f16mysliwiec Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam, Na prośbę kolegi "grubcio1980" wstawiam logi wykonane niedawno Kolega chciał sprawdzić co w trawie piszczy Normal : Bassic Settings : Dynamiczne :
ciahciah Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 do wymiany termostat statyczny kat wtrysku do korekty wolno wstaje turbo, podmień z innego auta N75 na próbę nastawnik kwalifikuje się do czyszczenia...
vauxhall95 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 ja moge dodac,ze korekcje na wtryskach :thumbdown:
ciahciah Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 ja bym to nazwał zła/słaba stabilizacja/korekcja obrotów jałowych, zamiast pisać o złych korekcjach lepiej iść dalej i podać przyczynę, np. lejące wtryski, różną kompresje na tłokach czy zacinający się nastawnik, a idącej jeszcze dalej w bardzo prosty sposób możną każdą z tych opcji sprawdzić
przemik Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 wywal katalizator wymien termostat Powtorz logi dynamiczne.
grubcio1980 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Kata nie mam.Ciahciach rozszerz możliwośc sprawdzenia tych opcji.Na jałowym pracuje bardzo równo i nic nie trzęsie
ciahciah Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 obroty masz stabilne ale zaniżone, a log 013 daje sygnał że coś szwankuje odepnij kabel od impulsatora, jest on przy skrzyni biegów od strony kierowcy, będą dwie wtyczki, odepnij tą wyżej, zrób jazdę próbną, jeżeli jakieś szarpania przestaną występować masz pewność że do czyszczenia nastawnik niesprawne wtryskiwacze mogą powodować silne stukanie silnika. W przypadku wystąpienia takiej niesprawności należy pozostawić silnik na biegu jałowym i odkręcać nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia. Jeśli stukanie ustanie po odkręceniu kolejnej nakrętki, to uszkodzony jest należący do niej wtryskiwacz. Niesprawne wtryskiwacze można wyszukiwać także, odkręcając nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia, gdy silnik pracuje z przyspieszoną prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli po poluzowaniu nakrętki prędkość obrotowa silnika nie ulegnie zmianie, wskazuje to na uszkodzenie wtryskiwacza. sprawdzenie kompresji na tłokach ile pali to auto?
grubcio1980 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Oki.Silnego stukania silnika nie ma.Pracuje bardzo ładnie co nawet "myśliwiec" potwierdził.Ciśnienie powinno byc ok w tamtą zimę przy tamtych mrozach, 3 niesprawnych świecach żarowych i bardzo słabym kącie wtrysku (wyszło później przy wymianie rozrządu) palił za pierwszym razem.Nie jestem specem (Bardzo słaby w dieslu) ale przy słabym ciśnieniu byłyby pewnie problemy z rozruchem.Miałem to w benzynie.Logi zrobiłem z czystej ciekawości (żadnych problemów z autem).Termostat wymienie bo go nie ruszałem.Aha pali na 17" i narmalnej jeździe 5,8l.Dzięki za podpowiedzi!
przemik Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Logi zrobiłem z czystej ciekawości (żadnych problemów z autem).Termostat wymienie bo go nie ruszałem. No i tego sie trzymaj.
grubcio1980 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Zaciekawił mnie ten nastawnik.Nie wiecie czy jest gdzieś opisana robota bo nigdzie mi się w oczy nie rzuciło?
f16mysliwiec Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 Czyszczenie nastawnika to grubsza zabawa nie na nasze głowy ;p
grubcio1980 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 No jak myśliwiec mówi, że nie na mnie to mu wierzę ,choc Ciahu nie ma żadnych szarpań.Widzi ktoś coś jeszcze???Będę wdzięczny
spanky Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 problem z doladowaniem [a raczej jego brak] w nizszych partiach obrotow ...
grubcio1980 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Spanky a czy winny może byc ten nastawnik?
przemik Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Sie czepiliscie tego nastawnika. To o czym pisze Spanky to nie wina nastawnika tylko turbiny lub jej sterowania.
grubcio1980 Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 No to co na to poradzic?Turbo chyba ładuje prawidłowo.Powiedzcie co może byc przyczyną problemu słabego ładowania w niższych partiach obrotów?[br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 23:16_________________________________________________Sorki za zawracanie.... ale czy pomógłby kto z problemem j.w.
ciahciah Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 z wątku powinieneś wyciągnąć wnioski ze jeżeli wymieniłeś termostat i ustawiłeś kąt wtrysku to masz wkleić nowy komplet logów, podczas logów statycznych silnik musi mieć 90C temp, i wyłączone wszystkie odbiorniki: światła, radio czy nawiew
odzim Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 leży ci lmm , przy normalnym juz doładowaniu tnie dawke , ja bym wyczyscił n75 i lmm, potem logi a dalej bedziemy ,yslec jest jeszcze pare opcji zeby orzywic twoje turbo ale trzeba zacząć od najprostszych rzeczy
ciahciah Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 zobacz loga 008 dynamicznego i ile zadaje imm'o przy 4200obr, wadliwy by 35mg nie wskazał problem to nie stabilne doładowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się