Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Długie kręcenie silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Czytających! :hi:

Kłopoty są podczas odpalania:

Musze długo kręcić aby odpalić zawsze kiedy auto jest zimne,krece dłużej niz 3-5 min. w krótkich odstępach.Po odpaleniu mocno dymi przez chwile.Kidy jest ciepły odpala jak nowy niema problemów.

Sprawdzony był na kompie-i nic.

Wymienione zostały świece , przewody zapłonowe , zestaw naprawczy w kolektorze ssącym, nowy akum.

Przeprowadziłem test z odcięciem gazu na noc i nic tzn bez zmian.

Opublikowano

Może czujnik temperatury cieczy chłodzącej poszukaj na forum było na pewno

Opublikowano

U mnie jest identyczny problem,tylko ze u mnie auto jest bez LPG.Pompe paliwa sprawdzalem,paliwo jest tloczone i nadmiar wraca przewodem zwrotnym.Silnik lapie,ale ciezko mu odpalic, z popychu pali od razu i po odpaleniu mozna go odpalic z kluczyka.Ostatnio niby bylo juz wszystko ok,ale problem wrocil.[br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 21:46_________________________________________________Czujnik temperatury cieczy chłodzącej do wymiany wg. Was??Mozna ominac go w jakis sposob zeby sprawdzic czy to jego wina?Nie chcial bym niepotrzebnie kupowac nowego,bo jako ze jeszcze sie ucze to kase musze oszczedzac :)

Opublikowano

Czujnik można sprawdzić w książce "sam naprawiam" są podane wartości rezystancji przy odpowiednich temperaturach, miernik w rękę do dzieła :> dla temperatury około zera między 5000 a 6500 Ohm

Opublikowano

Witam Czytających!

Kłopoty są podczas odpalania:

Musze długo kręcić aby odpalić zawsze kiedy auto jest zimne,krece dłużej niz 3-5 min. w krótkich odstępach.Po odpaleniu mocno dymi przez chwile.Kidy jest ciepły odpala jak nowy niema problemów.

Sprawdzony był na kompie-i nic.

-Wymienione zostały świece , przewody zapłonowe , zestaw naprawczy w kolektorze ssącym, nowy akum.

-Przeprowadziłem test z odcięciem gazu na noc i nic tzn bez zmian.

-Wymieniony czujnik czieczy chłodzącej

SPRAWDZIŁEM świece, okazało sie że ZALANE

Opublikowano

A regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej?

Opublikowano

Zajrzyj do baku i zobacz jak tam sytuacja wyglada. Sa tam dwa przewody karbowane,ktore moga sie zagiac i uniemozliwia to przeplyw paliwa. U mnie tak bylo,zagiety byl przewod porwotny,paliwo nie mialo gdzie odplynac i silnik sie zalewal. Po naprawie przewodu wszystko jest ok :)

Opublikowano

nie zawsze vag wykryje uszkodzenie czujnika temp cieczy. Odnosnie regulatora cisnienia paliwa to nalezy sciagnac wezyk od podcisnienia i zoabczyc czy nie ma w nim paliwa. Jest to jedn z podstawowych sposob na sprawdzenie owej czesci

Opublikowano

Dziękuje za pomoc!

Cisnienie sprawdziłem -jest ok.

Świece nadal zalewa,sprawdze przewody w baku-to jest myśl. Pomysły sie kończą :( do bani :thumbdown:

Pozdrawiam!

Opublikowano

Pomysly sie koncza,ale moze ten ostatni zadziala :)

U mnie tydzien temu wlasnie to bylo powodem problemow,a teraz autko pali elegancko :thumbup:

Opublikowano

Witam czy kolega Skrable znalazł przyczyne? bo chiał bym się podpiąc pod temat mam to samo z moją A4 i szukam tu roziązania Pozdrawiam i Sczesliwego Nowego Roku

Opublikowano

problem moze tkwic we wtryskach. przed wczoraj znajomemu robiłem podobny temat. długie krecenie zazwyczaj rano. winne 2 wtryski - zalewały

Opublikowano

Rozumiem czy moge sam sprawdzic Twoją teorje czy musze z tym jechac do mechanika? jesli tak jak? Pozdrawiam i Dosiego Roku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...