Buba Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Bylem dzisiaj na geometrii i takie wartości pokazało Komputer pokazał ze zbieżność jest w granicach normy ale kąty są złe. Katy niestety można ostawić tylko w ASO. Teraz pytanie czy jak wymienię zawieszenie na seryjne (teraz jest gwint ale nie wiem ile w dol) to te parametry się zmienia na prawidłowe i czy takie wartości kątów będą ścinać opony?
adadur Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 jesli te polewej to wertości nominalne to: Zbiżność całkowita - kupa Zbiżność połówkowa - kupa Kąt pochylenia koła - kupa na tyle kąt pochylenia koła też kupa zbierzność tyłu w granicachtolerancji Na kąt pochylenia wg mnie największy wpływ mają wahacze - jak jakieś firmy krzak to nie trzymają geometrii i się rozjeżdża. I tu bym szukał przyczyny chyba że regulacja na gwincie zawiechy coś zmieni. Jak duży wpływ na to może mieć gwintowana zawiecha trudno mi powiedzieć. Ujemna wartośc kątów pochylenia koła będzie prowadziła do zużycia bieżnika po wewnętrznej stronie - tymsamym jak jest obojętnie w którą stronę to niszczymy sobie opony
Buba Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 pierwsze L i P (od lewej) to pomiar przed regulacja, drugi po regulacji, trzecia rubryka to wartosci zalecane a ostatnia to tolerancja
adadur Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 no to zostały te kąty... jakie masz wahacze?
Buba Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 nie wiem, chyba seryjne, nie stuka nic w kazdym razie. zastanawiam sie czy jak wywale gwint i wsadze seryjna zawieche to katy wroca do normy
Dev Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 dziwnie rozjechana masz zawieche :mysli: :mysli: wahacze pogiete czy co ??? zmiana na seryjny zawias nic nie zmieni
Buba Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 obejrze dokladnie i sie upewnie czy nie sa walniete dziwi mnie wlasnie ze te katy sa takie i z przodu i z tylu, obstawialem ze to wina wlasnie obnizenia
Nosb Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Przy duzej glebie kola Ci sie "rozjada" i bedzie cielo od srodka. Nic nie poradzisz ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się