Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mrugająca lampka świec żarowych i spadek mocy.


jarrrol

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, kamil-vag napisał:

A błędu żadnego w silniku nie zapisuje ?

0257 i błąd prawego przedniego czujnika abs. Tylko tyle z błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

Zrób log dynamiczny z grupy 003 + 011

Coś będzie z EGR albo przepustnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, kamil-vag napisał:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

Zrób log dynamiczny z grupy 003 + 011

Coś będzie z EGR albo przepustnicą.

O widzisz tak coś podejrzewałem że to może być jedno z tych dwóch. Jeszcze nigdy logów nie robiłem. Muszę się nauczyć tego. Miałem się zabrać za dokładne wyczyszczenie egr i przepustnicy ale narazie nie miałem kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W module silnika powinna być w outpout test możliwość przesterowania tymi elementami bez odpalenia, więc można sprawdzić czy elementy wykonawcze działają, tj. EGR + Przepustnica... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, kamil-vag napisał:

W module silnika powinna być w outpout test możliwość przesterowania tymi elementami bez odpalenia, więc można sprawdzić czy elementy wykonawcze działają, tj. EGR + Przepustnica... 

Ok spróbuję w wolnej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki wynik testów. Słychać jak pracują oba moduły

IMG_20211213_103102.jpg

IMG_20211213_103201.jpg

IMG_20211213_103203.jpg

 

W weekend będę chciał wyczyścić do porządku egr i przepustnice. Zrobię potem znowu test i zobaczę czy coś się zmieni w tych wartościach.

Edytowane przez A4-Tomek
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie: Audi A4 B7 2.0 TDI 140 KM BPW.

Od czasu do czasu miał notlauf, turbo w tryb awaryjny, restart silnika kasował błąd. Geometria sprawdzona, ok. Wymieniony N75 ale notlaufy dalej się pojawiały. Wymieniłem na dniach czujnik ciśnienia (mapsensor) - Bosch 038906051C. Po wsadzeniu nowego czujnika od razu po włączeniu zapłonu pojawia się błąd P0236. Jak w czasie jazdy błąd skasuję to się nie pojawia do momentu ponownego odpalenia. Jak przekręcę kluczyk i poczekam aż kontrolki zgasną to błąd się pojawia, jak nie czekam na zgaśnięcie kontrolek tylko od razu przekręcę rozrusznikiem to błędu nie ma.

Trafił się wadliwy czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy podobny problem z silnikiem 2.0 BRE ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny? Po wymianie pompowtrysku brak poprawy w grupie 18 identyczne wskazania jak u kolegi            A4- Tomek

20220606_204319.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Chudy81 napisał:

Witam koledzy podobny problem z silnikiem 2.0 BRE ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny? Po wymianie pompowtrysku brak poprawy w grupie 18 identyczne wskazania jak u kolegi            A4- Tomek

20220606_204319.jpg

Silnik nie równo pracuje w momencie uzyskania odpowiedniej temperatury jakość pracy silnika jest o wiele bardziej gorsza i wywala błąd podczas przyspieszania "świecie żarowe " gdy jazda jest spokojna auto jedzie w miarę. Czekam na  wszelkie wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiekolwiek odczytywanie błędów robiłeś? Możliwe że coś się zapisało, co nakieruje bardziej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Langista napisał:

Jakiekolwiek odczytywanie błędów robiłeś? Możliwe że coś się zapisało, co nakieruje bardziej..

Dzięki za odpowiedź jutro zrobię i zobaczę co tam pokaże więcej na komp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Chudy81 napisał:

Dzięki za odpowiedź jutro zrobię i zobaczę co tam pokaże więcej na komp.

2 pierwsze zdjęcia po przekręceniu kluczyka na zimnym silniku tak jak ostatnio zostawiłem auto

20220613_112935.jpg

20220613_113100.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Chudy81 napisał:

2 pierwsze zdjęcia po przekręceniu kluczyka na zimnym silniku tak jak ostatnio zostawiłem auto

20220613_112935.jpg

20220613_113100.jpg

 

20220613_115243.jpg

20220613_115241.jpg

20220613_115231.jpg

20220613_115229.jpg

20220613_115216.jpg

20220613_115213.jpg

20220613_115157.jpg

20220613_115154.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Langista napisał:

Zrób pełny Autoscan i wklej tu wynik.

Raczej przyczyna znaleziona zapieczona sztanga gruszki turbiny :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Chudy81 napisał:

Raczej przyczyna znaleziona zapieczona sztanga gruszki turbiny ale wydanie mi sie że to nie będzie jedyny problem :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Trochę inne objawy mam w swojej Audi , ale też miga kontrolka świec żarowych. Auto jeździ, odpala normalnie bez żadnych podejrzeń, ale kontrolka mruga cały czas i do tego jeszcze świeci się kontrolka DPF. VCDS pokazał takie błędy po ich wykasowaniu zostaje tylko ten błąd z DPF, ale świece dalej mrugają:

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
000802 - Czujnik obrotów silnika (G28) 
               P0322 - 000 - brak sygnału - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00110000
                    Priorytet błędu: 1
                    Częstość błędu: 7
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 289507 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 1512 /min
                    Prędkość: 24.0 km/h
                    Obciążenie: 23.1 %
                    Napięcie: 14.29 V
                    Bity binarnie: 00101000
                    Stab.b.jałowego: 0.0*KW
                    Obroty silnika: 756 /min

008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 
               P2002 - 000 - za mała skuteczność - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11100000
                    Priorytet błędu: 1
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 289991 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 2520 /min
                    Prędkość: 125.0 km/h
                    (bez jednostek): 0.0
                    Cykl pracy: 25.3 %
                    (bez jednostek): 316.20
                    Temperatura: 6.3*C
                    Czas: 4492.8 s

ABS/hamulce        Plik etykiet: 8E0-910-517.clb
   Oznaczenie elementu SW: 8E0 910 517 H    HW: 8E0 614 517 BF
   Komponent: ESP8 FRONT      H06 0140  
   Weryfikacja: 00000000    Numer seryjny: 00000000000000
   Kodowanie: 0004401
   Kod serwisu: WSC 06335 000 00000
   VCID: 2C57B1B78F0B3EEF43-8078

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01314 - Sterownik silnika 
            013 - Odczytać pamięć usterek - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00101101
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 10
                    Wew.licznik błędów: 17
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Wartość Hex: 0x1800
                    Wartość Hex: 0x4002
                    Wartość Hex: 0x0027
                    Wartość Hex: 0x01AE
                    Wartość Hex: 0x0001

18265 - Sygnał obciążenia 
            P1857 - 000 - Komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100000
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 8
                    Wew.licznik błędów: 17
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Wartość Hex: 0x1800
                    Wartość Hex: 0x4002
                    Wartość Hex: 0x0028
                    Wartość Hex: 0x01AE
                    Wartość Hex: 0x0001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pwenością zapchany dpf. Jaka jest wartość popiołu olejowego? Masz przebieg prawie 300 kkm i jeżeli dpf nie był wymieniany lub czyszczony to z pewnością jest zawalony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...