT'ów w B7. Zazwyczaj, jeżeli coś poprawiają, to pojawia się informacja o tym, że część została wycofana w dniu tym i tym oraz zastopiona inną. Tutaj takiej informacji brak :/

Ja zaryzykuję - koszt nie duży, a zawsze jest szansa, że pomoże :D

Czy razem z tym czwórnikiem warto wymienić również o-ring?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzałem się jeszcze raz numerom części: "stary" pod nasze ALT'y to 06B 103 235 G, "nowy" ma ten sam numer, ale z literką Q.

Wyraźnie wskazuje to następnik. Może specjalnie tak zrobili, żeby do błędu się nie przyznawać? Wtedy by to było oczywiste...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oni cos kreca, czemu jezeli ten czwornik zostal zmieniony to stary jest nadal w sprzedazy i jak kupujesz to nie proponuja tego nowszego...

Coś w tym jest. Ten "nowy" czwórnik nie jest wymieniony w ETKA jako następnik. Widnieje jako część dla ALT'ów w B7. Zazwyczaj, jeżeli coś poprawiają, to pojawia się informacja o tym, że część została wycofana w dniu tym i tym oraz zastopiona inną. Tutaj takiej informacji brak :/

Ja zaryzykuję - koszt nie duży, a zawsze jest szansa, że pomoże :D

Czy razem z tym czwórnikiem warto wymienić również o-ring?

oring zostaw stary jak jest w dobrym stanie[br]Dopisany: 25 Maj 2011, 09:53_________________________________________________

zaraz, zaraz bo chyba cos przegapilem.

to w B7 ALT tez jest ten problem z braniem oleju?

a widziales zeby tu ktos z B7 jeczal ze mu olej wciaga :tongue4:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możecie sprawdzić schemat połączeń w B7 oraz odmę (konstrukcyjnie) - kierownicę powietrza ... ot, to co pada w ALT na ryj ..

co tu sprawdzac trzeba wlozyc odme i zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...