michass Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 To uważaj bo ci filter powietrza wciągnie,a w moim to się przy 150 już lusterka składają.A poważnie przy dwóch paczkach to już żyły na wierzchu dla tego motora.
tigy Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 I jak tam panowie ? Przestał brać ale wywała mi olej przez filterek - puściłem z czwórnika w dół z filterkiem i pociągnałem go na trasie - i zalany olejem - może za nisko, umieścić go wysoko ?
itor Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Ja bym nic nie robił. z ciekawoscia przygladam sie temu tematowi bo sam jestem od niedawna uzytkownikiem ALT, tez mi wciaga olej wiec chetnie bym poeksperymentowal ale troche sie pogubilem w temacie:) dlatego prosze o wskazowke jest czwornik, (likwiduje polaczenie z rura powietrza) czyli zatykam wejscie na czworniku, polaczenie glowne do gruchy zostawiam w spokoju wyjmuje gruche, wierce otwor przeciagam waz i podlaczam pod wejscie do dolotu (te do ktorego byl podlaczany czwornik?) - czy dobrze rozumuje? bo pojawila sie druga opcja z wezem wychodzacym z gruchy zakonczonym filtrem i zatkana dziura w rurze dolotowej?
gielda211 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 kolego 2 opcje są prawidłowe... ja mam opcje z wężem zakończonym filtrem stożkowym który jest na screenach
itor Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 kolego 2 opcje są prawidłowe... ja mam opcje z wężem zakończonym filtrem stożkowym który jest na screenach czy w obu tych opcjach wklada sie pochlaniacz plomieni? a nie mysleliscie koledzy zeby ten pochlaniacz plomieni dac w miejsce laczenia czwornika z rura dolotowa? mniej przerobek byloby
izakora Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Panowie zastosowałem patent Robena, lecz u moim przypadku nie ma żadnej poprawy. Olej dalej ubywa. W środku rury olejoodpornej, jak również w samym filterku stożkowym nie znalazłem ani śladu oleju. Kontrolka minimalnego stanu oleju znów się zapaliła. Na bagnecie minimalny stan oleju. Byłem u mechanika, który oświadczył, że tylko wymiana pierścieni może coś pomóc. Kurcze tak liczyłem, że ten patent Robena coś pomoże. W tej chwili jestem zdecydowany na sprzedaż mojego Audi.
itor Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Panowie zastosowałem patent Robena, lecz u moim przypadku nie ma żadnej poprawy. Olej dalej ubywa. W środku rury olejoodpornej, jak również w samym stożkowym nie znalazłem ani śladu oleju. Kontrolka minimalnego stanu oleju znów się zapaliła. Na bagnecie minimalny stan oleju. Byłem u mechanika, który oświadczył, że tylko wymiana pierścieni może coś pomóc. Kurcze tak liczyłem, że ten patent Robena coś pomoże. W tej chwili jestem zdecydowany na sprzedaż mojego Audi. kolego a czy przy przerobce dolales poprawnie oleju? pamietaj ze w naszym silniku jego poziom sprawdza sie inaczej - po rozgrzaniu silnika gasisz go, odczekujesz 15-20 min i dopiero sprawdzasz stan oleju i uzupelniasz...
izakora Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Oleju dolałem ok 0,5 litra. Tak więc od minimalnego poziomu do maxa. Ten samochód musi palić olej. Innego wyjścia nie ma.
itor Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Oleju dolałem ok 0,5 litra. Tak więc od minimalnego poziomu do maxa. Ten musi palić olej. Innego wyjścia nie ma. ale dolales na zimnym czy na cieplym?
izakora Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Kurcze nie pamiętam już czy było to na zimnym czy na ciepłym. Fakt faktem, że wlałem ok 0,5l oleju, który znikł Tak jak wspomniałem moja przeróbka nie dała żadnego efektu. Samochód bierze olej (u mnie 1l na 1000km), siada mi już katalizator. Nie mam sił na ten samochód. Nauczka przed zakupem nowego samochodu - CZYTAĆ FORUM.
itor Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 kolego sprawdz stan wg procedury ktora ci opisalem, zrob dolewke, pojezdzij i znow sprawdz stan wg tej samej procedury, ja robilem kiedys dolewke na zimnym silniku - po dolewce bylo max, przejechalem 240 km, znow sprawdzilem na zimnym i znow dolewka pol litra - ja juz wiem ze w tym aucie sprawdzanie oleju i jego uzupelnianie musi byc robione w wyzej opisany sposob inaczej jest lipa
gregorypeck Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 kolego sprawdz stan wg procedury ktora ci opisalem, zrob dolewke, pojezdzij i znow sprawdz stan wg tej samej procedury, ja robilem kiedys dolewke na zimnym silniku - po dolewce bylo max, przejechalem 240 km, znow sprawdzilem na zimnym i znow dolewka pol litra - ja juz wiem ze w tym aucie sprawdzanie oleju i jego uzupelnianie musi byc robione w wyzej opisany sposob inaczej jest lipa potwierdzam
izakora Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Wiesz kolego - ja samochodami różnych marek jeżdżę ponad 20 lat, ale takich jaj co dzieje się z naszymi silnikami to jeszcze nie widziałem. Kur..wa, przecież to ręce opadają - ile można do tego silnika lać oleju. Teść na 20 letnią micrę i może jedynie się ze mnie śmiać .
gregorypeck Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 kurde no ja az tyle nie dolewam - moze to zalezy od stylu jazdy bo w sumie to rzadko mi sie zdarza wychodzi powyżej 3500 rpm. Na wymiane kupuje zawsze baniak 5L - do silnika wchodzi troche ponad 4L - a to co zostanie spokojnie mi styka na dolewki przez te 10-15tys km. Pozdr.
izakora Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Kolego to tobie wogóle nie bierze oleju Ja tak samo jak ty jeżdżę bardzo spokojnie.
itor Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Wiesz kolego - ja samochodami różnych marek jeżdżę ponad 20 lat, ale takich jaj co dzieje się z naszymi silnikami to jeszcze nie widziałem. Kur..wa, przecież to ręce opadają - ile można do tego silnika lać oleju. Teść na 20 letnią micrę i może jedynie się ze mnie śmiać . moj przyjaciel z ktorym pracuje ma tez silniczek ALT i od dawna borykal sie z olejem, tylko on to zalatwil inaczej, nauczyl sie jzmieniac biegi od I do III nie przekraczajac 2000 obr i zapomnial co to dolewanie oleju, ja probowalem tak jezdzic ale to meczarnia:)
izakora Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 No wiesz. To dla kogo ten samochód w końcu jest - on dla mnie czy ja dla niego. Żona jest załamana z powodu sprzedaży samochodu, a ja mam go już po prostu w du....pie
Gość ks28krk Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Dokładnie zrobiłem remont kupe kasy ale jak zarł olej to dalej zre totalne nieporozumienie nie spotkałem sie z takim dziadoskim silnikiem co za debile wypuscili to na swiat kupa złomu.
izakora Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Dokładnie zrobiłem remont kupe kasy ale jak zarł olej to dalej zre totalne nieporozumienie nie spotkałem sie z takim dziadoskim silnikiem co za debile wypuscili to na swiat kupa złomu. Kolego a jakiego rodzaju remont robiłeś, ile wydałeś na niego kasy (jeżeli można wiedzieć) Mechanik zaproponował mi wymianę pierścieni
itor Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Dokładnie zrobiłem remont kupe kasy ale jak zarł olej to dalej zre totalne nieporozumienie nie spotkałem sie z takim dziadoskim silnikiem co za debile wypuscili to na swiat kupa złomu. Kolego a jakiego rodzaju remont robiłeś, ile wydałeś na niego kasy (jeżeli można wiedzieć) Mechanik zaproponował mi wymianę pierścieni kasa w bloto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się