Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Max dla silnika AHU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

coprawda auto już ma moc podniesioną do 128km, ale przydałoby się znów troszkę więcej. zastanawiam się czy da się podnieść moc tego silnika do 150km. aktualnie silnik ma zamontowane wtryski 216ki. Wdziałem w dziale"moje a4" że kolega z silnika ahh ma 176km, jakie są różnice konstrukcyjne silników ahu i ahh, oprócz różnic pomp paliwa. Jaki wynik mógłbym uzyskać po zamontowaniu pompy 11 i FMIC ? i czy obciążenie silnika nie będzie zbyt duże.

Opublikowano

słyszałem duzo pozytywnych opini do AHU , podobno bardzo dobry silnik do rezania i bardzo wytrzymaly :good:

Opublikowano

w ahh jest turbo takie samo jak w afn ze zmienna geometrią w ahu chyba nie ma zmiennej geometrii poczytaj posty seba1-2 (mam nadzieję że nie przekręciłem nicka) on kiedyś rezał ahu

poczytaj http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_wymiana_turbiny_w_ahu_na_awx-t28728.0.html

po zmianie turba na AWX/AVF + fimic z ahu zrobisz afn i 160km jest jak najbardziej w zasięgu reki

Opublikowano

nie ma co porównywać AHU do AHH, ten drugi to taki zaduszony AFN małymi wtryskami za to z wydajniejszą pompą :gwizdanie:

Opublikowano

nigdy tego nie rozumiałem, po co dać mniejsze wtryski i stosować większą pompę :decayed:

Opublikowano

nigdy tego nie rozumiałem, po co dać mniejsze wtryski i stosować większą pompę :decayed:

Bez kitu, ja tez tego nigdy nie pojąłem czemu AFN/AVG nie miały 11tek?

Pewnie inżynierzy w Audi byli akurat po Oktober Feście i pomylili wtryski z pompami :naughty:

Co do wytrzymałości to AHU wytrzymuje tyle co i kazdy blizniaczy silnik na vp37. To troche jak AVB i AWX. Wiadomo AHU ma turbine bez VTG i wtryski 185tki anie 205 jak AFN/AVG.

Zakladasz graty podobne do tych w moim podpisie i cieszysz sie rozbudzonym na nowo silnikiem :)

Opublikowano

nigdy tego nie rozumiałem, po co dać mniejsze wtryski i stosować większą pompę :decayed:

chyba po to by na flotę to szło.. wytrzymalszy układ.. albo może mieli tego za dużo :-)

Opublikowano

po zmianie turba na AWX/AVF + fimic z ahu zrobisz afn i 160km jest jak najbardziej w zasięgu reki

I tak się składa że jest taka turbinka na sell w dziale "sprzedam" :naughty:

Ale gdyby już poszła a byłbyś zainteresowany kupnej takowej to moge moją odsprzedać od AVF

Opublikowano

tylko musi doliczyc koszty przerobienia ukladu sterowania turbina...a to nastepny koszt,ja uwazam ze 90km 1Z i AHU nie opyla sie wiecej robic niz wtryski(afn)+soft

Opublikowano

tylko musi doliczyc koszty przerobienia ukladu sterowania turbina...a to nastepny koszt,ja uwazam ze 90km 1Z i AHU nie opyla sie wiecej robic niz wtryski(afn)+soft

:good: bo później okaże się że coś pójdzie.. np dwumas (mowa o AHU) i wtedy auto robi sie skarbonka i za tą kase co wydasz na wszystko sprzedaż i kupisz młodszego rocznikowo z lepszym silnikiem.

Opublikowano

tylko musi doliczyc koszty przerobienia ukladu sterowania turbina...a to nastepny koszt,ja uwazam ze 90km 1Z i AHU nie opyla sie wiecej robic niz wtryski(afn)+soft

no trzeba lekko nie ma...ale seba dokładnie opisał co i jak więc tylko graty zdobyć i jazda (jakby co mam kolektor wydechowy do turbiny AWX/AVF do sprzedania 50zł)....trzeba tez sprawdzić czy ecu podejdzie bo musi miec sterowanie podciśnienia.....ale dla chcącego nic trudnego

Opublikowano

Ja mam w ahu 173 i jakoś się odpycha ja się wał skręci to się załozy nowy engine. Ogólnie na moje katowanie to i tak długo wytrzymał :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...