sokolnh Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 witam, chciałem was prosic o analize logów, narazie tylko statycznych bo mój kompan od logów dynamicznych dzisiaj nie dał rady, jutro postaram sie je wrzucic, a chciałem dzisiaj wrzucic chociaż te statyczne bo mam problem od jakiegos czasu z szarpaniem silnikiem, jest bardziej intensywne na rozgrzanym silniku i dosc nieprzyjemne, takie nagłe odcinanie czegos i zalaczanie spowrotem, nie wiem jak to opisac dodam ze samochód jezdzi bardzo przyjemnie jak na 90 KM oprocz tego szarpania oczywiscie. planuje do niego wsadzic wtryski ASV i zrobic program dlatego chciałbym zeby silnik byl do tego przygotowany moze logi statyczne chociaz cos powiedzą bede wdzieczny za pomoc, a wybawcy stawiam flaszke grupa 000 grupa 003 grupa 004 grupa 011 pozdrawiam
Tomigsi Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 grupa 000 pozycja 2 wartość powinna wynosić 49-54, a jest 28-31 , kąt wtrysku do regulacji. zrób logi dynamiczne 003 ,008,011
sokolnh Opublikowano 18 Października 2007 Autor Opublikowano 18 Października 2007 logi dynamiczne grupa 000 grupa 001 grupa 003 grupa 004 grupa 008 grupa 010 grupa 011 dodam ze przepłwomierz juz czyściłem
baskecior Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 Podmień przepływkę na sprawną, a przy okazji obejrzyj dolot, czasem mała dziurka moze narobić zamieszania.
sokolnh Opublikowano 19 Października 2007 Autor Opublikowano 19 Października 2007 w poniedziałek powinien miec przeypływomierz na podmianke a przy okazji obejrzyj dolot, czasem mała dziurka moze narobić zamieszania. na jakies miejsce szczególnie zwrócic uwage ?
lukaszr Opublikowano 19 Października 2007 Opublikowano 19 Października 2007 Podmień przepływkę na sprawną, a przy okazji obejrzyj dolot, czasem mała dziurka moze narobić zamieszania. Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na N75. Poza tym te logi są nieczytelne - w większości miejsc jest powstawiana prze EXCEL data - zrób coś z tym sokolnh
sokolnh Opublikowano 19 Października 2007 Autor Opublikowano 19 Października 2007 a moge to jakos w excelu poprawic czy musze inaczej te pliki otwierac ?
lukaszr Opublikowano 19 Października 2007 Opublikowano 19 Października 2007 a moge to jakos w excelu poprawic czy musze inaczej te pliki otwierac ? Format komórek w excelu.
baskecior Opublikowano 19 Października 2007 Opublikowano 19 Października 2007 a moge to jakos w excelu poprawic czy musze inaczej te pliki otwierac ? Przy imporcie każda kolumnę zaznaczasz jako STANDARD. Pozniejsze formatowanie nie przyniesie efektu.
sokolnh Opublikowano 20 Października 2007 Autor Opublikowano 20 Października 2007 no wlasnie wszystkie mam i mialem zaznaczone jako standard z tym ze ja mam tego excela z open ofiice'a, moze przez to
sokolnh Opublikowano 26 Października 2007 Autor Opublikowano 26 Października 2007 panowie, d*pa maryna zmieniłem przepływke i na poczatku myslalem ze jest ok bo samochodów lepiej jedzie a za chwile znowu szarpanie od zaworka n75 odlaczylem tylko wtyczkei sie przejechałem troche, nadal szarpało wydaje mi sie, ze to problem z elektroniką, możliwe jest zeby pedał gazu nie przekazał w pewnym momencie danych do kompa ? lub coś w tym typie moge to jakos sprawdzic na vagu ?
pre_pl Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 podkapca ci to auto ? oglądałeś ten dolot ?
sokolnh Opublikowano 26 Października 2007 Autor Opublikowano 26 Października 2007 podkapca ci to auto ? oglądałeś ten dolot ? nie podkapca nic. własnie nie wiem co konkretnie mam ogladnac
kalina Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 dziwnie to wygląda, na postoju n75 jest wysterowany na 96% czyli nie pompuje a (powinna), a w dynamicznej jest cały czas 35 % a powinien ograniczać ciśnienie doładowania w miare zwiększania się dynamiki spalin. Jakby coś z czujnikiem ciśnienia doładowania, bo to nie możliwe żeby ciśnienie nie narastało wraz z obrotami, a komp wogóle nie reaguje poprzez N75
sokolnh Opublikowano 26 Października 2007 Autor Opublikowano 26 Października 2007 no mozliwe ze cos z nim nie tak ale czy on moze powodowac takie nagłe szarpanie ? najgorsze jest to ze nie wiadomo kiedy sie to pojawia, rózne obroty itp pewne jest tylko to ze wystepuje na obciążeniu, na jałowym tego nie mam i przy przyspieszanie ehh, meczy mnie to
kalina Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 sprawdż czy N75 jest dobrze(prawidłowo) podpięty do podciśnienia - zrób czytelnego loga z gr 004 i wysterowanie egr w 003 też jest nie czytelne
sokolnh Opublikowano 26 Października 2007 Autor Opublikowano 26 Października 2007 http://www.mytempdir.com/2048115 tu sa moje wszystkie logi w fomacie CSV bez tych wrzutów, niestety nie umiem tego przekształcic w czytelna formę
kalina Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 są zapisane jakieś błędy. Może niech ktoś inny się wypowie. Bo ja mam już kilka teorii i niewiem na którą się zdecydować . Jakby nastawnik, albo zapowietrzona pompa,
sokolnh Opublikowano 27 Października 2007 Autor Opublikowano 27 Października 2007 a jak to sprawdzic ? kostkę prędkosciomierza odpinałem i nic sie nie zmieniało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się