Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chłopy jestem po remoncie. Niedługo powiem wam co i jak. Ogółem bez problemu. Poza jednym. Po remoncie wyskoczył mi błąd samopoziomujące ksenonow. Co prawda samochód był w trakcie remontu podłączany do akurat bez włożonych świateł i podpiętego czujnika. Mechanik mówi że podpial go i nie wie dlaczego. Możliwe że zawilgotnial albo jakaś regulacje trzeba zrobić przez vaga? Spotkał się ktoś z tym?

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

chłopie ale co było robione w remoncie ? :bry:

Opublikowano

Silnik cały zdejmowany i idąc dalej cały pas przedni zderzak lampy. Ostatnio padało a on pod chmura.

Opublikowano

zwykłyu remont nie rozwiązuje problemu brania oleju w silniku

Opublikowano

Remont który zrobił kamilo. Ale nie o to pytanie. Bardziej o ten samopoziom swiatel

Panowie docieramy na benzynie czy można gaz?

Opublikowano

Powinien pierwsze 24 godziny pracować na benzynie. Niższa temperatura spalania benzyny przekłada się na mniejszą temperaturę na pierścieni. Musi się ułożyć wszystko

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No i d*pa, układ podcisnienia, cała odma, uszczelki i rozrząd nowy a olej zapiernicza ciurkiem spod nastawnika zmiennych faz. W poniedziałek aso, wykończony jestem tym autem

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja tak, drinkuje ale żona bardzo uczuciowo podchodzi...

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

kwestia podciśnienia ? Jeżeli jest ono zbyt duże to którąś stroną musi uciec najwidoczniej...

Opublikowano

Podcisnienia, odme i uszczelki można wykluczyć, bo ori nowe. Leci jak z kranu spod nastawnika i obroty systematycznie kuleją. Ciekawe ile w aso krzykną i czy to załatwi sprawę obrotów...

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mi też kiedyś mechanik źle założył nastawik i się rozszczelnił. W aso 1400 zł, ja trafiłem używkę za 350 i po problemie.

Opublikowano

Zastanawiam się właśnie, czy szukać używki czy konieczne nowy musi być. Nic mi nie terkotało przed remontami

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To jest temat o zużyciu oleju a nie o wariatorze i wyższości silnika 1,8t nad 2.0

Opublikowano

Panowie jestem po powrotnej zmianie oleju na motula 10w40 . Poprzedni to plukanka +lm mos2 po ktorym silnij zaczal brac 1 l oleju na 1000 km gdzie poczatkowo na motulu bral 500ml na 800km. Teraz zalalem go znowu motulem i co ? Czy to mozliwe ze mi pobral po wlaniu 4l oleju zrobilem ledwo 400km ? Po sprawdzeniu na cieplym silniku na bagnecie bylo niecale pol bagnetu, juz nie wiem o co kaman

Opublikowano

teraz to sie zaczęło ;) przygotuj sie na 1L/1000km zawsze a czasami i więcej :) ja z kolei robie wstępne kilometry i na razie po 300km full

Opublikowano

pocieszyles :D

Opublikowano

teraz to sie zaczęło ;) przygotuj sie na 1L/1000km zawsze a czasami i więcej :) ja z kolei robie wstępne kilometry i na razie po 300km full

mi też na LM mos2 brał dwa razy więcej niż na motulu.

po zmianie na valvo 5w też przez chwile brał ile było ale się uspokoiło po 1000 km.

Opublikowano

Mozecie otwierac skup do utylizacji zużytego oleju.

Opublikowano

Żona podliczyla wydatki na audi, 8.5 tys w ciągu ostatnich 2 lat. Normalne wymiany zużytych części, nie licząc remontu silnika

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...