fantom89 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 jest ok poza temp ktora moglaby byc ciut wieksza Wiem, termostat jest do wymiany. No ale to co się nagle stało, że przestało przerywać i mulić [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2011, 14:32_________________________________________________No więc dzięki pomocy ciahciah ustawiłem dawkę paliwa na nastawniku. Wszystko pięknie ładnie, zero przerywania i mulenia. No i od wczoraj nagle muli i 2-3x przerwał. Dziś odpalam i po chwili zapaliła się kontrolka świeć żarowych. Podpiąłem VAG'a i znowu błąd wtrysku sterującego, skasowałem i teraz jest ok. Ale pewnie za jakiś czas znowu będzie to samo :/ Dołączam filmik z VAG'a: http://www.speedyshare.com/files/28922722/MOV00006.MP4. Swoją drogą raz klekocze jakby popychacze czy coś walilo i przy gazowaniu jest coraz bardziej, a raz jest ok [br]Dopisany: 11 Czerwiec 2011, 21:37_________________________________________________up
ciahciah Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Swoją drogą raz klekocze jakby popychacze czy coś walilo i przy gazowaniu jest coraz bardziej, a raz jest ok obstawiam wtryski, u mnie raz na ruski rok po odpaleniu przez pierwszy 1km jazdy powodują klepanie przy dodawaniu gazu, takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza
przemik Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza tak sie czasami zastanawiam czy Ty czytasz to co wypisujesz... bo odnosze wrazenie, ze nie... dawno juz takich bzdur nie bylo na tym forum Do autora wątku.. Od ponad pol roku nie mozesz fury ogarnąć troche wstyd jak na uzytkownika tak szlachetnej marki... Pozdrawiam
fantom89 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza tak sie czasami zastanawiam czy Ty czytasz to co wypisujesz... bo odnosze wrazenie, ze nie... dawno juz takich bzdur nie bylo na tym forum Do autora wątku.. Od ponad pol roku nie mozesz fury ogarnąć troche wstyd jak na uzytkownika tak szlachetnej marki... Pozdrawiam Wstyd? Jak jesteś taki mądry to mi powiedz co jest problemem. Bo zakupiłem nowy wtrysk sterujący i do lutego wszystko było dobrze. Po tym czasie szarpało znowu, po ustawieniu dawki było ok i teraz ponownie jest problem. Gdyby po wymianie i ustawieniu dawki nic by nie pomagało wtedy by można mówić, że nic nie zrobiłem z autem. A moja wina, że raz jest, a raz nie ma.
ciahciah Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza tak sie czasami zastanawiam czy Ty czytasz to co wypisujesz... bo odnosze wrazenie, ze nie... dawno juz takich bzdur nie bylo na tym forum Argumenty podaj o jakich bzdurach ty mówisz? Już był jeden moderator na elektrodzie co myślał że jest guru, a potem mnie zbanował bym nie mógł wyjaśnić że się nie zna by nie wyjść na kompletnego idiotę. Podważ dowodami, faktami swoją wypowiedz. Nie sugeruj się jakimiś tam tekstami na necie tylko wiedzą praktyczna. Wiedza w necie jest na niskim poziomie. Ja ci udowodnię co napisałem ale najpierw chce poznać co masz do powiedzenia. No wiec czemu według ciebie takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza to BZDURY?
przemik Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 No wiec czemu według ciebie takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza to BZDURY Zapoznaj się w budową silnika spalinowego... sam dojdziesz gdzie sie pomyliłes Z mojej strony to wszystko w tym temacie. Pozdrawiam serdecznie
ciahciah Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Proszę o wyłożenie kawy na ławę, a nie zwodzenie za nos, unikanie odpowiedzi i chowanie głowy w piasek
fantom89 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 No więc coraz gorzej teraz było z tym wtryskiem i już jestem umówiony do jednego mechanika, który stwierdził że można zmierzyć oporność wtrysku sterującego i będzie wiadomo czy jest sprawny. No ale dzisiaj po wymianie oleju wracam do domu i przy 160km/h nagle nie chciał już iść powyżej 3tys, a po chwili obroty spadały i wyłączył się samochód Zatrzymałem się, żeby ponownie odpalić ale już nie dało rady, tylko kręcił się rozrusznik. Dopiero po kilku razach jak dodawałem gazu to odpalił, jednak jak już odpalił to po chwili zdechł. W końcu chwycił i chodził jako tako ale jest taki dodatkowy metaliczny dźwięk. Sprawdziłem VAG'iem i mam błąd: Friday, 24 June 2011, 22:18:41:0VCDS-Lite Version: Release 1.0 Control Module Part Number: 038 906 018 R Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1632 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference --------------------------------------------------------------------------- Czyżby to przez wtrysk?
lukjar7 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 co do pomiaru rezystancji to nie zawsze to działa 90-110 ma sprawny bodajrze co do błedu to raczej ropa nie dochodzi pewnie zapowietrzyles pompę
fantom89 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 co do pomiaru rezystancji to nie zawsze to działa 90-110 ma sprawny bodajrze co do błedu to raczej ropa nie dochodzi pewnie zapowietrzyles pompę A ten metaliczny dźwięk co może powodować? Ogólnie da się odpowietrzyć samemu pompę? Bo przejechałem 400km i nagle to się zaczęło dziać, chyba że już wcześniej dostało się powietrze. Dziś jako tako odpalił ale skakały obroty między 800-1000.
spanky Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 rozrzad przypadkiem nie przeskoczyl ...
lukjar7 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 co do pomiaru rezystancji to nie zawsze to działa 90-110 ma sprawny bodajrze co do błedu to raczej ropa nie dochodzi pewnie zapowietrzyles pompę A ten metaliczny dźwięk co może powodować? Ogólnie da się odpowietrzyć samemu pompę? Bo przejechałem 400km i nagle to się zaczęło dziać, chyba że już wcześniej dostało się powietrze. Dziś jako tako odpalił ale skakały obroty między 800-1000. jak metaliczny dzwiek to możliwe że pasek zrobił skok
fantom89 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 co do pomiaru rezystancji to nie zawsze to działa 90-110 ma sprawny bodajrze co do błedu to raczej ropa nie dochodzi pewnie zapowietrzyles pompę A ten metaliczny dźwięk co może powodować? Ogólnie da się odpowietrzyć samemu pompę? Bo przejechałem 400km i nagle to się zaczęło dziać, chyba że już wcześniej dostało się powietrze. Dziś jako tako odpalił ale skakały obroty między 800-1000. jak metaliczny dzwiek to możliwe że pasek zrobił skok Znalazłem temat, gdzie pewna osoba ma podobne objawy czyli problemy z odpalaniem, szarpanie, przerywanie, falowanie obrotów i tak piszę o rozrządzie i zapłonie. Niestety nikt nie odpisał :/ Da się jakoś sprawdzić czy przeskoczył pasek bez rozbierania całego przodu?
spetsnaz Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zdejmij dekiel zaworów i zobacz czy któryś z popychaczy/zaworów się nie przytarł (nie wraca do położenia krzywek na wałku). Obracaj powoli wałem i patrz jak zachowują się popychacze.
lukjar7 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 co do pomiaru rezystancji to nie zawsze to działa 90-110 ma sprawny bodajrze co do błedu to raczej ropa nie dochodzi pewnie zapowietrzyles pompę A ten metaliczny dźwięk co może powodować? Ogólnie da się odpowietrzyć samemu pompę? Bo przejechałem 400km i nagle to się zaczęło dziać, chyba że już wcześniej dostało się powietrze. Dziś jako tako odpalił ale skakały obroty między 800-1000. jak metaliczny dzwiek to możliwe że pasek zrobił skok Znalazłem temat, gdzie pewna osoba ma podobne objawy czyli problemy z odpalaniem, szarpanie, przerywanie, falowanie obrotów i tak piszę o rozrządzie i zapłonie. Niestety nikt nie odpisał :/ Da się jakoś sprawdzić czy przeskoczył pasek bez rozbierania całego przodu? Pewnie że da wał ustawiasz przez okienko na kole zamachowym na 0, w pompę ma wchodzić blokada, a wałek się sprawdza liniałem
fantom89 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Znowu zdechł samochód ale tym razem już nie odpalił. Mechanik powiedział żebym psiknął plakiem to dolotu i sprawdził. No i tak zrobiłem i odpalił ale chodzi tylko na wciśniętym gazie, jak puszcze to od razu zdycha. Dymi zawsze na początku na niebiesko i to ostro ale to niby przez to, że wtryski leją. Według mechanika to pompa, co sądzicie o tym
vauxhall95 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 ja bym z tym plakiem ostroznie.Sprawdz rozrzad bez zdejmowania idzie to sprawdzic.Walek na krzywke z tylu walka rozrzadu,wal na 0 w okienku,pompe poprzez kat wtrysku lub blokade.
fantom89 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 sprawdzales rozrzad ? Nie, bo nie mam czegoś takiego jak liniał ja bym z tym plakiem ostroznie.Sprawdz rozrzad bez zdejmowania idzie to sprawdzic.Walek na krzywke z tylu walka rozrzadu,wal na 0 w okienku,pompe poprzez kat wtrysku lub blokade. Szczerze to nic nie zrozumiałem @edit Swoja drogą nie trzeba ściągnąć kapy by ustawić wałek? Bo jeśli tak to od razu nowa uszczelkę trzeba dobrze mówię :>
adasn Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Ja mam taki błąd, ale jak na razie objawy w zasadzie żadne (bardzo, bardzo sporadycznie bujną się wolne obroty, i raz przerwał około 4000 rpm): 1 Fault Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent Readiness: N/A I teraz 2 pytania: 1. Czy napewno będzie wtrysk sterujący do wymiany, a jeśli tak to czy nie da się samego czujnika przełożyć? 2. Czy można jakiś czas bezpiecznie z tym jeździć jeśli nic się nie dzieje? Z ciekawości podłączyłem VAG'a i taka niespodzianka a akurat chce sprzedać autko ;o(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się