swir88 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Przegladałem temat o swapie na 5.0 tfsi ktos poruszył temat ze nieda sie wsadzic 4.2 v8 bez przedłuzania czy to prawda nie zmiesci sie ten motor ?? Jak by wygladala sprawa podpiecia go pod skrzynie manualna od b5 ??
Kimi Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Jak by wygladala sprawa podpiecia go pod skrzynie manualna od b5 ?? To chyba zależy od tego, na jaki maks moment była skrzynia obliczana Żeby jej silnik nie "zmielił", jak dasz w pipę
Kowi87 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Wrzuciłem w tamtym wątku link do takiego swapa, jest bardzo duzo szczegółowych zdjeć z projektu pozatym był juz taki wątek i było zlinkowanych projektów nawet z VR6 turbo w B5
swir88 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 znalazłem ten link tylko jest nietety po angielsku Po fotkach widac ze nie trzeba nic przedłuzac ale chodzi mi tez czy wejdzie na seryjne łapy ten silnik i jak z napedem czy skrzynia od 1.8T wytrzyma czy wogóle podejdzie pod ten silnik ??
Mathis Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Się popieści to się zmieści A tak serio to nie wiem czy silnik wejdzie, ale raczej razem z silnikiem szukałbym skrzyni... Może ta od 1.8T uciągnie, ale jak długo?
Kimi Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Może ta od 1.8T uciągnie, ale jak długo? 430 Nm w 4.2 V8 FSI kontra 210 Nm w 1.8T. Cienko widzę tę skrzynię, jak jej przyjdzie przenieść dwa razy większy moment z V8-ki
aju Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Może ta od 1.8T uciągnie, ale jak długo? 430 Nm w 4.2 V8 FSI kontra 210 Nm w 1.8T. Cienko widzę tę skrzynię, jak jej przyjdzie przenieść dwa razy większy moment z V8-ki no widzisz... skrzynie w 1,8t znosza i 430Nm http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155970.0
Kimi Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Może ta od 1.8T uciągnie, ale jak długo? 430 Nm w 4.2 V8 FSI kontra 210 Nm w 1.8T. Cienko widzę tę skrzynię, jak jej przyjdzie przenieść dwa razy większy moment z V8-ki no widzisz... skrzynie w 1,8t znosza i 430Nm http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155970.0 Osz w pupę... A jednak... Całego wątku nie przejrzałem, ale rozumiem, że skrzynia została seryjna?
Buba Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 silnik nie wejdzie bez przeróbki przodu
swir88 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 a dokladniej co by trzeba było przerobic ??
Buba Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 caly przod bo silnik jest za dlugi do komory b5
Kowi87 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Szukam tego przedłuzenia w projekcie tego auta i nie moge znaleźć a siedzi tam 4,2 Jak sie doczytać to koleś niechciał przedłużać przodu własnie, porównał wtedy juz istniejace projekty B5 V8 w każdym był zastosowany inny silnik V8 z audi 1. Canadian B5 A4Q with 079 series V8 40V engine install, pairly neat and OEM, works well... 2. Greek B5 A4Q with C5 RS6 engine install - note how far forward the block is, and the extensions made to relocate the front clip. The hood, fenders and bumper sides will require serious surgery to match, giving the car an odd look... 3. Audi UK / Cosworth Technology B5 S4 with 077 series V8 40V install - note the modified front end... i jego projekt And my version. Only cutting mine required was the fibreglass fron clip / radiator frame. All metal work is unmolested, and the car still looks stock with the hood closed... [br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 16:41_________________________________________________A tak wyglądał ten przedłużony przez firme co ktos tam wspominał na wątku o 5.0TFSI
swir88 Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 Własnie w tym pomaranczowym nie widac zeby było cos przedłuzane .... Bo chyba v8 z a8 i z a6 sie nie rozniły dlugoscia ...
Kowi87 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 pomarańczowy nie był poszerzany,jedynie pas czołowy był modifikowany
Buba Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 pomarańczowy nie był poszerzany,jedynie pas czołowy był modifikowany a przegroda nie byla przerabiana?? cos mi sie nie chce wierzyc ze weszlo.
Kowi87 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 pomarańczowy nie był poszerzany,jedynie pas czołowy był modifikowany a przegroda nie byla przerabiana?? cos mi sie nie chce wierzyc ze weszlo. przeglądałem stronke tego auta, etap po etapie i nic nie pisze o przeróbce jakiejs wiekszej tylko o tym pasie że cos tam był przerabiany
sokolnh Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Przegladałem temat o swapie na 5.0 tfsi ktos poruszył temat ze nieda sie wsadzic 4.2 v8 bez przedłuzania czy to prawda nie zmiesci sie ten motor ?? Jak by wygladala sprawa podpiecia go pod skrzynie manualna od b5 ?? kolego dobrze Ci radzę jeśli chcesz wsadzać 4.2 do siebie to zacznij już szukać koła zamachowego ja szukałem parę miesięcy no chyba że chcesz kupić silnik + skrzynia z tym że skrzynia Ci jest nie potrzebna zależy też jaki chcesz silnik kupić tzn. której generacji bo jeśli chcesz kupić stare 4.2 280 KM to się nie opłaca choć taki najłatwiej, najtaniej kupić ze skrzynią manualem żrą olej litrami, nie trzymają serii, po tylu latach będziesz miał z 230 KM nowe silniki to przeważnie automat, a jeśli manual to już trochę kasy trzeba dać -Audi V8 4.2 32V 280KM - gówno -Audi S4 C4 (92-94) 4.2 32V 280KM - gówno -Audi S6 C4 (94-97) 4.2 32V 290KM - dobry, 6gang -Audi S6 PLUS (97) 4.2 32V 326KM - >1000 sztuk ever -Audi A8 D2 (94-98) 4.2 32V 300KM - dobry, automat only -Audi S8 D2 (96-99) 4.2 32V 340KM - bardzo dobry, również w S6 C5 [br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 12:05_________________________________________________skrzynie też byś musiał zmienić bo w 1.8T ma sprzęgło 228 a potrzebujesz 240 mm czyli skrzynia z jakieś V6, jeśli przełożenie na dyfrze będzie to samo to dyfer może zostać, jeżeli inne to dyfer też do zmiany
swir88 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 mam taki motor w a8 i z tego co widze to nie jest duzo dłuzszy od mojego jedynie szerszy ale slyszalem ze czeba przedłuzac wiec pytam .. Myslałem własnie o tym z d2 300KM [br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 18:19_________________________________________________ czyli skrzynia z jakieś V6, jeśli przełożenie na dyfrze będzie to samo to dyfer może zostać, jeżeli inne to dyfer też do zmiany Teraz pytanie jak kupie skrzynie od b5 V6 to podejdzie mi wszystko tak ?? kolo zamachowe musi bys od v8 manuala czy od v6 bedzie pasowac ??
abdul81 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 a czemu nie idziesz w 2,7TT lżejszy i bardziej rozwojowy silnik i nawet skrzynia z 1.8t pasuje bo ja tak mam
Kowi87 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 A moze lepiej było pomyśleć o VR6turbo http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5136680-VR6-Swap-into-a-Audi-A4-B5-Information
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się