Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o Analize logów A4 AHU 98Rok


f16mysliwiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na prośbę kolegi "grubcio1980" wstawiam logi wykonane niedawno ;)

Kolega chciał sprawdzić co w trawie piszczy ;)

Normal :

normal000f.jpg

normal001dl.jpg

normal003fc.jpg

normal004.jpg

normal007fs.jpg

normal013r.jpg

Bassic Settings :

bassicsettings000.jpg

bassicsettings003.jpg

bassicsettings004.jpg

bassicsettings011.jpg

Dynamiczne :

dynamiczne000.jpg

dynamiczne003.jpg

dynamiczne004.jpg

dynamiczne008.jpg

dynamiczne010.jpg

dynamiczne011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wymiany termostat

statyczny kat wtrysku do korekty

wolno wstaje turbo, podmień z innego auta N75 na próbę

nastawnik kwalifikuje się do czyszczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym to nazwał zła/słaba stabilizacja/korekcja obrotów jałowych, zamiast pisać o złych korekcjach lepiej iść dalej i podać przyczynę, np. lejące wtryski, różną kompresje na tłokach czy zacinający się nastawnik, a idącej jeszcze dalej w bardzo prosty sposób możną każdą z tych opcji sprawdzić :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kata nie mam.Ciahciach rozszerz możliwośc sprawdzenia tych opcji.Na jałowym pracuje bardzo równo i nic nie trzęsie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty masz stabilne ale zaniżone, a log 013 daje sygnał że coś szwankuje

odepnij kabel od impulsatora, jest on przy skrzyni biegów od strony kierowcy, będą dwie wtyczki, odepnij tą wyżej, zrób jazdę próbną, jeżeli jakieś szarpania przestaną występować masz pewność że do czyszczenia nastawnik

niesprawne wtryskiwacze mogą powodować silne stukanie silnika. W przypadku wystąpienia takiej niesprawności należy pozostawić silnik na biegu jałowym i odkręcać nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia. Jeśli stukanie ustanie po odkręceniu kolejnej nakrętki, to uszkodzony jest należący do niej wtryskiwacz. Niesprawne wtryskiwacze można wyszukiwać także, odkręcając nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia, gdy silnik pracuje z przyspieszoną prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli po poluzowaniu nakrętki prędkość obrotowa silnika nie ulegnie zmianie, wskazuje to na uszkodzenie wtryskiwacza.

sprawdzenie kompresji na tłokach :wink4:

ile pali to auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki.Silnego stukania silnika nie ma.Pracuje bardzo ładnie co nawet "myśliwiec" potwierdził.Ciśnienie powinno byc ok w tamtą zimę przy tamtych mrozach, 3 niesprawnych świecach żarowych i bardzo słabym kącie wtrysku (wyszło później przy wymianie rozrządu) palił za pierwszym razem.Nie jestem specem (Bardzo słaby w dieslu) ale przy słabym ciśnieniu byłyby pewnie problemy z rozruchem.Miałem to w benzynie.Logi zrobiłem z czystej ciekawości (żadnych problemów z autem).Termostat wymienie bo go nie ruszałem.Aha pali na 17" i narmalnej jeździe 5,8l.Dzięki za podpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobiłem z czystej ciekawości (żadnych problemów z autem).Termostat wymienie bo go nie ruszałem.

No i tego sie trzymaj. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciekawił mnie ten nastawnik.Nie wiecie czy jest gdzieś opisana robota bo nigdzie mi się w oczy nie rzuciło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak myśliwiec mówi, że nie na mnie to mu wierzę ,choc Ciahu nie ma żadnych szarpań.Widzi ktoś coś jeszcze???Będę wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem z doladowaniem [a raczej jego brak] w nizszych partiach obrotow ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie czepiliscie tego nastawnika.

To o czym pisze Spanky to nie wina nastawnika tylko turbiny lub jej sterowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co na to poradzic?Turbo chyba ładuje prawidłowo.Powiedzcie co może byc przyczyną problemu słabego ładowania w niższych partiach obrotów?[br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 23:16_________________________________________________Sorki za zawracanie.... ale czy pomógłby kto z problemem j.w.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wątku powinieneś wyciągnąć wnioski ze jeżeli wymieniłeś termostat i ustawiłeś kąt wtrysku to masz wkleić nowy komplet logów, podczas logów statycznych silnik musi mieć 90C temp, i wyłączone wszystkie odbiorniki: światła, radio czy nawiew

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leży ci lmm , przy normalnym juz doładowaniu tnie dawke , ja bym wyczyscił n75 i lmm, potem logi a dalej bedziemy ,yslec jest jeszcze pare opcji zeby orzywic twoje turbo ale trzeba zacząć od najprostszych rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz loga 008 dynamicznego i ile zadaje imm'o przy 4200obr, wadliwy by 35mg nie wskazał :wink4:

problem to nie stabilne doładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...