Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź dobrze błędy w jakimś warsztacie z lepszym kompem. Nasz check często nie wyrzuca niegroznych błędów. Mi z kolei wydaje się że właśnie trochę silnik się trzęsie za mocno na zimnym.

Co do części tańszych jeżeli ktoś się pisze na remont niech daje znać to zaoszczędzi te parę dziesiąt/set zlotowek na częściach i mu je podeślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak w temacie silnik strasznie bierze olej około litr na tysiąc km i po rozgrzaniu kopci na bialo (zimny nie) na dodatek po odpaleniu na zimnym przez chwilę silnik nie równo pracuje. Co to może być? Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na biało może poszła uszczelka pod głowicą jak tam z plynem chłodniczym? no oleju faktycznie dużo a żadnego przecieku nie ma bo przy takiej ilości oleju zostawiał by za sobą straszna chmurę i czuć by było spalony olej. Sam miałem 2.0 alt i mi palił na jakieś 3 tysiace do litra max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie silnik strasznie bierze olej około litr na tysiąc km i po rozgrzaniu kopci na bialo (zimny nie) na dodatek po odpaleniu na zimnym przez chwilę silnik nie równo pracuje. Co to może być? Proszę o pomoc.

na tym forum jest wszystko opisane, Twoje objawy ma co drugi użytkownik ALT, rozwiążesz wszystko oprócz brania oleju.

widzę że dalej ludzie łykają ALTeki.

mój też kopci i nie jest to wina uszczelki tylko LPG :)

takie uroki gazu w silniku który bierze olej

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


mój też kopci i nie jest to wina uszczelki tylko LPG
takie uroki gazu w silniku który bierze olej

zmien gazownika to raz a dwa,da się tą wadę olejową naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to możesz powiedzieć jak to zrobić w rozsądnych pieniądzach :)

Bo remont jak widać po tym temacie nie zawsze pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój też kopci i nie jest to wina uszczelki tylko LPG

takie uroki gazu w silniku który bierze olej

zmien gazownika to raz a dwa,da się tą wadę olejową naprawić.

wszystko jest skalibrowane na cycuś pipeczka to raz (zapomniałem dodać że też tylko na ssaniu kopci) problem olejowy da się rozwiązać jednak nie ma jeszcze wysokich przebiegów żeby to potwierdzić TO DWA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie silnik strasznie bierze olej około litr na tysiąc km i po rozgrzaniu kopci na bialo (zimny nie) na dodatek po odpaleniu na zimnym przez chwilę silnik nie równo pracuje. Co to może być? Proszę o pomoc.

na tym forum jest wszystko opisane, Twoje objawy ma co drugi użytkownik ALT, rozwiążesz wszystko oprócz brania oleju.

widzę że dalej ludzie łykają ALTeki.

mój też kopci i nie jest to wina uszczelki tylko LPG :)

takie uroki gazu w silniku który bierze olej

Łykają bo to dobre wozy z za***istymi silnikami,no chyba że trafisz na egzemplarz nieco zajechany to wtedy nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednego. Większość pisze, że im kopci a mój nie kopci w ogóle :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednego. Większość pisze, że im kopci a mój nie kopci w ogóle :kwasny:

\no i piona. mój kopci na ssaniu, jak się rozgrzeje jest już normalnie. nie przeszkadza mi to. zapomniałem dodać że tylko na ssaniu ^^

Łykają bo to dobre wozy z za***istymi silnikami,no chyba że trafisz na egzemplarz nieco zajechany to wtedy nie...

zaldarze Twój sarkazm zaiste na wysokim poziomie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednego. Większość pisze, że im kopci a mój nie kopci w ogóle :kwasny:

\no i piona. mój kopci na ssaniu, jak się rozgrzeje jest już normalnie. nie przeszkadza mi to. zapomniałem dodać że tylko na ssaniu ^^

Łykają bo to dobre wozy z za***istymi silnikami,no chyba że trafisz na egzemplarz nieco zajechany to wtedy nie...

zaldarze Twój sarkazm zaiste na wysokim poziomie :)

Nie denerwuj się trzeba wprowadzić trochę humoru moim zdaniem bez sensu pakujecie pieniądze w auta a im więcej włożycie tym trudniej je będzie je sprzedać bo zawsze jest nadzieja może za tym razem będzie dobrze.Nie będzie miałem paska b5fl tdi 130 km,bardzo lubił częste wizyty u mechanika ale w porę się ocknąłem, bo kasa szła strumieniem.Za te pieniądze włożone w to auto możesz dołożyć i kupić coś co nie będzie Cię przynajmniej wkurzać Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pełen luz zrozumiałem przekaz ;)

@kamil vag dokładnie opisał dlaczego wydaje się pieniądze na samochód. są różne typy ludzi... jednak myślę że jak ktoś szykuje sobie B6 pod siebie to wydawanie kasy jest jak najbardziej uzasadnione ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednego. Większość pisze, że im kopci a mój nie kopci w ogóle :kwasny:

Zostaw samochód na 3-4 dni i go odpal :)

Gwarantuje Ci ze pojawi się dymek po odpaleniu.

Na Pb tego nie było, na lgp (przejechane 40kkm) czasami się zdarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednego. Większość pisze, że im kopci a mój nie kopci w ogóle :kwasny:

Zostaw samochód na 3-4 dni i go odpal :)

Gwarantuje Ci ze pojawi się dymek po odpaleniu.

Na Pb tego nie było, na lgp (przejechane 40kkm) czasami się zdarza.

Jak mówię, że nie kopci to nie kopci. Nawet po 2 tygodniach (wczasy). Mało tego - wstawiałem tutaj filmik z analizy spalin, która w zasadzie też jest ok. Ale na pewno nie kopci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na ssaniu aż do rozgrzania jest ubogo, gdy silnik osiąga 90*C korekty się wyrównują i jest elegancko. jeździłem z tym miernikiem spalin czy jak to tam się nazywa :P sonda spalin ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomne moją analizą spalin

Dokładna analiza spalin mojego silnika. Obroty zczytywane z akumulatora, w miejsce miarki oleju miernik temperatury a w rure wydechową sonda. Analizator spalin marki Bosch.

Sytuacja okazała się dziwna ponieważ okazało się, że silnik pobiera duże ilości oleju tylko podczas gwałtownego dodania gazu (węglowodory HC). Na wolnych obrotach i wyższych obrotach podczas równego ich trzymania parametr HC w normie.

Edytowane przez maru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem u siebie odme i wszystkie przewody do tego i stwierdziłem że musze sie podzielic dodam ze anglik, pod tą "odma" :D jest jakas dziura zółta czy ktos mi moze wytlumaczyć do czego służy?

Zdjecia pod linkami:

https://postimg.org/image/g0uye8pb3/

https://postimg.org/image/7bl01vtab/

Edytowane przez Patryk Kamiński
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gruszka olejowa odmy, wchodzi w podstawę filtra oleju. 200 zł w aso

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruszka olejowa odmy poklejona i brakuje rurki oraz bagnetu

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...