TomOskroba 8 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 mam takie pytanie zanim wytne kata. czy jego usunięcie nie ma wpływu na pozniejsze robienie logów w celu oceny poprawy sytuacji ? WIADOMO ŻE CHECK będzie się palił.. to mi nie przeszkadza, ale czy pozniej nie przeszkodzi to w dokladnej weryfikacji czy problem został rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baarteek95 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Dnia 18.05.2016 o 07:05, TomOskroba napisał: odświeżam temat ! problem ubogiej mieszanki spalinowo-powietrznej doprowadził mnie do katalizatora (sprawdzone juz inne podzespoły) Panowie jaki jest koszt wycięcia kata i wstawienie do niego zwykłej rurki, zadne strumienice zadne inne kombinacje, zwykła rurka czy co przez to rozumiem (downpipe). słyszałem że ludzie tutaj dawali zxa takie zabegi po 400 zł a niektórym nie dobijało do 200 zł... w 2.0 ALT nie jest to jakas chyba trudna robota.. ; ) proszę o podpowiedzi problem ubogiej mieszanki rozwiązało wycięcie kata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 nie wiem bo sonda była uszkodzona a potem sprzedałem auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Rozsypał mi się katalizator. Wymieniać na nowy nie chcę, bo za drogo, a wycinać zupełnie też nie, żeby nie było problemów z przeglądami. Na allegro sprzedawane są takie zamienniki: http://allegro.pl/audi-a4-vw-passat-b5-1-8-20v-tlumik-katalizator-i6086679751.html Nie wiem czy to jest to tylko pusta w środku atrapa, czy jest tam jakaś siatka.. Ktoś korzystał może i wie czy warto spróbować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Lepiej wstawić katalizator uniwersalny bosala czy walkera za 200-300 zł bez cudowania z jakimiś atrapami, nie jest to może jakość oryginału, ale działa i nie kosztuje majątku. Dla mnie żeby wyciąć katalizator to trzeba być samolubnym kretynem, jeżdżą później takie śmietniki w mieście i wszyscy wdychamy te nieoczyszczone spaliny, w korkach czasem dosłownie nie da się oddychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kammmmm1991 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Przeczytałem cały temat i nadal nie wiem czy b6 1.8t bex jak wybije kata to wspawadz rurkę czy zostawić pustą puche ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 A co ma ta rurka niby robić? Ja mam już kilka lat pusty kat i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez80 31 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, kammmmm1991 napisał: Przeczytałem cały temat i nadal nie wiem czy b6 1.8t bex jak wybije kata to wspawadz rurkę czy zostawić pustą puche ? Chyba najwygodniej jest poprostu wstawić downpipe i nie pierdzielić sie z wybijaniem kata ,czy wstawianiem do srodka jakiejs rurki . Tutaj jak cos masz moj temat ,w którym masz opisane ,wszystko ,oraz masz wrazenia ludzi ,po montazu . Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez bartez80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 zgadza się, downpipe daje nawet lepszy efekt brzmienia auta. ciut na sportowo./ ja poprzednio wstawiłem strumienicę dedykowaną. co prawda wyciszała ale na zimnym i tak dźwięk walenia młotem o blachę był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abry 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Witam. Przeczytałem cały temat. Ale dalej nie wiem co zrobić przy benzynie. Mam B6 benzynę 2.0. Dość długo pali mi się kontrolka (z jakies 3 miechy) i sprawdzałem jest błąd katalizatora. Czy najlepszym wyjściem dla benzyniaka jest wyprucie środka , wspawanie rury przelotowej i emulator?? Czy cos innego proponujecie? Dodam że auto dosc dużo oleju bierze i gdy jezdze kopci na biało. Czy po usunięciu katalizatoranie będzie jeszcze gorzej kopcil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety1337 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Szukam info na temat jakiej średnicy wspawać rurkę w AVFie, i nie znalazłem żadnych pewnych informacji. Coś tylko o 55mm oraz o 60mm. Ma ktoś dokładne wymiary rury jaką należy wspawać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicia1988 0 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 (edytowane) Witam. Założyłem zamiast katalizatora w BEX quattro downpipe. Wszystko super, szybciej turbina sie załącza, wiecej mocy. Problem w tym ze wydech teraz rezonuje, słychac od 2tys obrotów na zewnątrz dźwięk metaliczny ala polonez a w środku lekkie takie brzęczenie z okolicy przed fotelem pasażera. Coś idzie z tym zrobić? Czy jezeli jest DP to tak już bedzie? Zmienic downpipe np na "tłumik ala katalizator" lub sportowy kat z metalowym wkładem? Edytowane 3 Grudnia 2020 przez Wicia1988 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się