Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o Analize logów A4 AHU 98Rok


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Na prośbę kolegi "grubcio1980" wstawiam logi wykonane niedawno ;)

Kolega chciał sprawdzić co w trawie piszczy ;)

Normal :

normal000f.jpg

normal001dl.jpg

normal003fc.jpg

normal004.jpg

normal007fs.jpg

normal013r.jpg

Bassic Settings :

bassicsettings000.jpg

bassicsettings003.jpg

bassicsettings004.jpg

bassicsettings011.jpg

Dynamiczne :

dynamiczne000.jpg

dynamiczne003.jpg

dynamiczne004.jpg

dynamiczne008.jpg

dynamiczne010.jpg

dynamiczne011.jpg

Opublikowano

do wymiany termostat

statyczny kat wtrysku do korekty

wolno wstaje turbo, podmień z innego auta N75 na próbę

nastawnik kwalifikuje się do czyszczenia...

Opublikowano

ja moge dodac,ze korekcje na wtryskach :thumbdown: :thumbdown:

Opublikowano

ja bym to nazwał zła/słaba stabilizacja/korekcja obrotów jałowych, zamiast pisać o złych korekcjach lepiej iść dalej i podać przyczynę, np. lejące wtryski, różną kompresje na tłokach czy zacinający się nastawnik, a idącej jeszcze dalej w bardzo prosty sposób możną każdą z tych opcji sprawdzić :wink4:

Opublikowano

wywal katalizator

wymien termostat

Powtorz logi dynamiczne.

Opublikowano

Kata nie mam.Ciahciach rozszerz możliwośc sprawdzenia tych opcji.Na jałowym pracuje bardzo równo i nic nie trzęsie

Opublikowano

obroty masz stabilne ale zaniżone, a log 013 daje sygnał że coś szwankuje

odepnij kabel od impulsatora, jest on przy skrzyni biegów od strony kierowcy, będą dwie wtyczki, odepnij tą wyżej, zrób jazdę próbną, jeżeli jakieś szarpania przestaną występować masz pewność że do czyszczenia nastawnik

niesprawne wtryskiwacze mogą powodować silne stukanie silnika. W przypadku wystąpienia takiej niesprawności należy pozostawić silnik na biegu jałowym i odkręcać nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia. Jeśli stukanie ustanie po odkręceniu kolejnej nakrętki, to uszkodzony jest należący do niej wtryskiwacz. Niesprawne wtryskiwacze można wyszukiwać także, odkręcając nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia, gdy silnik pracuje z przyspieszoną prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli po poluzowaniu nakrętki prędkość obrotowa silnika nie ulegnie zmianie, wskazuje to na uszkodzenie wtryskiwacza.

sprawdzenie kompresji na tłokach :wink4:

ile pali to auto?

Opublikowano

Oki.Silnego stukania silnika nie ma.Pracuje bardzo ładnie co nawet "myśliwiec" potwierdził.Ciśnienie powinno byc ok w tamtą zimę przy tamtych mrozach, 3 niesprawnych świecach żarowych i bardzo słabym kącie wtrysku (wyszło później przy wymianie rozrządu) palił za pierwszym razem.Nie jestem specem (Bardzo słaby w dieslu) ale przy słabym ciśnieniu byłyby pewnie problemy z rozruchem.Miałem to w benzynie.Logi zrobiłem z czystej ciekawości (żadnych problemów z autem).Termostat wymienie bo go nie ruszałem.Aha pali na 17" i narmalnej jeździe 5,8l.Dzięki za podpowiedzi!

Opublikowano
Logi zrobiłem z czystej ciekawości (żadnych problemów z autem).Termostat wymienie bo go nie ruszałem.

No i tego sie trzymaj. :)

Opublikowano

Zaciekawił mnie ten nastawnik.Nie wiecie czy jest gdzieś opisana robota bo nigdzie mi się w oczy nie rzuciło?

Opublikowano

Czyszczenie nastawnika to grubsza zabawa :) nie na nasze głowy ;p

Opublikowano

No jak myśliwiec mówi, że nie na mnie to mu wierzę ,choc Ciahu nie ma żadnych szarpań.Widzi ktoś coś jeszcze???Będę wdzięczny

Opublikowano

problem z doladowaniem [a raczej jego brak] w nizszych partiach obrotow ...

Opublikowano

Spanky a czy winny może byc ten nastawnik? :mysli:

Opublikowano

Sie czepiliscie tego nastawnika.

To o czym pisze Spanky to nie wina nastawnika tylko turbiny lub jej sterowania.

Opublikowano

No to co na to poradzic?Turbo chyba ładuje prawidłowo.Powiedzcie co może byc przyczyną problemu słabego ładowania w niższych partiach obrotów?[br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 23:16_________________________________________________Sorki za zawracanie.... ale czy pomógłby kto z problemem j.w.

Opublikowano

z wątku powinieneś wyciągnąć wnioski ze jeżeli wymieniłeś termostat i ustawiłeś kąt wtrysku to masz wkleić nowy komplet logów, podczas logów statycznych silnik musi mieć 90C temp, i wyłączone wszystkie odbiorniki: światła, radio czy nawiew

Opublikowano

leży ci lmm , przy normalnym juz doładowaniu tnie dawke , ja bym wyczyscił n75 i lmm, potem logi a dalej bedziemy ,yslec jest jeszcze pare opcji zeby orzywic twoje turbo ale trzeba zacząć od najprostszych rzeczy

Opublikowano

zobacz loga 008 dynamicznego i ile zadaje imm'o przy 4200obr, wadliwy by 35mg nie wskazał :wink4:

problem to nie stabilne doładowanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...