rafalskin73 Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam.proszę zerknijcie na te logi i co z nich można wywnioskować,bo zecior czasami nie ma mocy i ciężko wtedy przyspiesza.Jak silnik złapie taką fazę to i zaczyna głośniej pracować[można to porównać do logowania 4 grupy BS] Dodam jeszcze że mam zaślepiony EGR,wtryski AFN,jest katalizator.Pozdrawiam.rafał. Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27756.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27754.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27755.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27750.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27751.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27752.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27753.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27757.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27758.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27759.html Dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27763.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27764.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27907.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27765.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27760.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27761.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27762.html
vauxhall95 Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Ja nic zlego nie widze,jakies bledy?? musisz zalogowac wtedy kiedy to sie dzieje :cool1:
Sztomel Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 linki do statycznych nieaktywne, w dynamicznych turbo nie może się szybko rozkulać więc zloguj jeszcze grupę 003 bo jej brakuje a jest w tym przypadku bardzo istotna. Piszesz, że pracę silnika w tej jego "fazie" można porównać do 004 BS ale u Ciebie kąt wtrysku jest ciągle wczesny i się nie zmienia więc jak możesz słyszeć zmianę odgłosu pracy silnika.
Killer1984 Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 linki do statycznych nieaktywne Linki działają - Kolega źle wkleił, nie dał spacji po myślniku i dlatego wyglądają na nieaktywne...
buczekpan Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 dokładnie tak jak napisał Killer1984, tutaj poprawione linki: Statyczne: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27750.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27751.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27752.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27753.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27754.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27755.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_27756.html
rafalskin73 Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 linki do statycznych nieaktywne, w dynamicznych turbo nie może się szybko rozkulać więc zloguj jeszcze grupę 003 bo jej brakuje a jest w tym przypadku bardzo istotna. Piszesz, że pracę silnika w tej jego "fazie" można porównać do 004 BS ale u Ciebie kąt wtrysku jest ciągle wczesny i się nie zmienia więc jak możesz słyszeć zmianę odgłosu pracy silnika. Jutro zrobię logi trzeciej grupy i dorzucę do reszty.Co do tej 'fazy' to akurat w czasie logowania było jeszcze w miarę ok,ale kiedyś zdążyłem zlogować grupę 000 BS i kąt wtrysku spadł na 35 z 54.i wtedy słychać takie metaliczne klepanie.Myślałem już o wymianie pompy wtryskowej i N75 bo nie zawsze cyka przy włączonym zapłonie.[br]Dopisany: 10 Listopad 2010, 18:54_________________________________________________Żadnych błędów nie ma,[br]Dopisany: 10 Listopad 2010, 19:00_________________________________________________Logi statyczne 1 grupa,3 kolumna-powinno tak być? Tego nastawnika nigdy nie rozbierałem,tylko ustawiałem dawkę paliwa.
ciahciah Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 duża dawka jałowa kiedy rozrząd wymieniałeś?
rafalskin73 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 duża dawka jałowa kiedy rozrząd wymieniałeś? Na ile proponujesz ustawić dawkę? Rozrząd wymieniłem 10.000 km temu.
ciahciah Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 zęby nie skakało poniżej 1.360V w logu 001, możesz pyknąć na 1,440V, podczas ustawiania silnik musi mieć 90C i muszą być wyłączone urządzenia elektryczne: nawiew, światła, radio, za duża dawka może być powodem metalicznego klepania, porostu któryś wtrysk nie wyrabia, zmniejszenie dawki załatwi problem postaraj się zrobić na postoju logi 000 001 004 013 000BS 004BS jak zacznie ci metalicznie klepać, bo jestem ciekaw czy coś się zobaczy w logach w wtedy
rafalskin73 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 zęby nie skakało poniżej 1.360V w logu 001, możesz pyknąć na 1,440V, podczas ustawiania silnik musi mieć 90C i muszą być wyłączone urządzenia elektryczne: nawiew, światła, radio, za duża dawka może być powodem metalicznego klepania, porostu któryś wtrysk nie wyrabia, zmniejszenie dawki załatwi problem postaraj się zrobić na postoju logi 000 001 004 013 000BS 004BS jak zacznie ci metalicznie klepać, bo jestem ciekaw czy coś się zobaczy w logach w wtedy Dorzuciłem loga z trzeciej grupy[dyn].Na razie nie mogę zmniejszyć dawki,bo skończył się zakres w adaptacjach,i jak wrócę do domu w następny weekend to dotknę nastawnik i zmniejszę trochę. Laptopa cały czas wożę ze sobą,także na pewno uda mi się to uchwycić[zlogować] Może nawet jeszcze dzisiaj,ale nie obiecuje[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 14:40_________________________________________________Zerknijcie na [dyn]grupę 000 chodzi mi wyprzedzenie kąta wtrysku,wydaje mi się że wartość powinna cały czas rosnąć,a nie cofać się momentami delikatnie.Może wymienić ten regulator wyprzedzenia kąta wtrysku,bo mam całą pompę od AGRa?
ciahciah Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 układ regulacji kata wtrysku w pompie jest ok, nic nie wymieniaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się