zuloo Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Tutaj macie informacje na temat szablonów i regeneracji http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=175735.0
Ponio1767 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Moze ktos rzucic linkiem jak rozebrac przyciski z klimy albo mala instrukcja,bo podany w 1 poscie link nie dziala ;/ pozdro
macieek Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Hej. Chcialem pochwalic zulo bo mam jego przyciski juz jakies 8 miesiecy i trzymaja sie ok, nie zchodzi z nich lakier jak narazie
audilover Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Tutaj macie informacje na temat szablonów i regeneracji http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=175735.0 Linki nie działają panowie! ;(
wrclaguna Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154444.120
audilover Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Kolejne rezanie Idąc śladem kolegi dabliues zregenerowałem u siebie włącznik świateł i przyciski klimatronika u brata :gwizdanie: Jak rozebrać klimatronik jest tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=167497.0 Postarałem się zrobić to profesjonalnie na tyle na ile mogłem. Szablony wycięte komputerowo, farba dobrana komputerowo u ziomka , dany podkład zwiększający przyczepność farby. Wyjmujemy przyciski i czyścimy je z farby Odtłuszczamy,naklejamy szablon. Kładziemy podkład a następnie farbę. Po podeschnięciu farby zrywamy szablonik. Ku memu zaskoczeniu kolor praktycznie nie różni się od reszty przycisków wgląda to tak Test paznokciowy farby jest na poziomie ori lub nawet twardszy. Nie ma gwarancji ile to się utrzyma ale czas pokaże i myślę ze szybko to nie zejdzie. Jeśli ktoś chcę mogę mu wykonać taką regenerację klimatronika czy włącznika świateł Pozdro. Ps. kolejne będą przyciski od podnoszenia szyb A ten link? Nie wiem jak ściągnąć ten srebrny element. W dodatku nie chce urwać czegoś w środku!
dziako Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Witam czy ma jeszcze ktoś do sprzedania takie szablony? Chodzi mi o "+" i "-" w klmie i ewentualnie logo otwierania szyb.
losix Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 heh dokladnie ma ktos szablony bo od swiatel mam tylko od klimatronika i szyby
van helsing Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 szukam szablony do ,świateł, klimatronika,szyb przednich i tylnych.
marcuso86 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Niech ktos poprawi ten link jak rozebrać klimatronik. Odkreciłem wszystkie śrubki ale jakoś nie wychodzi hmm
Ponio1767 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zamawiał juz ktos http://allegro.pl/klimatronik-audi-a4-b6-b7-szablon-do-regeneracji-i2246796594.html
ulla1981 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 To,co potrafi zrobić z tymi przełącznikami,przyciskami itp kolega zuloo to czysta poezja.Dzisiaj odebrałem paczuszkę i po prostu rewelacja.Pozdrawiam kolegę serdecznie.
BADU Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Witam ,koledzy podrzućcie jak rozebrać klimatronik,bo też chcę się po bawić w odnawianie przycisków.A ten link z pierwszej strony tego posta mi nie działa .Pisze że nie mam uprawnień ...? Cokolwiek to znaczy??
Talib13 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Witam ,koledzy podrzućcie jak rozebrać klimatronik,bo też chcę się po bawić w odnawianie przycisków.A ten link z pierwszej strony tego posta mi nie działa .Pisze że nie mam uprawnień ...? Cokolwiek to znaczy?? Niestety nie mam fotek rozbiórki od początku ale mogę Ci opisać co i jak a więc na początku odkręcasz listwę aluminiową i ją wysuwasz zgodnie z kierunkiem strzałki na niej (2 din chyba jej nie ma z tego co kojarzę) następnie musisz odkręcić obudowę i wyczepić ją z tych zaczepów najlepiej użyć jakiegoś małego noża lub śrubokręt (masz 7 zatrzasków 3 pod listwą ozdobną 2 po przeciwnej stronie i po 1 na bokach z tego co pamiętam) następnie odkręcasz "elektronikę" ze środka będziesz widział torx-y a i jeszcze przed rozłączeniem przedniej i tylnej części klimatronika musisz odłączyć taśmę ponieważ w przedniej obudowie masz płytkę oraz tylnej a połączone są ową taśmą (trzeba uważać przy otwieraniu klimatronika żeby nie zerwać) no a od tego momentu już mam jakieś tam fotki marne bo marne ale są po zdjęciu płytek zastaniesz taki widok : <br /><br /> aby wyjąć przyciski musisz zdjąć (do zdjęcia używałem mały śrubokręt podważałem zaczepy) z nich takie zaślepki nie wiem jak to nazwać a następnie wypchnąć przycisk na zewnątrz: <br /><br /> wygląda to mniej więcej tak: <br /><br /> wyjęty przycisk wygląda tak widać zaczepy o których wspomniałem wyżej: <br /><br /> przyciski po zdarciu tej gumy: <br /><br /> <br /><br /> a tu klimatronik po wyjęciu przycisków <br /><br /> tutaj widok po "regeneracji" przycisków jak do tej pory od kwietnia jeszcze nic nie uległo zdarciu może dodam że używałem lakier matowy bezbarwny w ilości chyba 4 warstw oczywiście cienkich <br /><br />
mlodziak22 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 kolego obudowę climatronica też malowales? szablon nakleiles na przycisk a na to bezbarwny czy jeszcze podkład? Wysłane z mojego GT-I9100
BADU Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Dzięki za pomoc ,ale na dal nie wiem jak się zabrać do rozebrania tego ustrojstwa ,U mnie nie ma żadnej srebrnej listwy?
Talib13 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Dzięki za pomoc ,ale na dal nie wiem jak się zabrać do rozebrania tego ustrojstwa ,U mnie nie ma żadnej srebrnej listwy? No to masz 2 din nie sądzę aby aż tak znacznie się różnił od mojego jeżeli odwrócisz go tyłem tam gdzie wtykasz wtyczki to musisz widzieć śrubki które trzeba odkręcić no i dalej te zaczepy jest na fotce białe strzałki to śrubki a czerwone to zaczepy <br /><br /> o a tutaj na tej fotce widać fragment tego zaczepu druga strona ma oś podobnego tylko zamiast tego prostokątnego otworu jest ząbek który wchodzi w tą część, trzeba go podważyć a właściwie wszystkie najlepiej od góry gdzie są tylko 2 zaczepy no i powoli rozdzielać części klimatronika można pomóc sobie wkładając coś cienkiego między te części na śrubokręt kartę płatniczą inaczej nie potrafię wytłumaczyć ale aż tak skomplikowane to to nie jest chyba.. <br /><br /> Co do obudowy nie nie malowałem jej, ja to zrobiłem tak zdrapałem starą farbę jak na foto następnie przemywałem benzyną ekstrakcyjną przycisk naklejałem szablon, znowu wata i benzyna bardzo delikatnie aby nie zerwać szablonu no i malowałem czarnym matem (bardzo cienkie warstwy) czekałem może z 1h następnie kolejną warstwę i tak aż do skutku gdy przez przycisk nie przedostaje się światło sprawdzałem najzwyklejszą diodą czerwoną w ciemnym pomieszczeniu przycisk leżał 24h i malowałem go bezbarwnym matowym lakierem (na początek 2 warstwy razem z szablonem i następnie 2 po oderwaniu szablonu z przycisku). Ważne jest też aby zabezpieczyć jakoś te kawałki pleksi przez które świecą diody podczas włączania przycisków niestety ja nie mogłem wyciągnąć żadnej więc malowałem je a następnie po każdym malowaniu skrobałem delikatnie igłą farbę gdy jeszcze była świeża tu także sprawdzałem jak światło przebija się przez nią, dosyć żmudna robota ale da rady zrobić bez problemu i nie widać tego że były zamalowane.
BADU Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Super,dzięki .Przejaśniało mi :-) A jeszcze jedno ?Jak zacząć wyciąganie klimatronika (kokpitu,deski,nie wiem jak to nazwać)Chodzi mi o to jak się do tego zabrać na początku.Bo na zewnątrz nie widać żadnych zaślepek na śrubki ,czy coś w trym stylu. Dzięki za pomoc
Talib13 Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Super,dzięki .Przejaśniało mi :-)A jeszcze jedno ?Jak zacząć wyciąganie klimatronika (kokpitu,deski,nie wiem jak to nazwać)Chodzi mi o to jak się do tego zabrać na początku.Bo na zewnątrz nie widać żadnych zaślepek na śrubki ,czy coś w trym stylu. Dzięki za pomoc No to chyba od tego trzeba było zacząć zależy co masz czy 2 din czy 1 inaczej czy masz jeszcze miejsce pod klimatronikiem a popiołką czy nie jeżeli nie to 2 din, jeśli tak to 1, ale mówiłeś że nie masz listwy więc obstawiam że 2 din więc z tego co wiem jeśli 1 din wyciągasz radio za pomocą kluczy lub 2 pilniczków do paznokci i ciągniesz lekko za klimatronik i powinien wyjść z kosza, lub prościej jeśli masz zwinne ręce to łapiesz za listwę ozdobną od spodu i ciągniesz (u mnie się tak da beż wyciągania radia mam chorusa 2), co do 2 din chyba nie jest tak prosto musisz wyciągnąć radio lub Navi jeśli masz a tam chyba są takie płaskie otwory na zewnątrz gdzie trzeba wepchnąć wyjmaki do radia wyciągnąc radio/navi no i wypchnąć klimatronik i wyjdzie gdzieś były watki o tym poszukać trzeba http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-wyjmaki-radia-domowej-roboty-201023/ ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-montaz-dzialanie-czujnika-jakosci-powietrza-154332/ piszą to samo co ja, no i oczywiście na koniec odłączamy wtyczki od klimatronika.
BADU Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 No i światło się zaświeciło w mojej głowie .Tak jak piszesz od tego powinienem zacząć.Sprawdzałem przed chwilą i mam 2 din nie mam wolnego miejsca miedzy klimatronikiem a popiołką .Wielkie dzięki w sobotę sie biore Ja mam navi plus nie mam tych imaków ale będę kombinował pilniczkami powinno się udać .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się