Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytaj wątek to się dowiesz ;) Już wszystko zostało powiedziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Możliwe, że to szklanki bo jak dziś się przysłuchałem to dźwięk był jakby z całej głowicy a nie z tyłu tylko. Szklanki do wymiany czy co z tym działać? Wkładać nawet 4k w remont silnika to mi się nie uśmiecha, a co dopiero 8 tys tak jak niektórzy je reanimują. Pewno jeszcze bym uszczelniacze zaworowe wymienił.

Edytowane przez Makale
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety im auta nowsze tym słabsze i gorzej wykonane. Auta z lat 90 jeździły i o remoncie nikt nie myślał jeśli silnik nie był katowany. Rób co uważasz, nawet jak zmienisz auto to na pewno coś będziesz musiał włożyć. Ja mam po remoncie i spokojną głowę, z usterek poci się pod miską i połączenia skrzyni biegów. A4 otrzyma nowy lakier i będzie gotowa w ręce żony, a ja przesiadam się na A6 C6 3.0 v6 Q

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie panowie pewna porażka.

Po remoncie z wymianą pierścieni dobrze było przez 7k km. Potem coś jebło. Wrócił 1L/ 1000km i nie mam pomysłu dlaczego to nie rosło stopniowo tylko sobie wróciło do tego litra odrazu. W środe gwarancja i ma coś kombinować z odoliwianiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałes tylko pierścienie z przeróbka tłoków, czy kompletny remont?

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie z przeróbka tłokow. Ale kompletny remont robił gość przed sprzedażą bo wszystko nowe było prawie. Mam parę wskazówek na co zwrócić uwagę. Nie rozumiem tylko czego walnelo nagle, a nie narastal pobór jak to na logikę by pasowało. Więcej będę wiedział co się tam stało po czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dokładnie tak samo, myślę że to wina tłoków. Dopasowaly się do pierścieni i jest d*pa

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że tłoki nie mają parametrów, z nowymi pierscieniami wchodziły dużo ciężej i trzymały dopóty się nie dotarły. Trzeba by jednak wykonać pomiary. Pojezdze trochę i jeśli nic się nie zmieni zmienię tłoki. Problemem jest znaleźć w okolicy wiarygodnego gościa co przyłoży się jak waskivw u Dajmona. 99% w gadce inżynier, w robocie na sztukę. Bez pomiarów, lampką poświęci na szczeliny i po pomiarach.

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. No, ja myślę, że u "Kozacza" padło coś innego. Skoro pisał, że zrobił  tylko rowkowanie tłoków z dostawieniem nowych pierścieni, to może coś w głowicy szczeliło. Słyszałem wiele wypowiedzi, że: gdy ktoś zrobił dół to w końcu padła góra i na odwrót.

Zatem czekamy na informacje od Ciebie "Kozacz" co poszło nie tak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Góra czyli uszczelniacze zaworowe, prowadnice i gniazda też się robi. Z czasem u kogoś wyjdzie co jest nie tak

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj byłem u mechanika z passatem, na placu stało a4 b6 z 2.0 alt.
z ciekawości sprawdziłem co jest pod "korkiem" i jak to działa :D

dawno takiej śmietany nie widziałem i mój ALT brzmi przy tym jak nówka xD


najlepsze jest to że ten mechanik twierdzi że wie jak ograniczyć pobór oleju o 80%, niestety nie miałem czasu się wypytywać o co biega.
w następnym tygodniu znowu lecę passerati do niego i przy okazji się popytam co to za MAGIA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest z tych mechaników którzy najpierw zmierzą 3 razy a dopiero wtedy coś zrobią.

ale mimo to chcę poznać te czary :D

mówiłem mu że jedyny znany mi sposób to malutka generalka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przełożony. termin na poniedziałek następnego tygodnia czyli 23. Jak tylko się dowiem dam wam znać! Musimy wkońcu te trumny portfelowe doprowadzić do ładu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przełożony. termin na poniedziałek następnego tygodnia czyli 23. Jak tylko się dowiem dam wam znać! Musimy wkońcu te trumny portfelowe doprowadzić do ładu.

 

Panowie coraz to gorsza masakra. Trasa warszawa - lublin zechciał 0.5l wypić. A to 200km :/ chyba trzeba robić wymianę silnika po konkretnych ogledzinach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to dziwnie wygląda, 0,5 l potrafi zjeść po 100 km a zaraz potem po 1000 km. Co jest qrna? Podpale to podczas jazdy i ubezpieczenie zgarne

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.01.2017 o 17:03, xsebo1 napisał:

U mnie to dziwnie wygląda, 0,5 l potrafi zjeść po 100 km a zaraz potem po 1000 km. Co jest qrna? Podpale to podczas jazdy i ubezpieczenie zgarne

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
 

U mnie za to zimą hmm robię więcej kilosów niż latem i "pije" zdecydowanie mniej oleju :| Nie wiem skąd tak nagle, lecz podejrzewam temperaturę na dworze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zimą robię krótkie trasy, głównie po mieście i nie ma żadnej różnicy w znikaniu oleju. 

Jazda na LPG nie szkodzi i mam nadzieję że wytrzyma jeszcze ten rok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...